قحط الرجال در سازمان اقتصادی کوثر

درنظر بگیرید هر نهاد دولتی و غیره بخواهد برای تکمیل کادر مدیران خود چنین دفتر دستک و نمایش سوری راه بیندازد؟ چه کسی کار و امورات را پیش می برد و چقدر زمان می برد تا مدیر لایقی به زعم آقایان دست و پا شود؟دست آخر چه کسی با دستور چه کسی سمت می گیرد؟

فراخوان امصاک برای انتخاب مدیرعاملی دو شرکت از سازمان اقتصادی کوثر در حالی منتشر شده است که تنها با یک نگاه به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران (جامعه ایثارگری کشور) و فرزندان شهدای شاغل در مجموعه صدها و شاید هزاران متخصص اجرای امور یافت می شوند که با این فراخوان ها تنها حقوقشان تضییع می شود. 

 

 سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) برای انتخاب مدیران عامل دو شرکت تابعه سازمان فراخوان داده و متن فراخوان بدین شرح است:

سازمان اقتصادی کوثر در راستای انتصاب مدیران عامل شرکت‌های "صنایع غذایی کوثر به‌چین سامین" و "کشت‌وصنعت شریف‌آباد" و همچنین بهره‌گیری از نیرو‌های خبره و متخصص درون و برون سازمانی جهت ارتقای بهره وری دعوت به همکاری می‌نماید.

 

باید دید نگاه مدیران سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید به جامعه هدف چیست و آیا قحط الرجال در این مجموعه تا این حد بیداد می کند یا نه عدم شناخت به مسئولیت و اشراف به تخصص جامعه هدف چنین دسته گلی را به آب داده است!   

حسني

متاسفانه قرار نيست از فرزندان شهدا هيچ مديري انتخاب شود اصلا اعتقادي به جامعه ايثارگر ندارند ، اين شومن بازيها ديگه كهنه شده همش ادا بازي هستش و بي تفاوتي اقاي دكتر قاضي زاده به اين موارد باعث شده هر طوري كه مسئولين سازمان كوثر دوست دارند سليقه ايي عمل كنند.

ارسال شده در : 19 خرداد 1402 ساعت 02:58


ارسال نظرات

;