مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر با حضور جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان اموال و املاک کوثر برگزار شد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) فرمودند این پست و مقام‌ها ماندنی نیست که اگر ماندنی بود به من و شما نمی‌رسید، افزود: این جمله سرلوحه کار همه ماست، لذا هر آغازی پایانی دارد و هیچ لذتی بهتر از گزارش عملکرد نتیجه‌مدار نیست، به این معنی که بدانیم در این نقطه که پستی را تحویل گرفتیم و در آن نقطه که تحویل دادیم چه عملکردی داشتیم.
محمد میرزابیگی افزود: امیدوارم آقای بوستان احمدی که از قشر جوان و فرهیخته این جامعه هستند بتوانند در مسئولیت جدید سربلند و موفق باشند.
معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ساختار جدید بنیاد، تأکید کرد: شبکه‌ای و تیمی بودن و تعریف یک کار مشخص و همچنین هم قسم شدن برای اینکه کار به نتیجه برسد، موضوع مدنظر ماست لذا این جلسه را نیز باید اولین جلسه کاری سازمان اموال و املاک کوثر تلقی کنید.
وی تأکید کرد: مهمترین موضوع اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران است که اولین بندهای آن مربوط به تأمین مسکن ایثارگران عزیز است، به هیچ وجه زیبنده نیست که تأمین مسکن ایثارگران با وجود قوانینی که تعیین شده و اختیاراتی که وجود دارد، مشکل داشته باشد.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم از زحمات محسن فرج‌الهی تقدیر و حکم انتصاب وحید بوستان احمدی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان اموال و املاک کوثر اعطا شد.

ارسال نظرات

;