حراج سازمان اقتصادی کوثر به دارایی های مولد

سوالی که مطرح می شود این است که آیا رسالت اشراق تولید دام زنده برای چوب حراج زدن بوده یا سیاست دیگری را در دستور داشته است؟

مجتمع کشت و صنعت اشراق از شرکت های زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر در اقدامی عجیب شروع به فروش دام زنده مولد در مزایده عمومی را کرده است.

◇ تعجب آنجاست که فروش دام زنده و مولد در گذشته در شرکت های سازمان اقتصادی کوثر به طور کلی ممنوع بوده است و امروز شاهد فروش هزار راس میش آبستن و داشتی نژاد خارجی در واحد دینور شهرستان صحنه در استان کرمانشاه هستیم.

 

داود

سلام اینها سال 1400 بلافاصله با تغییر مدیریت 400 نفر شتر را به ثمن بخس فروختند، امروز حتی با 5 برابر آن قیمت هم نمی تونن شتر یکدست و چاق رو بخرن بعدش هم 3500 راس گوسفند قره قزل و شال و مهربان دستچین و یکدست از نظر پاکی بروسلولز و .. و تثبیت ژنتیکی بومی رو حذف کردن ، حتی در اون دوران گوسفند ابستن و غیر ابستن رو به کشتار فرستادن ، پولی که عایدشون شد از هر نفر شتر 20 میلیون تومان و از هر راس گوسفند 1.5 میلیون تومن هست امروز 400 نفر شتر رو باید 20 میلیارد تومن و 3500 میش یکدست رو حداقل 15 میلیارد تومان پول بدن تازه اینا وقتی که ادم کاربلد داشته باشن این گوسفند و شتر ها رو بتونن بگیرن و تامین کنن ، البته معلومه دیگه تکلیف نهاد های حاکمیتی تولید غذا و توسعه اشتغال در مناطق کم برخوردار نیست مزرعه زنجان رو تخلیه کردن ، که بتونن بفروشن مزرعه تهران رو هم دارن تخلیه می کنن نفس های اخر ش داره می کشه تولید روزانه 2500 کیلو شیر بزو گوسفند بعد دوسال کار و تولید و تکثیر به دلیل ناکارآمدی تیم آقایون ، رسیده به صفر و الان هم که اگهی حراج زدن جالبه این دوسالی که زحمات کوثر رو به حراج گذاشتن بهترین دوران قیمت فروش گوشت و دام زنده بود که اقایون مجموعه رو نابود کردن

ارسال شده در : 24 اردیبهشت 1402 ساعت 12:35


هستی

آیا واقعا همه املاک تفرجگاهی سازمان کوثر از افراد گرفته شد؟؟؟

ارسال شده در : 31 اردیبهشت 1402 ساعت 16:27


رضا

به سخنان فخاری توجه کنید: ما مانند دیگران به هر روشی کسب درآمد نمی‌کنیم و در کنار سایر دستگاه‌های زیرمجموعه نهاد رهبری فقط در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنیم و در خط مقدم هستیم تا در صورت لزوم از کیان کشور دفاع کنیم. به عنوان مثال سازمان ما بر اساس دستور رهبری، در موضوع احیای مرغ لاین ایرانی به دولت کمک کرد تا کشور در برابر تکانه‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاوم شود.

ارسال شده در : 31 اردیبهشت 1402 ساعت 16:28


ارسال نظرات

;