علاقه ویژه سردار آزمون به والیبال

 سردار آزمون علاقه‌ی ویژه‌ای به والیبال دارد و ورزش را با والیبال شروع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، ورزشی که اگر آنرا ادامه می‌‌داد با توجه به علاقه‌اش و هم‌چنین قد و قامتش و از همه مهم‌تر پشتکارش موفق می‌شد و چه‌بسا به تیم ملی هم می‌رسید اما او از یک جایی به بعد تصمیم گرفت در کوچه و خیابان دنبال توپ بدود و خیلی زود هم مطرح شد. برتن کردن پیراهن تیم ملی جوانان در دوره‌ای که اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان بود و عضویت در باشگاه سپاهان او را خیلی زود معروف کرد و بر خلاف خیلی از فوتبالیست‌ها مسیر متفاوتی را در پیش گرفت. حضور در یک باشگاه خارجی برای بازی در لیگ برتر وقتی که در دوران جوانی خیلی از سوی باشگاه سپاهان به بازی گرفته نمی‌شد و این تصمیم مسیر زندگی او را تغییر داد؛ اکنون سال‌هاست مهاجم ثابت تیم ملی به‌شمار می‌رود و در فوتبال اروپا هم درخشش قابل توجهی داشته است و می‌رود که فصل بعد درخشش در فوتبال روسیه را به آلمان تعمیم دهد.

 

اما در لا به لای این تلاش حرفه‌ای، سردار آزمون از علایق خود دست نکشیده است. اسب‌سواری و از همه مهم‌تر تشکیل یک تیم والیبال در لیگ بانوان که نامش سریک است. همان نامی که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش‌تر بر روی اسبش نهاده بود. تیم والیبال بانوان سریک گنبد، حال به‌دنبال حضور جدی‌تر در مسابقات لیگ بانوان است و در همین راستا تلاش می‌کند چند بازیکن ملی‌پوش را هم به ترکیب خود اضافه کند تا از این پس حضور پرشورتری در مسابقات کشوری داشته باشد. یکی از این بازیکنان جذب شده مهسا صابری است. بازیکنی که متولد سال 1371 و اهل گرگان است و پیش‌تر علاوه بر حضور در تیم ملی در تیم‌های باشگاهی چون بانک سرمایه، سایپا و باشگاه بالیکسیر دی اس آی ترکیه هم حضور داشته است.

سردار آزمون در یک پست اینستا‌گرامی از مهسا صابری به‌عنوان اولین صید بزرگ تیم والیبال بانوان سریک گنبد یاد کرد و ورود او را به باشگاهش خوش آمد گفته و در نهایت برایش آرزوی موفقیت کرد. از نوع نوشته سردار آزمون در صفحه شخصی‌اش می‌توان این‌طور استنباط کرد که باشگاه والیبال بانوان سریک گنبد به دنبال جذب چند بازیکن شاخص دیگر هم هست تا در فصل پیش رو مسابقات، حضور شایسته و موثری داشته باشد. سردار آزمون سال‌هاست که روی تشکیل تیم والیبال سریک گنبد اصرار داشت و در نهایت به آنچه که می‌خواست رسید و بعد از اینکه این تیم توانست با حضور بازیکنان با کیفیت بومی شکل بگیرد حال در تلاش برای جذب چند بازیکن شاخص است و با این روند به نظر می‌رسد تیم والیبال بانوان سریک گنبد تا چند وقت دیگر روی سکوی قهرمانی خواهد رفت

گنبد، زادگاه سردار آزمون یکی از مهدهای استعداد والیبال در ایران است و مردم این شهر به این رشته ورزشی علاقه زیادی دارند به‌طوری‌که هرگاه بازی والیبال در این شهر در چارچوب لیگ برتر برگزار می‌شود؛ سالن ورزشی شهر، جای سوزن انداختن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;