اصلاح طلبان برای عبور از مشکلات برنامه دارند!

جماعتی که شاهکارهای فراموش نشدنی را در کارنامه ۸ ساله دولت روحانی ثبت کرده اند، با بی انصافی اقدامات مثبت دولت سیزدهم را انکار و طوری القاء می کنند که کشور در وضعیت بن بست قرار داشته و آینده تاریک و سیاهی پیش روی مردم قرار دارد.

«محمد سلامتی» در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «اگر بخواهیم به وضع موجود به‌طور خلاصه اشاره داشته باشیم، به نظر من می‌توان اذعان داشت که نمادهای وضع موجود عبارتند از: گرانی و تورم و نداشتن ‌برنامه مسنجم که همه این موارد ناشی از کم‌تجربگی برخی از مدیران است. این نارسایی قابل پیش‌بینی بود.»

وی در ادامه گفت: «اصلاح طلبان برای عبور از مشکلات برنامه دارند.»

باید نگرانی عربستان از توان موشکی ایران را برطرف کنیم/ اسرائیل و کاسبان تحریم با برجام مخالف هستند

در روزهای گذشته «اسماعیل گرامی‌مقدم»  سخنگوی سابق حزب اعتماد ملی که پس از نقش‌آفرینی در فتنه ۸۸ مدتی از کشور خارج شد اما مجدد به کشور بازگشت در روزنامه اعتماد نوشته بود: «یکی از تفاوت‌های راهبردی طیف‌های اصلاح‌طلب با گروه‌های محافظه‌کار در همین رویکردهای مشارکت‌جویانه است.  اصلاح‌طلبان معتقدند تفاوتی نمی‌کند چه گروه یا جریانی به مطالبات ملت جامه عمل می‌پوشاند، مهم این است که گِرهی از هزار توی مشکلات کشور و مردم گشوده شود. بر این اساس است که اصلاح‌طلبان از هر تلاشی برای اصلاح وضعیت موجود استقبال و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.»

این قبیل اظهارات، بیش از هرچیز مصداق بی صداقتی با مردم است. سوال اینجاست که اگر اصلاح طلبان برای عبور از مشکلات برناه دارند، پس چرا این برنامه ها را در ۸ سال گذشته که دولت را دربست در اختیار داشتند اجرا نکردند!؟

فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و واگذاری مساله دار کارخانه هفت تپه و اجرای دلار ۴۲۰۰ تومانی و نحوه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و قرارداد توتال و قطعی برق و گاز و قصور و تقصیر در واردات واکسن  کرونا...همگی از مصادیق کارنامه غیرقابل قبول اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته است.

در حال حاضر بخش قابل توجهی از مطالبات مردم مربوط به حوزه معشیت و اقتصاد است. همان حوزه ای که در ۸ سال حضور اصلاح طلبان در دولت قبل مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفت. دولت رئیسی در ماههای اخیر برای بهبود معیشت و آواربرداری از خرابه ای که «دولتِ اصلاح طلبان» بر جای گذاشت، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

برای نمونه آمار کشته های کرونایی از ۷۰۰ نفر به ۷ نفر کاهش یافت و صف های عریض و طویل خرید مرغ برچیده شد و قطعی برق و گاز نیز متوقف شد.

دولت سیزدهم، میراث شومِ دولت سوم و چهارم خاتمی را تحویل گرفت و تنها در یک قلم ماهیانه ۱۰ هزارمیلیارد تومان برای تسویه بدهی دولت قبل پرداخت کرد.

جماعتی که شاهکارهای فراموش نشدنی را در کارنامه ۸ ساله دولت روحانی ثبت کرده اند، با بی انصافی اقدامات مثبت دولت سیزدهم را انکار و طوری القاء می کنند که کشور در وضعیت بن بست قرار داشته و آینده تاریک و سیاهی پیش روی مردم قرار دارد.

انگار نه انگار که چه میراثی برای این دولت به جا گذاشتند و انگار نه انگار که اکنون تمام کشورهای جهان درگیر تبعات جنگ در اوکراین بوده و آمریکا و کشورهای اروپایی هنوز در مبارزه با کرونا درجا می زنند.

ارسال نظرات

;