دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهید معلم سردار «جواد کریمی طاهری»

به مناسبت هفته‌‌ی گرامیداشت مقام معلم، استاندار مرکزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده‌ی شهید معلم سردار «جواد کریمی طاهری» دیدار و از خانم الحسینی همسر این شهید والامقام و معلم نمونه تجلیل کرد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: همه شهدا موجب هدایت و نجات بشر هستند و در این میان شهدای معلم جایگاه والایی دارند.
 رضا ربیعی افزود: در روایات ائمه، دانش علما برتر از خون شهدا معرفی شده است و در این میان معلمان شهید که هم از علم و دانش بهره‌مند بودند و هم به درجه رفیع شهادت رسیدند، فضیلت و کرامت بسیاری دارند.
گفتنی است شهید "جواد کریمی طاهری" در اولین روز سال ۱۳۴۱ در روستای رباط شهرستان کاشان متولد شد و در سال ۱۳۶۰ پس از عزيمت به سوی ايرانشهر به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اين شهر در آمد. در سال ۱۳۶۳ به جبهه‌های حق عليه باطل شتافت و در عمليات غرورآفرين "بدر" شرکت کرد، پس از اين عمليات مدت زیادی در جبهه ماندگار شد و فعاليت‌های مستمر و اخلاق و رفتار او باعث شد که مسئوليت بزرگتری را عهده‌دار شود و به عنوان قائم‌مقام فرمانده سپاه ايرانشهر معرفی شد. سرانجام هنگامی که برای خنثی کردن توطئه‌ی مناففین از ايرانشهر عازم چابهار بود به دست منافقين کور دل به شهادت رسید.

ارسال نظرات

;