میز خدمت بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی برگزار شد

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز امروز در چارچوب سومین «سه شنبه های دیدار مردمیِ شهرستان ها» میزبان علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و کاروان میز خدمت ستاد استانی شد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، در این میز خدمت، 80 درخواست‌، مشكل و مسالۀ مطرح شده توسط اعضای بزرگوار جامعۀ معزّزِ ایثارگریِ تبریز مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
رحمان اصلی‌زاده معاون تعاون و امور اجتماعی، حسین نوزاد معاون بهداشت و درمان، یدالله زارعی سرپرست مرکز ارتباطات و مراجعین و احمد ابراهیمی رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی به اتفاق سرپرست، معاونان و مسئولان بنیاد تبریز در این میز خدمت حاضر بودند و دستورات صادر شده توسط سلمانی را پیگیری کردند.
 
ملاقات های مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی روزهای سه شنبۀ هر هفته برگزار می شود. این ملاقات ها اما برای اولین بار در اواخر سال گذشته از ستاد استانی خارج و در محل ادارات شهرستان ها نیز دایر شد که در میزبانی های اول و دوم، به ترتیب اهر و آذرشهر طی بهمن و اسفند سال گذشته تجربۀ اسقرار میز خدمت بنیاد استان را به ثبت رساندند و امروز اداره بنیاد تبریز، سومین میزبان کاروان میز خدمتِ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بود.
 
برپایی میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در خارج از ستاد استانی و شهرستان ها با تدبیر سرپرست این اداره کل و به منظور تسهیل و تسریع در تحقق یافتن مطالبات خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگرانِ بزرگواری ساکن در شهرستان های مختلف استان ‌و ارائه خدمات مطلوب تر به این عزیزان در حوزه‌های‌ مختلف در دستور کار قرار گرفته و در هفته های آتی، شهرستان های دیگر آذربایجان شرقی نیز میزبان این برنامه خواهند بود.

ارسال نظرات

;