چرا بعد از بیش از یک سال و نیم از کشف حجاب ها یادتان افتاده؟

چه وقت مبارزه با کشف حجاب؟!

دلسوزان وزارت کشور و پلیس امنیت به افکار عمومی پاسخ دهند دقیقا بر اساس چه تحلیلی این زمانبندی را برای آغاز طرح حجاب نور انتخاب کردند؟

یک مساله ای اینجا برای ما روشن نیست که چرا باید دقیقا در لحظاتی که انسجام درونی بی سابقه ای بین ملت و حاکمیت شکل گرفت و قلوب را بهم نزدیک کرده است و جنگ روانی صهیونیست ها هم نتوانست مساله حمله مستقیم ایران و این انسجام درونی را تحت الشعاع قرار دهد باید طرحی تحت عنوان نور برای مساله حجاب در زمانبندی این حمله آغاز شود و شرایط اجتماعی کشور را از فضای غلبه احساسات پیروزمندانه مردم خارج کند؟؟

دوستان وزارت کشور و پلیس امنیت به افکار عمومی پاسخ دهند دقیقا بر اساس چه تحلیلی این زمانبندی را برای آغاز طرح حجاب نور انتخاب کردید؟

کار شما در این زمانبندی عزت و حس غرور نسبت به این پیروزی را بکلی از جامعه برچید و شکاف های سابق را برجسته کرد،دقیقا شما به چه مساله ای فکر کردید که این شکاف را در این شرایط حساس برای دشمن آماده کنید تا سوار بر این گسل شوند؟؟

مگر می شود صلاح و مصلحت مسایل فرهنگی که راهبردی ترین مساله جامعه است را به این راحتی پیش برد؟و زمام این مساله را به چهارتا انسان بیسواد در فضای مجازی داد؟رسانه ها و کانال هایی که فقط بخاطر منافع مالی خود از این طرح و مشابه آن و جنگ روانی آن حمایت می کنند؟

فضای عمومی کشور از عملیات نظامی مستقیم به کلیدواژه گشت ارشاد،حجاب اجباری و... تغییر جهت داد

این موضوع از سوی چه کسانی طراحی شده است؟

ارسال نظرات

;