جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «سلمان کلیوند عباسی» به خیل شهدا پیوست

سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سالها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار»، شهید جانباز سلمان کلیوند عباسی پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی دار فانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این جانباز شهید روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کوی سعدی خیابان شیراز شرقی مجتمع پارس تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده خواهد شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم شهیدپرور استان خوزستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسألت کرد.
گفتنی است؛ جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر از ناحیه قطع پای راست و آسیب دست راست و تخلیه کلیه چپ مجروح شد و در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات

;