یک تحلیل از یک عبور از سد

باید توجه کرد که حمله نظامی ایران به اسرائیل پایین ترین سطح ممکن حمله برای عبور از سپرهای پدافندی اسرائیل و حامیان او» است.

ایران به هیچ عنوان قصد حمله گسترده به فلسطین اشغالی را نداشت.

فرض کنید سه هزار موشک و پهپاد و کروز به صورت همزمان به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شود،چه اتفاقی برای سیستم دفاعی و پدافندی اسرائیل می افتد؟؟این فرض در صورت حمله تلافی‌جویانه اسرائیل بر علیه ایران محتمل است. ظرفیت حمله فراتر از دویست موشک اگر فعال شود صهیونیست ها و متحدین غربی نمی توانند با آن مقابله کنند.

 

حملات وسیع تر ایران، ظرفیت پدافندی صهیونیست ها را اشباع می کند و این می تواند باعث اصابت شلیک های هدفمند برای نقاط تعیین شده در خاک دشمن با اصابت مستقیم و بدون مزاحمت پدافند شود.

 

همه چیز به انتخاب، تصمیم و محاسبات دشمن بستگی دارد

 

بیش از چهار کشور (آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن) در رهگیری پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل کمک کردند

 

در طول حمله تمامی ناوگان نیروی هوایی اسرائیل به پرواز در آمد و مهمات چندین نوع سامانه پدافندی که در یک دهه گذشته ساخته شده بود مصرف شد اما با این وجود اهداف نظامی اسرائیل در صحرای نقب (پایگاه هوایی نواتیم) و جایی در اورشلیم و نقاطی دیگر از جمله پایگاه رصد و جاسوسی اسرائیل در جبل شیخ در بلندی های جولان اصابت صورت گرفت.

ابوقاسم

ارسال نظرات

;