کشف حجاب، سیا، تحلیل کارشناس آمریکایی و نقش مسئولان ایران

پروفسور مایکل جونز نویسنده و استاد دانشگاه آمریکایی معتقد است اگر زنان ایرانی حجاب را کنار بگذارند سیا در ایران نفوذ می کند.


اگر زنان ایرانی حجاب را کنار بگذارند؛ آن‌ها هم مانند غرب به پایان می‌رسند و این همان چیزی است که سازمان CIA می‌خواهد در ایران اتفاق بیفتد.

من از آینده به شما می‌گویم:
اگر حجاب را بردارید زمینه‌ی کودتای سازمان_سیا در ایران فراهم می‌شود.
این سخنان مایکل جونز است.
به عقیده برخی کارشناسان، مخاطب جمله‌ی مایکل جونز نه زنان و دختران؛ که مشخصا مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی هستند.قوانین مربوط به برخوردار با بی‌حجابی و کشف‌حجاب باید با جدیت توسط مدیران اجرایی و دستگاه قضایی کشور در دستورکار و اجرا قرار بگیرد.

کشف حجاب باید هم‌راستا با اقدام علیه امنیت ملی جرم انگاری بشود و با مجرمین به اشد مجازات برخورد شود.امروز در ایران آثار کشف حجاب صرفا در محدوده‌ی یک گناه شخصی ارزیابی نمی‌شود؛ این گناه جنبه‌ی اجتماعی دارد که موانع را برای سست کردن پایه‌های حکومت اسلامی فراهم می‌کند.

هم‌زمان با آغاز آشوب‌ها در برخی محلات تهران تعدادی از پلتفرم‌ها و شرکت‌های استارتاپی در یک اقدام هماهنگ همگام با پروژه‌های ضد امنیتی شده تا مسئله اغتشاشات را در فضای مجازی داغ نگه‌داشته و به عبارتی به‌عنوان شتاب‌دهنده و بانی راهپیمایی‌های مجازی عمل کنند.

درواقع گرچه این شرکت‌ها با تعریفی خاص در اکوسیستم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود را جای‌داده‌اند اما در روز موعود خط‌شکنی کرده و سرریز اقدامات تحریک‌کننده خود را در آشوب‌ها تخلیه کرده‌اند. این وضعیت نشانه آن است که این شرکت‌های به‌اصطلاح مادر تخصصی یک شرکت ساده باانگیزه‌های اقتصادی نبوده و پلتفرم‌های تهیه‌شده توسط آن‌ها انگیزه‌هایی خارج از حدود مسئولیت خود نیز دارند.

هنجارشکنی‌های صورت گرفته توسط این پلتفرم‌ها نیز در همین شعاع تعریف‌شده و در آستانه سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این شرکت‌ها در حال محک زدن اتمسفر مجازی هستند، درصورتی‌که این خط‌شکنی با پاسخ مثبت از سوی بازوهای عملیاتی روبرو شود، شبکه اصلی آشوب می‌تواند دوباره به صحنه بازگشته و خود را برای دور جدیدی از اغتشاشات آماده کند، این بازی ساده اما پرحاشیه بخشی از مجموعه مسئولیت‌ها است که بهار امسال از سوی دانشگاه استنفورد به مدیران این پلتفرم‌ها ابلاغ‌شده است.

اوایل فروردین‌ماه امسال دانشگاه استنفورد میزبان برخی محافل ضدانقلاب ایرانی بود؛ در پنل‌های این نشست که با هدف براندازی برگزار شد علاوه بر حضور برخی چهره‌های معروف ضد ایرانی چون شیرین عبادی، عباس میلانی و اعضای گروه نایاک حضور برخی مؤسسین پلتفرم‌های ایرانی نیز جلب‌توجه می‌کرد،

ازجمله می‌توان به سخنرانی مجید زمانی مدیر مؤسس و اولین مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه کاردان اشاره کرد، زمانی ‌بنیان‌گذار شرکت هماپی بوده که در سال ۱۳۹۷ به دیجی کالا فروخته‌شده است. مجید زمانی همچنین نقش مؤثری در تأسیس و شکل‌گیری هلدینگ سرآوا و نیز اولین سرمایه‌گذاری‌های بزرگ استارتاپی آن ازجمله در کافه بازار داشته است.
فضای جامعه و آنچهدر پلت فرم ها اتفاق افتاد می طلبد مسئولین در این زمینه زودتر فکری کنند.

ارسال نظرات

;