نقش غیر قابل انکار امارات در حمایت از اسرائیل

مسئولین اگر نگران سرمایه هایشان در دوبی نبودند!

با فشار جریان امنیتی و قضایی غربگرا، روزنامه کیهان چند روز بخاطر این تیترها علیه شرارت های امارات توقیف شد. پشت پرده اما نگرانی برخی آقایان از به خطر افتادن سرمایه هایشان در دبی بود ،آن مسئولان ناخلف رفتند اما امارات همچنان با هدایت اسرائیل شرارت می‌کند و همچنان حاشیه امن دارد! ‌ چرا؟

 خانه امن موساد؛ امارات علیه جبهه مقاومت از غزه تا یمن تا ایران جنایت میکند اما امنیت دارد!!

در قضیه عملیات تروریستی چابهار علاوه بر سرویس های جاسوسی غربی و عبری سرویس های فاسد و شرور برخی کشورهای منطقه از جمله امارات هم حضور دارند . در قضیه جنایت تروریستی کرمان از مطالبات جدی رهبر انقلاب تنبیه مغزهای مفسد شرارت زای پشت پرده بود . اگر اقدامات انجام شده در تنبیه تروریست ها بازدارنده بود که نباید جنایت چابهار رقم می‌خورد. دلیلش اینست که ما پاسخی به شرارت های سرویس های اطلاعاتی برخی کشورهای عربی مانند امارات که تبدیل به ترمینال سرویس های جاسوسی غربی و اسرائیل شده است نداده ایم.

در دولت روحانی با فشار جریان امنیتی و قضایی غربگرا، روزنامه کیهان چند روز بخاطر این تیترها علیه شرارت های امارات توقیف شد. پشت پرده اما نگرانی برخی آقایان از بخطر افتادن سرمایه هایشان در دبی بود ،آن مسئولان ناخلف رفتند اما امارات همچنان با هدایت اسرائیل شرارت می‌کند و همچنان حاشیه امن دارد! ‌ چرا؟

 

ارسال نظرات

;