حمله گروه تروریستی جیش الظلم به پایگاه‌های نظامی و انتظامی شهرستان راسک و چابهار

گروهک تروریستی جیش العدل در اولین دقایق بامداد پنجشنبه 16 فروردین به مقرهای نظامی و انتظامی در راسک و چابهار حمله کردند که با برجای گذاشتن تلفات،‌ ناکام ماندند.

از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش‌الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبه‌رو شد.

همچنین تروریست‌های این گروهک در چابهار نیز به یک پایگاه نیروی انتظامی حمله کردند که با برجای گذاشتن تلفات موفق به ورود به این کلانتری نشدند.تصاویر منتشرشده از شهرستان‌های راسک و چابهار حاکیست درگیری پراکنده در خیابان‌های اطراف مقرهای نظامی و انتظامی برای ساعتی ادامه داشته و طبق گفته معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان هم اکنون با به هلاکت رسیدن تعدادی از تروریست ها و زخمی شدن عده‌ای دیگر اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

در جریان درگیری امشب تا این لحظه ۳ نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز به شهادت رسیده اند.

جزئیاتی از حمله تروریستی راسک

نیروهای گروهک جیش الظلم در ابتدای آغاز درگیری در شهرستان راسک، از ارتفاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

در این بین تعدادی از نیروهای گروهک تلاش کردند از طریق انفجار وارد مقر سپاه شوند که با هوشیاری رزمندگان مواجه شده و این اقدام آنها با آتش سنگین نیروهای سپاه ناکام ماند و در این حین حداقل یک تروریست به هلاکت رسیده و چند تن نیز زخمی شدند.

هم‌اکنون رزمندگان در حال پاکسازی منطقه هستند.

ارسال نظرات

;