اجرای رزمایش دیدار با ۱۰۰۰ خانواده شهدای مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران گفت: همزمان با بزرگداشت روز شهید، رزمایش دیدار با ۱۰۰۰ تن از خانواده های معزز شهدای مازندران انجام شد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با سه خانواده معزز شهید در ساری طی گفت و گویی، اظهار کرد: به مناسبت ۲۲ اسفند و بزرگداشت روز شهید به طور همزمان در ۲۲ شهرستان از ۱۰۰۰ هزار خانواده معزز شهدا دیدار و از آنان تجلیل و تکریم به عمل آمد.
کهن سال؛ رستگاری و سعادتمندی را از اهداف مهم این دیدارها عنوان کرد و گفت: حضور در منازل شهدا موجب حفظ و پایبندی ارزشها میشود و دیدار با خانواده شهدا به انسان انرژی می بخشد.
مدیرکل بنیاد مازندران از مشارکت همه دستگاه ها و نهادها به ویژه سپاه کربلا، استانداری و ائمه محترم جمعه استان که در رزمایش دیدار " سلام شهید" نهایت همکاری داشته اند، قدردانی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با همراهی سردار مسلمی فرماندهی سپاه کربلا استان و هیئت همراه در ساری با والدین معزز شهید گرانقدر جواد اکبری و سپس با مادر صبور و مقاوم شهیدان والامقام محمدتقی چمنی( شهید دوران انقلاب) و حسین چمنی شهید دوران دفاع مقدس دیدار و تکریم کرد.
سعید کهن سال همچنین با همراهی فتح اله پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با مادر شهید گرانقدر ابوالقاسم آشکاری دیدار و از صبر و استقامت این مادر فداکار سپاسگزاری کرد.
شهید جواد اکبری متولد ۱۳۵۱ و در سال ۱۳۶۷ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید حسین چمنی متولد ۱۳۴۶ و در سال ۱۳۶۶ در خرمال و شهید دوران انقلاب محمدتقی چمنی متولد ۱۳۳۴ و در ۱۱ دی ماه سال ۱۳۵۷ در راهپیمایی علیه ستمشاهی در ساری به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شهید ابوالقاسم آشکاری متولد ۱۳۳۹ و در  ۱۳۵۹/۱۰/۲۷ در دزفول به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات

;