مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم: هر روز ما روز بزرگداشت شهداست

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در آستانه روز بزرگداشت شهدا گفت: هر روز ما روز بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است، شکر نعمت امنیت گرامی‌ داشت یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا است.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود : اگر امروز از نعمت امنیت و اقتدار برخورداریم این‌ها همه مرهون گذشت، ایثار و جانفشانی شهدا و خانواده معظم آنان است.
وی عنوان کرد: حضرت امام خمینی رحمت الله با دوراندیشی و تدبیر در روز ۲۲ اسفند فرمان تاسیس بنیاد شهید را دادند تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده بماند و خانواده‌های معظم شهدا مورد تکریم قرار گیرند.
وی ادامه داد: امروز خدمات بنیاد شهید به این جامعه معظم در بخش‌های فرهنگی درمانی، مددکاری، آموزش و اشتغال است. امروز مفتخریم خدمتگزار ۶۰۹۰ شهید، ۱۲ هزار جانباز و ۱۰۰۰ آزاد و ۵۰۰۰ جامعه ایثارگر میهمان از سراسر کشور و در مجموع ۱۲۰ هزار خانواده معظم شهید و ایثارگر هستیم.
وی ضمن تشکر از خادمان شهدا و مدیران استان به جهت خدمت به این خاندان معظم گفت: خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است. نباید بگذاریم این عزیزان در پیچ و خم مسائل زندگی دچار آسیب و مشکلات شوند. هرچند هیچ خدمتی با ایثار و صبر و گذشت این قشر ارزشمند برابری نمی‌کند.
حجت‌الاسلام هنرمند تاکید کرد: جوانان این مرز و بوم پشت پا زدن به دنیا و لذت‌های آن و خود را به میدان معرکه انداختند و در برابر همه استکبار ایستادند جان دادند تا عزت، امنیت و اقتدار و ارزش‌ها باقی بماند، چناه سیلی به دشمن زدند که امروز بعد از ۴۰ سال دشمن جرات تجاوز به این آب و خاک را ندارد.
وی بیان داشت: ۲۲۰ هزار شهید، ۵۰۰ هزار جانباز و ۴۵ هزار آزاده پرچم‌های عزت و اقتدار و امنیت این کشور هستند. 
وی تاکید کرد: تکریم این عزیزان باعث حفظ دستاوردهای شهدا است. از مسئولین می‌خواهیم تا طبق همین قوانین موجود با حفظ کرامت و عزت این عزیزان خدمت رسانی شایسته‌ای به خاندان معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند. شکر نعمت امنیت و عزت کشور امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خاندان معظم شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: خاندان معظم شهدا در قالب تشکل‌های ایثارگری معتمدین معین گروه‌های جهادی گروه‌های نخبگانی راویان ایثار همچنان با کرامت نفس و عزت مایه سربلندی نظام اسلامی و نشانه و راهنما هستند.

ارسال نظرات

;