طرح شیطانی نمایندگان آمریکایی برای کودکان!

دستور کار تغییر جنسیت به طور مستقیم و متمرکز، «کودکان» را هدف گرفته است و سیاستمداران فاسد و خودفروخته‌ی مجری این دستور کار، رسما و علنا به دنبال دزدیدن کودکان از والدین طبیعی و قانونی هستند.

نمایندگان مجلس ایالتی ایلی نوی، که تحت کنترل دمکرات‌هاست، در ادامه‌ی پیشبرد دستور کار شیطانی و جنایتکارانه‌ی تبلیغ و ترویج ترنسجندریسم و تغییر جنسیت، طرح جدیدی را ارایه کرده‌اند. دستور کار تغییر جنسیت به طور مستقیم و متمرکز، «کودکان» را هدف گرفته است و سیاستمداران فاسد و خودفروخته‌ی مجری این دستور کار، قصد دارند به هر ترتیبی که هست، با سلب حضانت از والدین کودکان و گرفتن مسوولیت و اختیار این فرزندان از خانواده، آن‌ها را با مغزشویی و القائات سیستماتیک به سمت تغییر جنسیت سوق دهند.

در طرح جدید، که توسط نماینده دمکرات مجلس ایلی نوی، آن استاوا ماری، تدوین شده، والدینی که اجازه ندهند کودکان ایشان دوره «مراقبت‌های تاییدگر جنسیت» را بگذراند، به عنوان «آزارگر کودک» شناخته شوند و در نتیجه علاوه بر سلب حضانت، با مجازات‌های حقوقی و کیفری هم مواجه شوند!

نمایندگان شیطانی آمریکا به دنبال دزدیدن کودکان از والدین! +عکس

مراقبت‌های تاییدگر جنسیت، اسم رمز اقدامات شیطانی در مراکز پزشکی دولتی است که هدف آن مسدودکردن مسیر طبیعی بلوغ در دختران و پسران و سوق دادن و آماده‌سازی این کودکان معصوم به سمت جراحی‌های تغییر جنسیت است. گفته می شود که خود استاوا ماری در واقع یک مرد تغییرجنسیت داده است و از فعال‌ترین چهره‌های دموکرات‌ها در ترویج و تثبیت «LGBTQ»(دگرباشی جنسی) محسوب می شود.

نمایندگان شیطانی آمریکا به دنبال دزدیدن کودکان از والدین! +عکس

آن استاوا ماری

نمایندگان شیطانی آمریکا به دنبال دزدیدن کودکان از والدین! +عکس

ارسال نظرات

;