۴ اعدامی رسواگر اسرائیل

«وفا آذربار»، «پژمان فاتحی»، «محمد فرامرزی» و «محسن مظلوم»، «نفرات اصلی تیم اجرایی پروژه بمب‌گذاری موساد در یک کارخانه تولید تجهیزات دفاعی و موشکی مرتبط با صنایع دفاعی کشور» بودند و «از حدود یک سال و نیم قبل از عملیات توسط یکی از اعضای ارشد گروهک تروریستی کومله، نشان و جذب سرویس موساد شدند و طی چندین مرحله به کشور‌های آفریقایی اعزام و در مقر‌های نظامی آن کشور‌ها تحت آموزش کامل عملیاتی قرار گرفتند.

 

 ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ رییس میز ایران در سازمان جاسوسی اسراییل یعنی موساد معارفه شد؛ رسانه‌های غربی سعی کردند با گفتن اینکه برای نخستین بار یک زن رییس میز ایران شده، واقعیت دیگری را بپوشانند. رییس قبلی میز ایران که یکی از مهمترین بخشهای این سازمان جاسوسی است، پنج سال در این سمت بود و حتی رژیم صهیونیستی برای سه هفته این تغییر را رسانه‌ای نکرد.

این تغییر و تحول حاشیه‌ یک خبر بزرگتر بود؛ خبری که تا مدت‌ها از چشم جهان پنهان مانده و رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را کرده بودند که با هیاهو این خبر بزرگ را پنهان کند.
رژیم صهیونیستی در تلافی رخداد و زلزله‌ای که ایران به راه انداخته بود، نه فقط رییس میز ایران که همه‌ اعضای اصلی میز را هم بیرون انداخته بود؛ به راستی چه اتفاقی افتاده بود که صهیونیست‌ها چنین دچار نگرانی شده بودند و پشت پرده چه حادثه‌ای رخ داده بود که این رژیم سراسیمه دست به پاکسازی زده بود.
بر اساس اعترافات اعضای این تیم تروریستی در روآندا یک ماکت از مرکز صنعتی اصفهان بر اساس نقشه‌ ماهواره‌ای ساخته شده بود؛ درست مثل کارخانه‌ای که قرار بود بمب گذاری انجام شود.
این چهار تروریست هر روز بارها و جمعا بیش‌از هفتاد بار در این ماکت عملیات اصلی را تمرین می‌کردند. به آنها گفته شده بود آنقدر تمرین می‌کنید که کار در این کارخانه خیلی براتون راحت باشه.
 

ارسال نظرات

;