نمایش خودرو و موتور سردار سلیمانی در سوریه

تا ۱۱ بهمن‌ماه خودرو و موتور سیکلتی که حاج قاسم با آن در سوریه تردد می‌کرد، در سراسرنمای موزه دفاع مقدس به نمایش در می‌آید

مراسم افتتاحیه رویداد ۱۲ هزار نفری «به وقت عاشقی ۱:۲۰» به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این برنامه که کار مشترکی از مجموعه ستاد گردشگری شهرداری تهران و موزه ملی دفاع مقدس است، از امروز ۳ بهمن تا ۱۱ همین ماه برگزار می‌شود و ۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی برای دیدن دستاوردهای کشورمان به مجموعه سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می‌آیند و از آن بازدید می‌کنند. در این سراسرنمای مقاومت، از وقایع ایام دفاع مقدس و خرمشهر تا کارهایی که در کشورهای مقاومت مثل سوریه، فلسطین و ... در سنوات گذشته و حال حاضر اتفاق افتاده، برای همگان قابل لمس و دیدن است. در این سراسرنما می‌توانید تجهیزاتی که داعش از آن‌ها استفاده می‌کرد مانند خودروها، کمربندهای انتحاری، خنجرها، چاقوها و ... را مشاهده کنید. از دیگر چیزهایی که به نمایش گذاشته شده، تندیس حاج قاسم سلیمانی و خودرو و موتور سیکلتی که حاج قاسم با آن در سوریه تردد می‌کرد، است.

 

موتور سردار سلیمانی

ارسال نظرات

;