جانبازان بصیر پیشروان عرصه ولایتمداری و ولایت‌پذیری هستند

سرپرست بنیاد استان کرمان در نشست با مدیر خانه نور استان کرمان و دو تن دیگر از جانبازان 70 درصد بصیر استان عنوان کرد: جانبازان بصیر شاید چشمی برای دیدن نداشته باشند، اما بصیرت و بینشی مثال‌زدنی دارند و همواره در خدمت نظام اسلامی و انقلاب قرار دارند و پیشروان عرصه ولایتمداری و ولایت‌پذیری هستند.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار کرمان»، سعید ایرانمنش سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان صبح امروز شنبه 13 خردادماه 1402 همراه با احمدعلی آزادوار معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان نشستی را با جانباز 70 درصد روشندل ابراهیم سعادت‌فر مدیر خانه نور استان کرمان و دو تن دیگر از جانبازان 70 درصد بصیر استان برگزار کردند.
ایرانمنش بابیان اینکه جانبازان روشندل چشمان خود را در دفاع از خاک میهن عزیزمان تقدیم کردند، افزود: ملت ایران می‌دانند که شما چه‌کار بزرگی را انجام داده‌اید و ما به‌عنوان خادم شما هیچ‌وقت فداکاری و ایستادگی شما را فراموش نخواهیم کرد.
سرپرست بنیاد استان کرمان عنوان کرد: جانبازان بصیر شاید چشمی برای دیدن نداشته باشند، اما بصیرت و بینشی مثال‌زدنی دارند و همواره در خدمت نظام اسلامی و انقلاب قرار دارند و پیشروان عرصه ولایتمداری و ولایت‌پذیری هستند.
معاون فرهنگی بنیاد استان کرمان نیز با اشاره به این موضوع که جانبازان پیام‌آوران واقعی ایثار و رهروان اصلی راه نورانی شهدا هستند، بیان کرد: خداوند به شما جانبازان روشندل افتخار ایثارگری و جهاد عنایت کرده و دل شما را در مسیر هدایت قرار داده است.
گفتنی است در این نشست در خصوص اردوی جانبازان 70 درصد روشندل، وسایل ورزشی و دیگر موارد بحث و تبادل‌نظر شد.

ارسال نظرات

;