دیدار صمیمی جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با مدیرکل بنیاد مرکزی

دورهمی صمیمی جمعی از آزادگان در شهرستان خمین با حضور مدیرکل بنیاد مرکزی و جمع کثیری از آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت از استان‌های مرکزی، تهران، قم، اصفهان و البرز برگزار شد.

به گزارش شهید نیوز به نقل از «ایثار استان مرکزی»، دورهمی صمیمی جمعی از آزادگان روز پنجشنبه 11 خردادماه 1402 در شهرستان خمین با حضور مدیرکل بنیاد مرکزی و جمع کثیری از آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت از استان‌های مرکزی، تهران، قم، اصفهان و البرز در محل مجتمع گردشگری دشت بهشت در روستای قلعه افشار خمین برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به اینکه صبر و استقامت آزادگان در زمان اسارت می‌تواند سرمشقی برای نسل حاضر برای عبور از سختی‌ها و مشکلات باشد، افزود: ایران اسلامی به داشتن آزادگان می‌بالد که توانستند با صبر و استقامت مثال‌زدنی بر مشکلات و سختی‌های دوران اسارت غلبه کرده و با نمره خوبی این امتحان را پشت سر گذارند.
وی با اشاره به اینکه پایمردی و صلابت رزمندگان اسلام تاکنون در هیچ کجای جهان این‌چنین ظهور و بروز نداشته است افزود: رزمندگان اسلام می‌خواستند انقلاب به دست نااهلان نیافتد و شعار هیهات من‌الذله بر تارک آنان نقش بسته بود و امروز نیز همچنان راه آنان ادامه دارد و جاویدان است.

ارسال نظرات

;