واکنش آناهیتایی قاضی زاده به صحبت های آناهیتا شیرودی

در پی انتشار مطالب برخي فرزندان شهدای شاخص در نقد مسئولین که بایستی در جایگاه مناسب تحلیل و علت یابی شود واکنش نابجای قاضی زاده هاشمی جای سوال داشته و نشان از کج سلیقگی ایشان است.

قاضی زاده هاشمی در واکنش به انتقادات اخیر یکی از فرزندان شهدای شاخص به وضع کنونی، ابتدا در اظهاراتی کاملا درست گفت خانواده ایثار و شهادت در اغتشاشات اخیر فداکارانه پای انقلاب و کشور ایستادند.

 

وی افزوده است که "این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که در مسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، در همه گروه‌های جامعه هستند" که اظهاراتی کاملا درست است اما صرفنظر از صحیح یا غلط بودن رفتار و گفتار دختر شهید بزرگوار شیرودی، سوال اینجاست که آیا همه مطالبات و گفتار و رفتار فرزندان شهدای شاخص(شهدای غیر بماند) مورد توجه ایشان است؟

 

پاسخ به این سوال اگر بلی باشد که باتوجه به اینکه هیچ خروجی نداشته و روز به روز به مشکلات ایثارگران افزوده شده و شخص آقای قاضی زاده همواره بی محلی و بی مهری به جامعه هدف را از خود نشان می دهد را شاهدیم و اگر پاسخ خیر باشد که بی خبری از وضعیت و مطالبات جامعه هدف را به همراه دارد.

 

  منکر رفتار نامناسب رسانه ای و دشمن شاد کن برخی فرزندان شهدای شاخص نیستیم و بعضا درباره ایشان نقدهایی نیز نوشته ایم و از اهمیت بنیاد به صحبت های ایشان نیز استقبال می کنیم ، اما کج سلیقگی قاضی زاده در برخورد با ایشان و بولد کردن صحبت های آنها را نیز برنمی تابیم چراکه در طی روز درخواست ها، نقدها و مطالبات متعدد به حقی از ناحیه فرزندان شهدای شاخص مطرح می شود اما کوچکترین اهمیتی به ایشان و درخواست هایشان داده نشده و با بی مهری های متعدد و بعضا هجمه های ناعادلانه مواجه می شود.

 

رفتار مورد نیاز امروز جامعه ایثارگری از ریاست و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رفتاری مملو از دلسوزی و مهربانی و پدرانه است تا اگر خطایی نیز از ناحیه ایشان سر زد، با دقت در موضع گیری های خویش در خصوص این قشر دردمند و دغدغه مند و سعی در حل و فصل مسئله نقش درست خود را ایفا نمایند.

 

ایشان توقع دارند مطالباتشان دیده و شنیده شده و درهای بنیاد به روی آنها باز باشد و در تصمیمات مربوطه از نظرات ایشان استفاده و مشکلات حل شود نه اینکه مانند دوران مدرسه یک لیست از بدها و خوب ها به دست بگیریم و روز به روز خوب ها را هم از دست بدهیم، امری که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است و پیشنهاد می شود قاضی زاده سیره معظم له را در این خصوص مطالعه نماید.

 

 

آرش

انتظار رفتار پدرانه از قاضی‌زاده، انتظار نابه‌جا و عین کج‌سلیقگی است. شما چه موجودی را با شهدای نازنین در مقام پدری مقایسه می‌کنید!!! ایشان حتی لیاقت نام پدر را ندارد چه رسد به پدری کردن در حق فرزندان معزز شهدا. خیلی وقت است که باید روی صحبت را از او و رئيس کج‌سلیقه اش یعنی رئیس جمهور مستقر بازگردانیم و از مقام معظم رهبری استدعا کنیم با درایتی پدرانه همچون همیشه باز به بنیاد توجهی ویژه کرده و این فرد را که در این جایگاه شوخی‌ای بیش نیست از این پست مرخص نموده و خود فردی لایق را معرفی نمایند. آقای رئیس جمهور هم بهتر است از این بمب تقوا !!! و ... در جای دیگری مانند سازمان بورس استفاده کنند تا ببینند آیا بنابر ادعای خودش می‌تواند سه روزه بورس را سامان دهد یاخیر. گو اینکه نمی‌تواند چون او لایق اداره یک کفاشی هم نیست. البته پیشاپیش از صنف زحمت‌کش کفاش بدلیل این نوهین استعاره‌ای عذرخواهی می‌کنم.

ارسال شده در : 11 خرداد 1402 ساعت 18:49


ارسال نظرات

;