حمایت جمعی از فرزندان شهدا از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

جمعی از فرزندان شهدا با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش و پرورش و نفی روی زمین ماندن امور وزارتخانه آموزش و پرورش کشور، به حمایت از وزیر پیشنهادی دولت برای حاکمیت بر این نهاد مهم پرداختند.

بررسی برنامه و صلاحیت رضامراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و اخذ رای اعتماد در جلسه علنی سه‌شنبه(۹ خرداد) از مهمترین برنامه نمایندگان مجلس خواهد بود.

رضامراد صحرایی - گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش - در صفحه شخصی‌اش نوشته است: در بعضی قسمت‌ها آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد که این یعنی صحرایی برای ریزودرشت کارهای پیش رو برنامه ریزی کرده است.

برنامه‌های صحرایی در ابعاد و بخش‌های متعدد از جمله محوریت دغدغه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری، اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین، ارتقا و تعالی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران، توجه به اهمیت و جایگاه مدرسه، معلم، خانواده، دانش‌آموز و... است.

امر خطیر آموزش و پرورش از نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی به قدري دارای اهمیت بوده است که معلمی را شغل انبیا و تعلیم و تعلم را عبادت معرفي نموده اند . ازطرفي در طول سال های گذشته همواره شاهد بوده ایم که یکی از بزرگترین دغدغه های مقام معظم رهبري، رسیدگی به امور وزارت آموزش و پرورش بوده است به طوري كه معلمان را افسران سپاه پيشرفت كشور معرفي كرده اند.

         رسيدن به ايراني آباد وقوي مستلزم تربيت اصولي و آموزش صحيح دانش آموزان كشور از دوره پيش دبستاني تا دانشگاه است. 

آنچه درسند تحول بنيادين هم به كرات برآن تصريح شده ، فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي رشد علمي و معنوي دانش آموزان در ساحت هاي شش گانه تربيت است.

       دست يابي به اين اهداف عالیه در صورتی محقق خواهد شد که سكان هدایت آن در دستان پرتوان فردی قرار گیرد که از نظر علم، تجربه، تخصص و تعهد در میدان های فرهنگی و آموزشی از رهگذار آزمون های مختلف به سلامت گذشته باشد.

      در همین زمینه تشکل یادگاران شهدا تاکید کرد: اکنون که با درایت ریاست محترم جمهور، آيت الله رئیسی، فرد ارزشمندي که خود از خانواده معظم جانبازان و از نسل فرزندان انقلاب هستند، براي این مسئولیت خطیر معرفی شده اند، "ما تشكل يادگاران شهدا " تقاضا داریم که برای حفظ ارزش های انقلابی و احترام به رسالت عظیم وزارت آموزش و پرورش از برادر ارجمند، جناب آقای دکتر رضا مراد صحرایی حمایت بی‌دریغ فرمایید و تحول نوین در وزارت آموزش و پرورش را بر اساس سند تحول بنیادین كه راه را برای رسیدن به ایران قوی از مسير آموزش و پرورش مهيا مي‌نمايد، هموارسازید.

ارسال نظرات

;