خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  یک شعار صرفاً فریبنده!
  تخطئه خاطرات هاشمی رفسنجانی برای دومین بار از سوی خوئینی‌ها
  چهار ماه کفاره برای یک نفر چهار سال برای یک ملت
  40 سال پس از پیش‌بینی درست کارتر
  رابطه اشرف پهلوی با سفیر ایران در انگلیس
  برای این دستاورد عراقچی هم جشن بگیریم؟!
  چرا دستگاه محاسباتی دشمن درست کار نمی‌کند؟
  حل مشکل گرانی
  چرا بازرگان نتوانست با انقلاب همراه باشد؟
  اصل سخن «زاکانی» چه بود؟ +صوت
  ماجرای جلسات خصوصی آیت‌الله شبیری زنجانی و رهبر انقلاب
  دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع عظام تقلید
  برخی مسئولان به دنبال مدیریت فانتزی هستند
  هدف ما از انتخاب روحانی ترمیم رابطه با رهبری بود
  چه کسی دستور دستگیری «مرضیه هاشمی» را داد؟
  "CFT" به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد
  « تکرار می‌کنم» را احتمالا یک اصولگرای شاخص گفت!
  بازی در نقش ارتش اسرائیل و آمریکا!
  بالاخره آمریکا را شناختند!
  نوزاد برجام سه‌ساله شد
  آینده پرامید
  پاسخ دادستان تهران به مدعیان برپایی رفراندوم حجاب
  خسارت برجام را با FATF ادامه ندهید
  بهترین راه حل برای حل مشکلات دولت!
  هزینه شناخت امریکا
  معلم آموزش‌های اسلامی مریم رجوی
  اما و اگرهای ایست قلبی هاشمی
  تعویق تصمیم‌گیری درباره الحاق به «پالرمو» به نشست آتی مجمع تشخیص مصلحت
  روایت علی علیزاده از جهل برخی جوانان نسبت به پهلوی
  انتقاد سعیدجلیلی از حرکت آلزایمری برخی‌سیاسیون
- اندازه متن: + -  کد خبر: 219321صفحه نخست » تیتر دویکشنبه، 2 دی 1397 - 08:54
شهدا غایبین شب چله خانواده های شهدا/
وقتی مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما صاحب خانه را راه نمی دهند
وقتی مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما صاحب خانه را راه نمی دهندشهیدخبر: مردم همیشه نشان داده اند که در این موارد از مسئولین جلوتر هستند چراکه شهدا از میان همین مردم کوچه و بازار سربلند کرده اند و نه از پشت میزهای مدیریتی مسئولین. لازم است که مدیران این سالن همایش پاسخ دهند که چرا اجازه ورود پیکر مطهر شهدا را در لحظه آخر نداده اند و از این بابت عذرخواهی کنند.
  

سومین یادواره شهدای مدافعان حرم فاتحین و چله‌نشینی خانواده شهدا با فرمانده کل سپاه، شامگاه جمعه، ۳۰ آذرماه، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در حالی برگزار شد که حاشیه ای پررنگ تر از متن داشت.

در این همایش که فرماندهان سپاه، سفیر سوریه در ایران، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاتحین، زینبیون، فاطمیون، حشد الشعبی و دیگر مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند سلیقه شخصی مدیران سالن محل برگزاری مراسم باعث شد تا بخش مهم این مراسم در حاشیه رانده شود.

طی هماهنگی های از قبل به عمل آمده قرار بود پیکر مطهر دو شهید وارد سالن شود اما مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به بهانه بین المللی بودن این سالن مانع از ورود پیکر این شهیدان شدند.

بهانه تراشی مدیران این سالن برای اجازه ندادن به ورود پیکر شهدا مانند راه ندادن صاحب خانه به خانه خودش است. این همایش که با حضور خانواده های شهدای مقاومت در سطح بین المللی برگزار شده بود خود بهترین دلیل برای میزبانی از پیکر شهداست. حال اینکه مرکز همایش های بین‌المللی صداوسیما یک محل بین المللی است و پروتکل های خاصی دارد بیشتر به بهانه تراشی می ماند.

تا مادامی که مسئولین همه بخش ها حتی بخش کوچکی مانند یک سالن همایش خود را مدیون شهدا ندانند و پاسخگویی به غیر را سرلوحه کار خود قرار دهند نباید انتظاری از سایرین داشت. البته مردم همیشه نشان داده اند که در این موارد از مسئولین جلوتر هستند چراکه شهدا از میان همین مردم کوچه و بازار سربلند کرده اند و نه از پشت میزهای مدیریتی مسئولین. لازم است که مدیران این سالن همایش پاسخ دهند که چرا اجازه ورود پیکر مطهر شهدا را در لحظه آخر نداده اند و از این بابت عذرخواهی کنند.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 24 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1397/10/2 - 22:24 |     5     1     |
بخدا مسئولین ما لیاقت امنیتی رو که خون شهدا ایجاد کرده رو ندارن

ناشناس
| 1397/10/4 - 18:08 |     3     2    
پاسخ: چقدر یادواره و همایش و کنفرانس و جلسه و ...؟بس نیست کشورو به این روز انداختید؟

محمدپارسا
| 1397/10/3 - 10:40 |     4     0     |
خجالت آوره توروخدا این اخبارو نزارید روی تیتر
قلب خانواده شهدا میترکه از غصه

ناشناس
| 1397/10/12 - 09:05 |     3     1    
پاسخ: آقا محمد پارسا
حرف شما درست. ولی تا کی باید در مقابل این نفوذی ها سکوت کرد؟!


ناشناس
| 1397/10/4 - 18:07 |     2     3     |
والا این خب فقط و فقط تو سایت شماست
این واقعیت داره یا بازم بازیه رسانه ایه؟

ناشناس
| 1397/10/4 - 19:54 |     2     4     |
بنظرمن این اصل ماجرا نبوده

مجتبی علمدار
| 1397/10/12 - 07:38 |     2     0     |
قوانین بین المللی باید فدای شهدا شوند نه شهدا فدای قوانین شهدا یکبار فدای نقض قوانین بین الملل شده اند دیگه بسه تورو خدا اینقدر نمک به زخم های کهنه انقلاب نپاشید هیچی ندارم بگم شهدا شرمنده ایم من بجای همون مسئولی که شما را به جمع خانواده های گرانقدر شهدا راه نداد از شما عذر خواهی میکنم ناراحت نباشید اینجا رسانه میلی است فعلا میلش به شما نیست شرمنده ام

مریم سادات حسینی
| 1397/10/12 - 07:42 |     2     3     |
به نظر میرسه این یک جو سازی باشه برای صدا و سیما وگرنه دلیلی برای ممانعت از ورود شهدا وجود نداره فکر کنم موضوع چیز دیگری باشه چون تو هیچ سایتی این مطلب را نزدند

ناشناس
| 1397/10/12 - 14:59 |     2     0    
پاسخ: بصیریت یعنی همین. اگر مدیر مرکز همایش ها بمونه اونوقت می فهمید جو سازیه یا حقیقت. اونوقت با تانک از روش رد می شیم تا این لکه ننگ رو از صدا و سیما و کارمندان مومنش پاک کنیم.

کوه غم
| 1397/10/12 - 07:46 |     4     0     |
هر دم از این باغ ..... بعداز ماجرای صدا وسیمای کیش این بار حماسه ای دیگر از سازمان رشید صدا و سیما متاسفم جنابا آقای عسگری رئیس همچنان ککش نمیلرزه آنقدر بخوابیم تا روزی زیر چکمه های دشمنان بیدار شویم وای به روزی که آه همین شهدای مظلوم گریبان کثیف شما را بگیرد

ناشناس
| 1397/10/12 - 09:04 |     4     0     |
وقتی صدا و سیما خفه خون گرفته یعنی یه خبرایی هست. وگرنه سه سوت اندر مظلومیت رسانه میلی جار و جنجال راه می انداختند. لعنت به بهایی های حزب الهی نما. ننگ بر مسئولان بی غیرت. درود بر صاحبان حق.

علی عسگری
| 1397/10/15 - 08:56 |     1     0    
پاسخ: مثل همیشه منتظرن آب از آسیاب بیفته. اگه اصلاح طلب ها این کارو کرده بودن یا جای دیگه بود. همه جاشون رو پاره می کردن.

ناشناس
| 1397/10/12 - 18:59 |     2     0     |
احسن رحمت به شیری که خوردی


گمنام
| 1397/10/13 - 08:06 |     2     0     |
والله قسم روزی را میبینم که دمار از روزگار عده ای که به ناحق و فقط از طریق رانت و باند بر برخی از منصب ها نشسته اند در خواهد آمد خدا نکند روزی که خشم حزب الله در آید در آن روز فاتحه همه شما از جمله رئیس همایش ها و دارو دسته اش و حامیان و رفقایش خوانده شده به خون همین شهدا قسم انتقام این عمل از خط قرمز عقاید عبور شده را خواهیم گرفت یاعلی یا علی یاعلی شهدا شرمنده ایم

رهبری فر
| 1397/10/15 - 08:54 |     1     0    
پاسخ: داداش من خودم جزو مریدان حضرت والا هستم امین احمدی . کلی از کنار ایشون فیض بردم. نگید تو رو خدا. شیطان ناراحت میشه!

شهید هادی
| 1397/10/13 - 08:13 |     2     0     |
خدا کنه این خبر صحت نداشته باشه والا جنجالی تو خود همون صدا و سیما برپا میشه که سر و تهش و نمیشه جمع کرد درسته که بدنه صدا و سیما همچنان که باید قرص و قوی و ولایتمدار باشه نیست ولی هستند گمنامان دلسوخته عزلت نشین که مثل شیر نعره بکشند و دودمان خیلی ها رو بر باد بدهند

امین احمدی
| 1397/10/15 - 08:53 |     1     0    
پاسخ: آقایان حزب الهی نما. منتظر انتقام شهدا باشید. قبل از اینکه اتفاقی بیفته محترمانه گورتون رو گم کنید برید دنبال کاسبی و خانم بازیتون. وگرنه با مشت آهنین حیدری آبروی نداشتتون رو حراج می کنیم.

ناشناس
| 1397/10/13 - 08:15 |     2     0     |
تورو به همون شهدا دیگه از این خبرها درج نکنید دلمون خونه جیگرمون آتیش گرفته واقعا به کجا داریم میریم مگه میشه چرا رسانه ها خفه خون گرفتند چرا مطلعین واقعی فریاد نمیکشند ای امام زمان به فریادمان برس

ناشناس
| 1397/10/15 - 08:51 |     1     0    
پاسخ: فعلا صبر انقلابی کردیم تا این بهایی حزب الهی نما رئیس مرکز همایش ها و دار و دسته اش از سازمان گورشونو گم کنند.

شهید آوینی
| 1397/10/15 - 08:59 |     2     0     |
وقتی یه دزد میشه مسئول گرفتن دزدا
وقتی یه دزد عقده ای جنسی میشه مراد مسئول گرفتن دزدا
وقتی یه دزد که حججی رو حججی کرد!؟؟؟ میشه رئیس همشون
اینجاست که میگن در دیار کوران، گنگان و کران خواب خورشید را می توان دید اما در وصف آن چه می توان سرود

ناشناس
| 1397/10/29 - 12:09 |     0     0    
پاسخ: ای ول گل گفتی

مدافع حرم
| 1397/10/15 - 15:44 |     1     0     |
یک مشت کثافت. یک مشت بهایی. یک مشت انجمن حجتیه ای. جمع شدن داخل.....

صاحب
| 1397/10/16 - 11:50 |     2     0     |
پس چرا همه خفه خون گرفتن. منتظر برجام چند هستند؟

بر ماست
| 1397/10/17 - 11:05 |     1     0     |
وقتی در مقابل این خبر سکوت می کنند. بعدش روی قبور شهدا کشف حجاب می کنن. بعدش ....
این همه خفه خونی یعنی صبر انقلابی. خاک بر سر رسانه های انقلابی با این صبر انقلابیشون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  هلی‌برن نیروهای آمریکایی در عراق

  یک کشته و 28 زخمی در انفجار در نزدکی نیروهای حامی ترکیه در شمال سوریه

  پامپئو: ایران مقصر جنگ یمن است!

  می‌بینی ماریه؟

  حشد شعبی: با قدرت در نوار مرزی عراق مستقر هستیم

  تصاویری از خسارت سیلاب در دمشق

  پایان مهلت خروج تروریست‌ها از منطقه عاری از سلاح ادلب

  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

  فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

  «توبه نامه 62 بندی» دانش آموز شهید، سرلوحه جویندگان حق

  محمد مهدی همت و یک عکس تاریخی

  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  آیا این بار هم تیغ مصلحت اندیشی سَر از تن فرهنگ شهدا جدا می کند؟/ چه کسی پاسخگو است؟
21 نظر (فعال: 21 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    تخریب به روش اصلاح‌طلبان؛ از شهدای غواص و مدافعان حرم تا کربلای4
16 نظر (فعال: 15 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
  پیکر شهید «علیرضا بریری» به آغوش میهن بازگشت
13 نظر (فعال: 13 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    مسئولان، نقاط ضعف و خطاهای احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند
13 نظر (فعال: 13 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  جریان «شیرازی‌ها» از هولوکاست حمایت می کنند
11 نظر (فعال: 11 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    منورالفکرانی که با سیاست‌های رضاخان همراهی کردند
10 نظر (فعال: 10 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  مراجع تقلید مورد علاقه ضد‌انقلاب در قم چه کسانی هستند؟!
10 نظر (فعال: 10 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    برخی قوانین ایثارگری در ۵ سال اخیر برگشت به عقب داشته است
9 نظر (فعال: 9 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  بترسید از روزی که موشک‌های نقطه زن بر سرتان فرود آید
10 نظر (فعال: 9 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
    دولتمردان گرایش به اشرافیگری نداشته باشند/ بعضی از سران آمریکا احمق‌های درجه یکی هستند
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)