خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  تقلب، به روایت اسناد خاتمی
  طراحی کودتای "بنی‌صدر" در کرمانشاه با پشتیبانی عراق
  اگر بخواهیم صادرات نفت از منطقه را متوقف کنیم شرایط کاملاً متفاوت خواهد بود
  منافقین؛ از پیروزی انقلاب تا 30 خرداد 1360
  خامنه‌ای، نماد مقاومت و اقتدار
  تخلف هم ثابت نشد چه رسد به تقلب ۸ میلیونی
  با حرف زدن علیه رهبری بزرگ نمی‌شوی
  داستان خطبه‌های ۲۹ خرداد
  زنگنه: شهید تندگویان همیشه الگوی من بوده است!
  چرا پارتیزان‌های خلقی علیه مردم ایران دست به اقدام مسلحانه زدند
  اکانت فیک منافقین به توئیتر بازگشت!
  مهلت دو ماهه ایران در برجام قابل تمدید نیست
  مبل رهبر انقلاب پس از ۲۰ سال چه فرقی کرده است؟
  منصوری: اسناد دهه 60 باید منتشر شود
  سرانجام سیاست‌های آمریکا علیه ایران چیزی جز شکست نیست
  نقش بنی‌صدر در ترورهای دهه ۶۰
  آیا فهرست اموال مسئولان اطلاع رسانی عمومی می‌شود؟
  «تاج‌زاده» و باز هم توجیه مذاکره با آمریکا
  نامه‌ سرگشاده آیت‌الله سبحانی به وزیر علوم+سند
  چرا رهبری نامه جهانگیری درباره FATF را به مجمع ارجاع دادند؟
  چه اتفاقی افتاد از برجام کنار کشیدید؟
  «مُرسی» تازه‌ترین قربانی اعتماد به آمریکا
  هشدارهای حقوقی درباره حفره های موجود در برجام
  مشروح مناظره درباره «وقایع ۸۸ و مفاسد اقتصادی
  کلیپ شنیدنی سایت رهبری در مورد مذاکرات
  پیام‌محرمانه به ایران درآستانه انتخابات آمریکا
  انگلیسی‌ها در پرستو‌سازی ید طولایی داشته‌اند
  دلیل دستگیری تاجزاده چه بود؟
  تذکرات رهبری و حاج قاسم خطاب به عربستان
  زیباکلام: حاضرم در مقابل آمریکا اسلحه دست بگیرم
- اندازه متن: + -  کد خبر: 219321صفحه نخست » تیتر دویکشنبه، 2 دی 1397 - 09:54
شهدا غایبین شب چله خانواده های شهدا/
وقتی مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما صاحب خانه را راه نمی دهند
وقتی مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما صاحب خانه را راه نمی دهندشهیدخبر: مردم همیشه نشان داده اند که در این موارد از مسئولین جلوتر هستند چراکه شهدا از میان همین مردم کوچه و بازار سربلند کرده اند و نه از پشت میزهای مدیریتی مسئولین. لازم است که مدیران این سالن همایش پاسخ دهند که چرا اجازه ورود پیکر مطهر شهدا را در لحظه آخر نداده اند و از این بابت عذرخواهی کنند.
  

سومین یادواره شهدای مدافعان حرم فاتحین و چله‌نشینی خانواده شهدا با فرمانده کل سپاه، شامگاه جمعه، ۳۰ آذرماه، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در حالی برگزار شد که حاشیه ای پررنگ تر از متن داشت.

در این همایش که فرماندهان سپاه، سفیر سوریه در ایران، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاتحین، زینبیون، فاطمیون، حشد الشعبی و دیگر مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند سلیقه شخصی مدیران سالن محل برگزاری مراسم باعث شد تا بخش مهم این مراسم در حاشیه رانده شود.

طی هماهنگی های از قبل به عمل آمده قرار بود پیکر مطهر دو شهید وارد سالن شود اما مدیران مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به بهانه بین المللی بودن این سالن مانع از ورود پیکر این شهیدان شدند.

بهانه تراشی مدیران این سالن برای اجازه ندادن به ورود پیکر شهدا مانند راه ندادن صاحب خانه به خانه خودش است. این همایش که با حضور خانواده های شهدای مقاومت در سطح بین المللی برگزار شده بود خود بهترین دلیل برای میزبانی از پیکر شهداست. حال اینکه مرکز همایش های بین‌المللی صداوسیما یک محل بین المللی است و پروتکل های خاصی دارد بیشتر به بهانه تراشی می ماند.

تا مادامی که مسئولین همه بخش ها حتی بخش کوچکی مانند یک سالن همایش خود را مدیون شهدا ندانند و پاسخگویی به غیر را سرلوحه کار خود قرار دهند نباید انتظاری از سایرین داشت. البته مردم همیشه نشان داده اند که در این موارد از مسئولین جلوتر هستند چراکه شهدا از میان همین مردم کوچه و بازار سربلند کرده اند و نه از پشت میزهای مدیریتی مسئولین. لازم است که مدیران این سالن همایش پاسخ دهند که چرا اجازه ورود پیکر مطهر شهدا را در لحظه آخر نداده اند و از این بابت عذرخواهی کنند.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 24 نظر (فعال: 24 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1397/10/2 - 23:24 |     5     1     |
بخدا مسئولین ما لیاقت امنیتی رو که خون شهدا ایجاد کرده رو ندارن

ناشناس
| 1397/10/4 - 19:08 |     3     2    
پاسخ: چقدر یادواره و همایش و کنفرانس و جلسه و ...؟بس نیست کشورو به این روز انداختید؟

محمدپارسا
| 1397/10/3 - 11:40 |     4     0     |
خجالت آوره توروخدا این اخبارو نزارید روی تیتر
قلب خانواده شهدا میترکه از غصه

ناشناس
| 1397/10/12 - 10:05 |     3     1    
پاسخ: آقا محمد پارسا
حرف شما درست. ولی تا کی باید در مقابل این نفوذی ها سکوت کرد؟!


ناشناس
| 1397/10/4 - 19:07 |     2     3     |
والا این خب فقط و فقط تو سایت شماست
این واقعیت داره یا بازم بازیه رسانه ایه؟

ناشناس
| 1397/10/4 - 20:54 |     2     4     |
بنظرمن این اصل ماجرا نبوده

مجتبی علمدار
| 1397/10/12 - 08:38 |     2     0     |
قوانین بین المللی باید فدای شهدا شوند نه شهدا فدای قوانین شهدا یکبار فدای نقض قوانین بین الملل شده اند دیگه بسه تورو خدا اینقدر نمک به زخم های کهنه انقلاب نپاشید هیچی ندارم بگم شهدا شرمنده ایم من بجای همون مسئولی که شما را به جمع خانواده های گرانقدر شهدا راه نداد از شما عذر خواهی میکنم ناراحت نباشید اینجا رسانه میلی است فعلا میلش به شما نیست شرمنده ام

مریم سادات حسینی
| 1397/10/12 - 08:42 |     2     3     |
به نظر میرسه این یک جو سازی باشه برای صدا و سیما وگرنه دلیلی برای ممانعت از ورود شهدا وجود نداره فکر کنم موضوع چیز دیگری باشه چون تو هیچ سایتی این مطلب را نزدند

ناشناس
| 1397/10/12 - 15:59 |     2     0    
پاسخ: بصیریت یعنی همین. اگر مدیر مرکز همایش ها بمونه اونوقت می فهمید جو سازیه یا حقیقت. اونوقت با تانک از روش رد می شیم تا این لکه ننگ رو از صدا و سیما و کارمندان مومنش پاک کنیم.

کوه غم
| 1397/10/12 - 08:46 |     4     0     |
هر دم از این باغ ..... بعداز ماجرای صدا وسیمای کیش این بار حماسه ای دیگر از سازمان رشید صدا و سیما متاسفم جنابا آقای عسگری رئیس همچنان ککش نمیلرزه آنقدر بخوابیم تا روزی زیر چکمه های دشمنان بیدار شویم وای به روزی که آه همین شهدای مظلوم گریبان کثیف شما را بگیرد

ناشناس
| 1397/10/12 - 10:04 |     4     0     |
وقتی صدا و سیما خفه خون گرفته یعنی یه خبرایی هست. وگرنه سه سوت اندر مظلومیت رسانه میلی جار و جنجال راه می انداختند. لعنت به بهایی های حزب الهی نما. ننگ بر مسئولان بی غیرت. درود بر صاحبان حق.

علی عسگری
| 1397/10/15 - 09:56 |     1     0    
پاسخ: مثل همیشه منتظرن آب از آسیاب بیفته. اگه اصلاح طلب ها این کارو کرده بودن یا جای دیگه بود. همه جاشون رو پاره می کردن.

ناشناس
| 1397/10/12 - 19:59 |     2     0     |
احسن رحمت به شیری که خوردی


گمنام
| 1397/10/13 - 09:06 |     2     0     |
والله قسم روزی را میبینم که دمار از روزگار عده ای که به ناحق و فقط از طریق رانت و باند بر برخی از منصب ها نشسته اند در خواهد آمد خدا نکند روزی که خشم حزب الله در آید در آن روز فاتحه همه شما از جمله رئیس همایش ها و دارو دسته اش و حامیان و رفقایش خوانده شده به خون همین شهدا قسم انتقام این عمل از خط قرمز عقاید عبور شده را خواهیم گرفت یاعلی یا علی یاعلی شهدا شرمنده ایم

رهبری فر
| 1397/10/15 - 09:54 |     1     0    
پاسخ: داداش من خودم جزو مریدان حضرت والا هستم امین احمدی . کلی از کنار ایشون فیض بردم. نگید تو رو خدا. شیطان ناراحت میشه!

شهید هادی
| 1397/10/13 - 09:13 |     2     0     |
خدا کنه این خبر صحت نداشته باشه والا جنجالی تو خود همون صدا و سیما برپا میشه که سر و تهش و نمیشه جمع کرد درسته که بدنه صدا و سیما همچنان که باید قرص و قوی و ولایتمدار باشه نیست ولی هستند گمنامان دلسوخته عزلت نشین که مثل شیر نعره بکشند و دودمان خیلی ها رو بر باد بدهند

امین احمدی
| 1397/10/15 - 09:53 |     1     0    
پاسخ: آقایان حزب الهی نما. منتظر انتقام شهدا باشید. قبل از اینکه اتفاقی بیفته محترمانه گورتون رو گم کنید برید دنبال کاسبی و خانم بازیتون. وگرنه با مشت آهنین حیدری آبروی نداشتتون رو حراج می کنیم.

ناشناس
| 1397/10/13 - 09:15 |     2     0     |
تورو به همون شهدا دیگه از این خبرها درج نکنید دلمون خونه جیگرمون آتیش گرفته واقعا به کجا داریم میریم مگه میشه چرا رسانه ها خفه خون گرفتند چرا مطلعین واقعی فریاد نمیکشند ای امام زمان به فریادمان برس

ناشناس
| 1397/10/15 - 09:51 |     1     0    
پاسخ: فعلا صبر انقلابی کردیم تا این بهایی حزب الهی نما رئیس مرکز همایش ها و دار و دسته اش از سازمان گورشونو گم کنند.

شهید آوینی
| 1397/10/15 - 09:59 |     2     0     |
وقتی یه دزد میشه مسئول گرفتن دزدا
وقتی یه دزد عقده ای جنسی میشه مراد مسئول گرفتن دزدا
وقتی یه دزد که حججی رو حججی کرد!؟؟؟ میشه رئیس همشون
اینجاست که میگن در دیار کوران، گنگان و کران خواب خورشید را می توان دید اما در وصف آن چه می توان سرود

ناشناس
| 1397/10/29 - 13:09 |     0     0    
پاسخ: ای ول گل گفتی

مدافع حرم
| 1397/10/15 - 16:44 |     1     0     |
یک مشت کثافت. یک مشت بهایی. یک مشت انجمن حجتیه ای. جمع شدن داخل.....

صاحب
| 1397/10/16 - 12:50 |     2     0     |
پس چرا همه خفه خون گرفتن. منتظر برجام چند هستند؟

بر ماست
| 1397/10/17 - 12:05 |     1     0     |
وقتی در مقابل این خبر سکوت می کنند. بعدش روی قبور شهدا کشف حجاب می کنن. بعدش ....
این همه خفه خونی یعنی صبر انقلابی. خاک بر سر رسانه های انقلابی با این صبر انقلابیشون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  تظاهرات گسترده در عراق در اعتراض به سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران

  جنگ بعدی ۷ دقیقه است

  عکس/ استراحت جهادی

  عکس/ ایستگاه جانبازی

  کربلای جبهه‌ها یادش بخیر

  عقب‌نشینی شاه بحرین از لغو تابعیت صدها بحرینی

  وقت کشی اشغالگران بی فایده است

  سیاست ضد ایرانی نخ نما شده واشنگتن

  هلی‌برن نیروهای آمریکایی در عراق

  یک کشته و 28 زخمی در انفجار در نزدکی نیروهای حامی ترکیه در شمال سوریه

  پامپئو: ایران مقصر جنگ یمن است!

  می‌بینی ماریه؟

  حشد شعبی: با قدرت در نوار مرزی عراق مستقر هستیم

  تصاویری از خسارت سیلاب در دمشق

  پایان مهلت خروج تروریست‌ها از منطقه عاری از سلاح ادلب

  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم/ ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره با امریکا را تکرار نمی‌کنیم
35 نظر (فعال: 29 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 6)
    درس کشتی‌گیر خارجی با عشق به شهدای مدافع حرم برای سلبریتی ها+ تصاویر
23 نظر (فعال: 23 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  ناگفته‌هایی از ظرافت‌های مدیریتی رهبرانقلاب
13 نظر (فعال: 13 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    چرا «بنی‌صدر» از فرماندهی کل قوا عزل شد؟
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  سلبریتی های ما بیاموزند/ دیپلمات‌های فرهنگی در لباس ورزشی
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    امیر ‌صباحی‌فرد : دشمن منطقه امنی ‌در ‌ایران ندارند
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  چرا تحقیر ترامپ توسط رهبری، اینقدر دلچسب‌تر شد؟!
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    اصلی‌ترین دلیل حضور نوجوانان در دفاع مقدس
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  «پرستو»ها از کجا می‌آیند؟
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    امام جمعه کازرون، از ساده زیستی و انفاق تا شهادت
8 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 2)
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.
  حالتا زواج کل دقیقة فی هذا البلد العربی.