خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات‌ها باشند
  بدون شک ما از این گردنه پیروزمندانه بیرون می آییم
  پیوستن ایران به FATF؛ آری یا خیر؟
  تلاش آمریکا برای ایجاد بحران معیشتی در ایران
  فضای دیپلماسی خارجی ما منفعلانه است نه فعال
  برجام از بین برود، تجربه موفق دیپلماسی با شکست روبرو خواهد شد
  حقایقی از اربعین که نمی‌خواهند دیده شود
  تعجب نمایندگان عربستان و امارات از جایگاه اهل سنت در ایران
  کریمی قدوسی: «CFT» مجوز تهدید ساختار هسته‌ای ایران را می‌دهد
  چهار نکته مهم بیانیه جدید FATF
  بازخوانی سخنان امام خامنه‌ای درباره کشمیر اشغالی
  تحلیل ۴۵ سال قبل رهبر انقلاب از پیاده‌روی اربعین
  وقتی آیت‌الله مهدوی کنی «ماموستا» شد
  وقتی رهبرانقلاب هم از عملکرد ناظران ابراز نارضایتی کردند
  شروط FATF برای ایران
  اربعین، مشق حضور
  نامه سرگشاده اساتید حقوق، علوم سیاسی و دیپلمات ها به شورای نگهبان
  حاشیه‌ای بر دیدار نخبگان با رهبر انقلاب
  خاطره زاکانی از رهبرانقلاب در مورد شرایط کنونی
  نامه منتشر نشده آیت الله مصباح به امام‌خمینی +عکس
  فعال اصلاح‌طلب: نخبگان آماده مذاکره با آمریکا هستند
  میرحسین موسوی: اگر کینه آمریکا نسبت به انقلاب را فراموش کنیم، راه را گم خواهیم کرد
  ماجرای انشعاب مجمع روحانیون از جامعه روحانیت
  راهکار مقابله با تصویرسازی دشمن
  آل‌سعود چالش در چاه
   موضع روزنامه کیهان درباره ضرب‌الاجل FATF
  واکنش وزارت خارجه به تصمیم امروز FATF
  وقتی موافقان FATF مهم‌ترین ادعای منتقدان را تایید می‌کنند
  چرا باید برای رئیس کمیسیون فرهنگی تاسف خورد؟
  ساخت فیلم دیدار روحانی با صهیونیست‌ها
- اندازه متن: + -  کد خبر: 198091صفحه نخست » تیتریکچهارشنبه، 19 اردیبهشت 1397 - 13:32
در دیدار صبح امروز با فرهنگیان مطرح شد:
رهبر انقلاب: رئیس جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد/ از طرف ملت ایران می‌گویم آقای ترامپ شما غلط می‌کنید
رهبر انقلاب: رئیس جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد/ از طرف ملت ایران می‌گویم آقای ترامپ شما غلط می‌کنیدشهیدخبر: رهبرانقلاب صبح امروز در جمع دانشجویان به سخنان ضدایرانی دیشب رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.
  

رهبر انقلاب صبح امروز در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به مواضع ضدایرانی روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا فرمودند: دیشب شنیدید رئیس جمهور آمریکا حرفهای سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرفهای اون بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان میکنم. بنده از طرف ملت ایران میگویم آقای ترامپ شما غلط میکنید.

بخش هایی از بیانات امروز رهبرانقلاب را در ادامه بخوانید:

 

**رهبر انقلاب: دیدید که هسته‌ای بهانه بود!

 

 آن‌وقتی که مسئله‌ی هسته‌ای شروع شد، بعضی از معاریف کشور می‌گفتند که چه اصراری دارید که هسته‌ای را نگه دارید، بگذارید کنار...

البته این حرف غلط بود، مسئله‌ی هسته‌ای نیاز کشور است و تا چند سال دیگر طبق بررسی کارشناسان، کشور به ۲۰هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز دارد.

آن روز می‌گفتیم مسئله‌ی آمریکا با ایران، مربوط به انرژی هسته‌ای نیست و این‌ها بهانه است؛ می‌گفتند نه، این‌جور نیست.

حالا دیدید که این‌جوری نیست؛ ما برجام را پذیرفتیم اما دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی تمام نشد.

حالا مسئله‌ی حضور ما در منطقه و مسئله‌ی موشک‌ها را مطرح می‌کنند؛ اگر این‌ها را هم قبول کنیم، مسئله تمام نخواهد شد، مسئله‌ی دیگری را شروع می‌کنند.

علت مخالفت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی این است که آمریکا به‌طور کامل سلطه داشت و انقلاب دست آن‌ها را کوتاه کرد.

 

** خبر رهبر انقلاب از نامه‌ای که چندروز پیش ترامپ به کشورهای خلیج فارس نوشت!آمریکا عبد ذلیل می‌خواهد!

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ساعتی پیش در دانشگاه فرهنگیان: [آمریکایی‌ها] می‌خواهند حکامی در کشورها باشند که پولشان را بگیرند و دستورات را انجام دهند و هروقت هم خواستند عوضشان کنند. همان‌طور که رضاخان را برداشتند و پسرش را آوردند؛ همچنان‌که در کشورهای خلیج فارس این حالت وجود دارد، مانند عبد ذلیل آمریکا.

چند روز پیش ترامپ نامه‌ای به رؤسای کشورهای خلیج فارس نوشته که ما به آن دست یافتیم. چنین می‌گوید که من ۷ تریلیون دلار برای شما خرج کردم و شما باید این کار را بکنید.خرج کردی که به عراق و سوریه مسلط شوی؛ خب نتوانستی، به درک!

 

 

منبع: khamenei.ir
   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 26 نظر (فعال: 26 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
منتقد بی سواد
| 1397/2/19 - 13:40 |     0     0     |
برجام و دوشیدن ایران توسط امریکا به نظر میرسه خیلی اشتهای امریکایها رو با فشار اسراییل و اعراب برده بالا ترامپ خیلی صادقانه حرفش رو زد بهتره تحریف نکنیم حرفهاشو فقط 8 سال اول برجام رو قبول داره از 25 سال حالا موضوعات غیر هسته ای بماند......

یووسف
| 1397/2/20 - 09:39 |     0     0    
پاسخ: چاره کار فقط رفتن امثال روحانی از صحنه سیاست است... تا وقتی اینها بر سر کارند جز درجا زدن و خون دل چیزی نصیبمون نمیشه جانم فدای رهبرم

ناشناس
| 1397/2/19 - 14:30 |     0     0     |
دارن برجام موشکی رو زمزمه میکنن.زهی خیال باطل

ناشناس
| 1397/2/25 - 20:59 |     0     0    
پاسخ: غلط میکنن مگه این مملکت صاحب نداره؟
یووسف
| 1397/2/29 - 11:32 |     0     0    
پاسخ: مولا علی علیه السلام می فرمایند : ظن المومن کهانه یعنی :گمان شخص مومن همانند پیشگویی منجمین است که واقع میشود .
لذا میتوان از این حدیث استفاده کرد برای شناخت مومن از منافق ! پیش بینی های مومن واقع میشود و پیش بینی های منافق کف و سوت میزنند و بعد هم اصلا فراموش میکنند که چه گفته اند !!!


ناشناس
| 1397/2/19 - 14:44 |     0     0     |
خدا لعنت کنه کسانیکه حزب اللهی را تندرو و منتقد بی سواد خواند و تیشه به ریشه نظام زد

ناشناس
| 1397/2/22 - 20:15 |     0     0    
پاسخ: برجام تنها لطفی که داشت این بود که  دشمنان دین به طور مطلق قابل اطمینان نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد. کسی که دین و مبنا ندارد، پای ارزش‌ها نمی‌ایستد. قرآن می‌فرماید دشمن اخلاق و پیمان را رعایت نمی‌کنند. این عبرت نشان داد که بیگانگان غیر قابل اعتماد هستند و برای آینده باید حواسمان جمع باشد.
ناشناس
| 1397/2/23 - 08:03 |     0     0    
پاسخ: مرگ بر کسانی که خارج از ابن مرز دلن بحال ما میسوزه و مرگ بر کسانی داخل این مرز و دلاشون بیرون مرزه... ببینید نه روحانی و نه خاتمی و نه رفسنجانی و نه... نتونستن به اعتمادشون تکیه کنن... تکیه دادن به درخت بی ریشه... چون بصیرت این پیر بزرگ رو ندارن کاش مردم گول اینارو نمیخوردن...

ناشناس
| 1397/2/20 - 09:39 |     0     0     |
رهبری عزیز:مسئولان در معرض «آزمون بزرگ» قرار دارند که آیا عزت و اقتدار این ملت را حفظ خواهند کرد یا نه. باید عزت و منافع ملت به معنی واقعی کلمه تأمین شود. آقا پالس استعفای دولت رو کلید زدن. ای کاش نمایندگان ما مثل شهید آیت یک جو ...داشتند

ناشناس
| 1397/2/29 - 11:32 |     0     0    
پاسخ: برای سلامتی شون صلوات . اللهم صل علی محمد و آل محمد کما صلیت علی ابراهیم و آل ابراهیم انک حمید مجید .

ناشناس
| 1397/2/20 - 09:52 |     0     0     |
امروز وقتی مقام معظم رهبری سخنرانی استکبارستیزی انجام می‌دهد، یک قدرت جهانی علیه استکبار ایجاد می‌شود و رهبران سایر کشورها چه در خاورمیانه و چه در خارج از خاورمیانه جرأت پیدا می‌کند تا علیه استکبار جهانی حرف بزنند.

ناشناس
| 1397/2/23 - 08:03 |     0     0    
پاسخ: سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر رهبر و سید و سرورم امام خامنه ای روحی فداه
ناشناس
| 1397/2/24 - 13:21 |     0     0    
پاسخ: کاش اینبار برجام در آموزش و پرورش مطرح شود. برجامی داخلی که هیچکس هم نتواند زیرش بزند...تکرار میکنم برجام در آموزش و پرورش...باشد که فهم کنند و عمل کنند

ناشناس
| 1397/2/22 - 10:09 |     0     0     |
کاملشم بذارید لطفا

ناشناس
| 1397/2/22 - 20:14 |     0     0     |
ترامپ در سخنان خود حداقل ده دروغ علیه ملّت ما گفت. اهانت‌ها کرد تهمت‌ها زد. آنچه که جواب این اراجیف است این که بزرگ این ملّت گفت که آمریکا غلط می‌کند و آقای ترامپ شما غلط می‌کنید.

ناشناس
| 1397/2/24 - 13:21 |     0     0    
پاسخ: سلام بر دلاور مرد دوران، سید علی خامنه ای آقا جان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
ناشناس
| 1397/2/25 - 20:59 |     0     0    
پاسخ: اگر قرار باشه بین ترامپ و دولت خودمون یکو انتخاب کنم ترامپ رو انتخاب میکنم چون اولا راستگوتر ازیناس دوما بخاطر حفظ کشورش هرکاری میکنه
اونوقت تو مملکت ما گوشتو باید کیلویی ۷۰تومن بخری


ناشناس
| 1397/2/23 - 08:04 |     0     0     |
تنها در عمل و مدیریت اقتصادی می توان این برجام و پرچم آمریکا را آتش زد. هیچ تحریمی روی کشوری که روی منابع سرشار خوابیده اثر ندارد

ولی
| 1397/2/30 - 09:57 |     0     0    
پاسخ: دخالتهای رهبری و سپاه اجازه نداد به اتحاد با امریکا برسیم

ناشناس
| 1397/2/24 - 13:21 |     0     0     |
جانم فدای آقای عزیز و مهربانمان.جانم فدای مولای علی گونه ی خودمان. از اینکه دانشگاه 40 ساله ی شهیدرجایی رو هم که دانشگاهی بسیار موئ ثر در حوزه ی تربیت دبیر فنی و حرفه ای است رو در کنار دانشگاه فرهنگیان مورد عنایت و توجه قرار دادید سپاسگزارم. دعای حضرت حجت ع مشمول شما و جان ناقابل ما فدای شما .

ناشناس
| 1397/2/25 - 20:58 |     0     0     |
علت پررویی و دریدگی رییس جمهور امریکا مسئولین نالایق و خودفروخته ماست
اونکه دشمنه و تکلیفش روشنه اینا هستن که وا دادن

ناشناس
| 1397/2/29 - 11:33 |     0     0    
پاسخ: رهبری فرمودن من کلیات رو تعیین میکنم ولی نمیتونن که مجبورشون کنن، نمونش همون نامه 9 بندی علنی که خطوط قرمز رهبری بود و همشم نقض شد، مثل 100 تا مورد دیگه که رهبری کلیات رو تعیین میکنن اما تا زمانی که منافقین دنیاپرست کوفی صفت مناصب اجرایی رو دراختیار دارن در هیچکدومش به توصیه های ایشون عمل نمیشه، اقتصاد مقاومتی، خصوصی سازی، مسائل فرهنگی، فضای دانشگاهی و رشد علمی و ...... صدها نمونه دیگه که در همش از فرمانهای رهبری سرپیچی میشه

ناشناس
| 1397/2/25 - 21:21 |     0     0     |
اگر انقدر جلوی دشمن کوتاه نمی اومدن این وضعیت پیش نمیومد

ناشناس
| 1397/2/30 - 09:56 |     0     0    
پاسخ: بارها رهبری به اینها تذکر داد و بهشون گوشزد کرد که امریکا قابل اعتماد نیست چون بدعهدی اش بارها درمورد ایران و کشورهای دیگه ثابت شده

شجاع
| 1397/2/29 - 11:33 |     0     0     |
ماامنیت امروزمونو باجنگ به دست آوردیم نه مذاکره ودیپلماسی سوریه وعراقم باجنگ داعشو نابود کردن نه دیپلماسی فلسطینم اگه قدسو میخواد باید بجنگه اینهمه سال گفتگو نتیجه ش شد ازدست رفتن قدس!!!!

ناشناس
| 1397/2/30 - 09:55 |     0     0     |
بنظرمن انفعال مسئولان دولتی کشور، نقض برجام توسط آمریکا و دیگر مسائل رو بوجود اورده


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  تصاویری از خسارت سیلاب در دمشق

  پایان مهلت خروج تروریست‌ها از منطقه عاری از سلاح ادلب

  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

  فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

  «توبه نامه 62 بندی» دانش آموز شهید، سرلوحه جویندگان حق

  محمد مهدی همت و یک عکس تاریخی

  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

  ظهور محقق نمی شود مگر با بارها آزمایش

  به همین سادگی و صراحت

  ثواب مرگ بر آمریکا کمتر از صلوات نیست

  دعایمان کن

  عکس/ هم عهدی با 3نسل پیش

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  کسانی که ترویج می‌کنند راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم خیانت می‌کنند/ جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل
30 نظر (فعال: 30 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    به نتانیاهو توصیه می کنم شنا در مدیترانه را تمرین کند
11 نظر (فعال: 11 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  برای حل مشکل نظام بانکی،نقدینگی،اشتغال وتورم تصمیم‌های جدی بگیرید
10 نظر (فعال: 10 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    یکی فدای وطن وطن فدای یکی
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  تصویرسازی غلط از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است
9 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 1، غیر قابل انتشار: 0)
    همایش بسیجیان و احیای قدرت نمادین انقلاب
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  سرلشکر باقری: جزء 7 قدرت اول پهپادی جهان هستیم/ در مقابل تحرک تروریست ها در نزدیکی مرزها سکوت نخواهیم کرد
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    افشاگری دبیر کل حزب‌الله لبنان درباره کشورهای عربی و آمریکا
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  پیکر 2 شهید مازندرانی خان‎طومان کشف و شناسایی شد
8 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
    دشمنان ائتلاف وسیعی برای تزلزل ‌امنیت ایران ‌تشکیل داده‌اند
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.