خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  تلاش آمریکا برای ایجاد شوک در ایران
  پاسخ ضررهای ملی: ببخشید، ندیدم
  مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات‌ها باشند
  بدون شک ما از این گردنه پیروزمندانه بیرون می آییم
  پیوستن ایران به FATF؛ آری یا خیر؟
  تلاش آمریکا برای ایجاد بحران معیشتی در ایران
  فضای دیپلماسی خارجی ما منفعلانه است نه فعال
  برجام از بین برود، تجربه موفق دیپلماسی با شکست روبرو خواهد شد
  حقایقی از اربعین که نمی‌خواهند دیده شود
  تعجب نمایندگان عربستان و امارات از جایگاه اهل سنت در ایران
  کریمی قدوسی: «CFT» مجوز تهدید ساختار هسته‌ای ایران را می‌دهد
  چهار نکته مهم بیانیه جدید FATF
  بازخوانی سخنان امام خامنه‌ای درباره کشمیر اشغالی
  تحلیل ۴۵ سال قبل رهبر انقلاب از پیاده‌روی اربعین
  وقتی آیت‌الله مهدوی کنی «ماموستا» شد
  وقتی رهبرانقلاب هم از عملکرد ناظران ابراز نارضایتی کردند
  شروط FATF برای ایران
  اربعین، مشق حضور
  نامه سرگشاده اساتید حقوق، علوم سیاسی و دیپلمات ها به شورای نگهبان
  حاشیه‌ای بر دیدار نخبگان با رهبر انقلاب
  خاطره زاکانی از رهبرانقلاب در مورد شرایط کنونی
  نامه منتشر نشده آیت الله مصباح به امام‌خمینی +عکس
  فعال اصلاح‌طلب: نخبگان آماده مذاکره با آمریکا هستند
  میرحسین موسوی: اگر کینه آمریکا نسبت به انقلاب را فراموش کنیم، راه را گم خواهیم کرد
  ماجرای انشعاب مجمع روحانیون از جامعه روحانیت
  راهکار مقابله با تصویرسازی دشمن
  آل‌سعود چالش در چاه
   موضع روزنامه کیهان درباره ضرب‌الاجل FATF
  واکنش وزارت خارجه به تصمیم امروز FATF
  وقتی موافقان FATF مهم‌ترین ادعای منتقدان را تایید می‌کنند
- اندازه متن: + -  کد خبر: 188561صفحه نخست » ورزشی ،فرهنگی وهنریپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 04:05
نقدی بر انعکاس اتفاقات روزهای اخیر در فضای مجازی
از روسری بر نیزه تا اظهارات کارشناس یزدی، مقصر کیست؟
از روسری بر نیزه تا اظهارات کارشناس یزدی، مقصر کیست؟شهیدخبر: در این بین عملکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی! اما قابل تامل است که بخاطر دعوت از یک مدل و بلاگر، هنرپیشه و رقاص طاغوت، برنامه های سخیف "صد من یک غاز"ی و... هرگز از مردم عذر نخواسته اما تحت تاثیر فشار روانی فمینیست نماهای متوهم نسبت به سخنان شایسته خانم کارشناس ابراز شرمندگی می کند!
  

 


بمب خبری این روزها سخنان تقطیع شده خانم کارشناس درخصوص تکریم زوج توسط زوجه و اثرات آن بر بهبود روابط فی مابین و تربیت فرزند، که البته بیشتر جنبه شانتاژ پوششی برای بمب بعدی دارد، اما بمب بعدی روسری بر نیزه کردن عده ای اجیرشده در خیابان های پرتردد تهران است.

در این بین عملکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی! اما قابل تامل است که بخاطر دعوت از یک مدل و بلاگر، هنرپیشه و رقاص طاغوت، برنامه های سخیف "صد من یک غاز"ی و... هرگز از مردم عذر نخواسته اما تحت تاثیر فشار روانی فمینیست نماهای متوهم نسبت به سخنان شایسته خانم کارشناس ابراز شرمندگی می کند!

مخاطب رسانه ملی طی سالهای اخیر چه کسانی هستند.
عده ای مذهبی  و سنتی که به دلایل مذهبی! عقیدتی و اخلاقی از تماشای ماهواره یا سریال های "دوزاری" نمایش خانگی معذورند!
همان عده ای که عمدتا متاسفانه تحت تاثیر همان جریانات فمینیستی شوهران مذهبی و سنتی خود را بدون توجه به آموزه های دینی صرفا عابربانک یا کارت اعتباری بین المللی! یا آقا بالاسری که بهرحال شب ها باید در خانه باشد و در کنار خستگی کار روزمره به نگهداری از فرزندان و شستشوی ظروف و تمیزکردن خانه و سرویس دهی جنسی به بهترین شکل هم بپردازد تا انگ بی عرضگی و سنتی بودن نخورد و بدشانسی! زن که شوهرش نمیتواند از فلان برند اروپایی در سفر به فلان کشور غربی برایش خرید کند!

بپذیریم که طی حدود ۴۰ سال گذشته از انقلاب، رسانه ملی بجای عملکرد در مسیر پارادایم و هنجارهای انقلابی و حفظ همان جامعه مذهبی سنتی مورد اشاره، دون شان ساختار خانواده وارد عرصه شده و کار را به جایی رسانده که حتی همان قلیل مخاطب نیز حرف به حق و توصیه کارشناس مذهبی را هم بر نمی تابد.

از اینجا به بعد را با زنان می گویم؛
برای من که یک زن هستم نگاشتن این سطور به معنای "تف سربالا"ست اما کدامیک از ما زنان مثلا مذهبی حتی، با درک درست از شرایط روحی، کاری و عاطفی و جسمی همسرمان وارد کارزار زندگی شده و برای تربیت نسل انقلابی، اسلامی کوشیده ایم؟!

آیا محبت کردن به همسر طبق دستور دین انقدر سنگین است که حتی توصیه آن برای بهبود زندگی خود بانوان مذهبی هم امری مغموم است؟

ساعت ها در مراکز مشاوره می نشینند و پول های کلان بابت فلان مشورت با روانشناس تحصیلکرده فرنگ یا کتب فرنگی خوان می پردازند که الگوی غربی دارد و بنیان خانواده را سست و متزلزل تر ساخته و دستورالعمل های عجیب به زنان می دهد که اعتماد به نفس کاذب و خودبرتر بینی مضاعف و عدم تمکین از همسر را نهادینه می سازد چراکه این نوع مشاوره گرفتن ها "کلاس" دارد اما اگر کسی بگوید دین تو که اتفاقا مدعی حضور در مسیر آن هم هستی برایش راه حل دارد و اگر می خواهی فرزند سالم و صالحی تربیت کنی ابتدا باید محیط خانواده را سالم سازی کنی و این سالم سازی منوط به "حس ارزش"  زوج و القای این حس به فرزندان است اخ و پیف است؟!

خودمانیم، جامعه مرد سالار سال های دور، نخبگان و مخترعین و مکتشفین و انقلابیون و شهدایی تربیت کرده است که نامشان بر تارک تاریخ باقی خواهد ماند اما در جامعه لجام گسیخته امروز که نه مرد سالار است و نه زن نقشی برای خود حس می کند، جز مشتی کودک و نوجوان و حتی جوان افسرده سرخورده سرگرم بازی های رایانه ای یا دک و پوزهای مهمانی های خاله زنکی تفاخر، معتاد و دارای اختلال شخصیت و جنسیت، که قرار است نسل آینده ساز مملکت باشند چه خروجی داشته ایم؟

گلایه نیست اگر در اعتراض به حجاب اجباری! روسری زنان بر نیزه می رود، همه ما مقصریم. رسانه ملی به سهم خود و لاقیدها به سهم خود، سهم من و شمای مدعی اما بیشتر از همه است!

ما نه خودمان هستیم و نه بلدیم خوب ادای روشنفکران تازه به دوران رسیده ژست فمینیست را در بیاوریم!

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 70 نظر (فعال: 50 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 20)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
بی باک
| 1396/11/12 - 10:59 |     2     0     |
اینقدر خودنمایی وولنگاری رو بی هزینه وجذاب کردید ,هم با قوانین وهم با فرهنگ؛معلوم بود که این اشتیاق رو نشون خواهند داد؛مطمئن باش جامعه به سمت خودپرستی وبیرحمی خواهد رفت ,البته اگر اصلاح نشه..

ناشناس
| 1396/11/18 - 19:22 |     2     0    
پاسخ: ناشناس سوم جامعه ای که بخاطرش شهدا رفتند و خونشون رو فدا کردند و خانواده شون داغدار شدند جامعه ای نیست که شما و امثال شما میخواید لطفا مملکت رو بیشتر از این به گند نکشید

ناشناس
| 1396/11/12 - 22:57 |     3     1     |
هرکی با این مملکت مشکل داره بزاره بره

ناشناس
| 1396/11/15 - 21:13 |     0     4    
پاسخ: واه چرا برن؟دوس دارن تو کشور خودشون بمونن بدون حجاب
ناشناس
| 1396/11/17 - 11:03 |     2     0    
پاسخ: به جای اینکه بریم کشور های دیگه چرا تلاش نکنیم کشور خودمون رو بهتر کنیم که لازم نباشه از کشور خودمون بریم ما به همه زنانی که چادر میپوشند و حجاب دارند احترام میگزاریم پس بهتره کسی به نوع پوشش ما دخالت نکنه و هرکسی حق داره چیزی که باهاش راحته رو بپوشه لازم نکرده کسی تو نوع پوشش ما دخالت کنه
ناشناس
| 1396/11/17 - 11:56 |     0     3    
پاسخ: مثل معصوم دهاتی همون مسیح علینژاد جانتون دیگه ؟

ناشناس
| 1396/11/12 - 22:58 |     3     1     |
بیخود میکنن اسلام رو قبول ندارند اسلام اینها رو قبول نداره

ناشناس
| 1396/11/20 - 11:37 |     3     0    
پاسخ: اسلامی که بخاطرش شهدا رفتند و خون دادیم اینی نبود که الان در جامعه می بینیم واقعا متاسفیم

ناشناس
| 1396/11/12 - 23:53 |     3     1     |
یعنی میخان حجاب رو بردارن؟مگه دست ایناست؟

ناشناس
| 1396/11/19 - 10:33 |     2     1    
پاسخ: حجاب برداشته شده دیگه!!! مگه کوچه خیابونا رو نمیبینی که با چه وضع فجیعی جوانان در جامعه ظاهر میشن؟!!!!!

ناشناس
| 1396/11/12 - 23:58 |     3     1     |
استاد محمد رضا حکیمی که خود از پیشگامان انقلاب است و رابطه دوستی نزدیکی با سابقون انقلاب از دکتر شریعتی گرفته تا شهید بهشتی و استاد مطهری و... داشته است، مدتی پیش در یک جمع دانشجویی به ذکر خاطره‌ای درباره اجباری شدن حجاب پرداخت که بیانگر نظر مخالف ایشان و استاد مطهری درخصوص نحوه حجاب در آن برهه از زمان می باشد.

 وی می گوید: «در منزلم در تهران بودم که به وسیله یکی از دوستان متوجه سخن امام در خصوص اجباری شدن حجاب شدم و از آنجا که این اقدام را در آن زمان خیلی به صلاح نمی دانستم، به شهید مطهری که ایشان را بسیار نزدیک به امام می دانستیم، تماس گرفتم و گفتم: این اقدام در این زمان و قبل از اینکه شعارهای اصلی انقلاب محقق شود، صلاح نیست و نکند حجاب اجباری نسبت به عدالت و مسائل اصلی انقلاب پیشی بگیرد و...

شهید مطهری با تعجب گفتند: حکیمی تو هم مخالفی؟ اتفاقاً من هم نسبت به این دستورالعمل در این موقعیت زمانی انتقاداتی دارم و اگر تو هم مخالفی، بیا فردا به قم پیش امام برویم و اگر هر دو نظراتمان را به امام بگوییم و استدلال کنیم، بهتر است.



ناشناس
| 1396/11/17 - 20:23 |     2     0    
پاسخ: یعنی شهید مطهری هم با حجاب اجباری مخالف بوده؟
محسن
| 1396/11/21 - 19:17 |     4     0    
پاسخ: سلام. توصیه میکنم شما در وهله اول کتاب مسئله حجاب شهید مطهری رو مطالعه بفرمائید.

ناشناس
| 1396/11/13 - 22:08 |     3     0     |
بابا دیگه دین شده دستاویز عده ای نفهم و از خدا بی خبر

ناشناس
| 1396/11/17 - 17:22 |     1     1    
پاسخ:  به نظر منم باید اختیاری باشه تا فرق مومن و محجبه و بی دین و لامذهب مشخص بشه؛ اون وقت تکلیف خیلی چیزای دیگه هم  خود به خود روشن میشه

ناشناس
| 1396/11/14 - 13:10 |     3     0     |
این اتفاق جدیدی نیست و یکدفه انجام نشده خیلی وقته زمزمه آزادی حجاب در فضای مجازی هست

ناشناس
| 1396/11/14 - 19:59 |     2     0    
پاسخ: کسانی که خود را ملتزم به اصول و قواعد جامعه مدنی می دانند، متوجه هستند که وقتی قانونی وضع شده و در کشور جمهوری اسلامی ایران برای خانم‌ها حجاب را لازم دانسته، وظیفه تبعیت از آن را دارند و کسی هم نباید مزاحم زندگی خصوصی افراد شود و حریم خصوصی اشخاص به هر ترتیبی که می‌خواهند زندگی کنند، محترم است اما در جامعه باید ملتزم به یک سری قواعد و ضوابط قانونی باشند.

زهرا ز
| 1396/11/14 - 14:20 |     2     0     |
این عمل نتیجه چند کاری است که به درستی انجام نگرفت1. تبلیغ بد. هر کسی با هر استدلالی که فکر می کرد وارد دفاع از موضوعات دین می شد. مانند آن خانم معلمی که می گفت چرا دانش آموزانم نسبت به دین بی انگیزه هستند
2. عدم ارائه الگویی مناسب نسبتی برای حجاب مانند حجاب برای جوان، پیر ، خانه دار و کارمند برای جشن و عزاداری یادمان باشد در عصری زندگی می کنیم که علاوه بر تکنولوژی مدرن زیبایی مورد توجه است
3. با حرکات و گقتار نابجا خلأیی برای دشمن ایجاد کردیم که او به راحتی پر کرد
4. بدانیم که امیدی هست و سرخورده نشویم آژادنهرفتار خودمان را آسیب شناسی کنیم و برای آن راه حل بیابیم


ناشناس
| 1396/11/16 - 18:40 |     2     0    
پاسخ: بابا کاری کردن دیگه آدم میترسه امربه معروف کنه،سریع یه چاقو حواله آدم میکنن

خرسند
| 1396/11/14 - 14:20 |     4     0     |
تو شبهای قدر هم از دستشان راحت نبودیم! برای مراسم به مهدیه تهران رفته بودم و در خیابان نشسته بودم. هنگامی که برای تذکر به خانمی که حجاب از سرش افتاده بود و با سر کاملا برهنه آنهم در خیابان! نشسته بود، پیشقدم شدم، گویی من به جرم بزرگی مرتکب شدم که به دل پاک او توجه نکردم.


کجوری
| 1396/11/14 - 14:36 |     2     2     |
بابا بنظرمنم حجاب انتخابی باشه بهتر از اجباری بودنشه

یووسف
| 1396/11/14 - 19:58 |     2     0    
پاسخ: اکثر به اتفاق بانوان ما یا محجبه چادری هستند یا حجاب اسلامی درستی دارند یا برخی‌ها اگر حجاب درست و کاملی ندارند، قطعا پاکدامنی و عفاف لازم را دارند و حرکتی را انجام نمی‌دهند که مورد نظر دشمن است.
ناشناس
| 1396/11/15 - 21:12 |     0     1    
پاسخ: بیخود کردن.حجاب رو قبول ندارن بزارن برن
ناشناس
| 1396/11/16 - 18:39 |     1     0    
پاسخ:  یک جریان شناخته شده تابلودار نمی‌تواند آنتی‌تز انقلاب را تولید کند، اما گروه‌هایی در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و بدنه دولت نفوذ کرده‌اند تا این هدف را رقم بزنند و امروز بخشنامه شده است که بچه‌ها را به گورستان نبرید تا آن‌ها به یاد آخرت نیافتند.
ساغر
| 1396/11/17 - 11:04 |     1     0    
پاسخ: نوع پوشش کاملا مورد احترام ، اما به امنیت روانی جامعه هم احترام باید گذاشت، بی کم حجابی امنیت هیچ دختری و تامین نکرده ، نفس خانم، ازتون خواهش میکنم به سایت های تحاوز به دختران در دانشگاههای امریکا یه نگاهی بندازید، ببینید که امار خودشونه از هر دو دختر دانشجوی امریکا حداقل یک بار بهشون تجاوز شده دقت کنید حداقل یک بار تجااوز نه اینکه خودشون بخوان رابطه داشته باشن تجاوز شده،پس نداشتن حجاب نمی تونه تامین کننده امنیت شما وخواهر های من ر‌و کنه،البته اینکه بزور بخوان بهتون چیزی رو تحمیل کنن هم کار بشدت اشتباهیه، چون همه دختران شخصیتی رو دارن پس با احترام کامل باید و با نظری گیری از شما هم باید این مشکل رو حل کرد
شهیدیان
| 1396/11/17 - 17:19 |     1     0    
پاسخ: ؛توقع شما از زن اینه که  وسط برنامه تلوزیونی یک زن عریان یک شامپو یا تاید رو تبلیغ کن؛اما هدف خدا از خلقت زن برابر بودن حقوق زن و مرد به صورت تساوی بدونه استفاده جنسی بوده مطمئن باش اگر عریان شدن زن چیز خوبی می بود حضرت زهرا الگوی زن شرقی و غربی نمی شد؛

ناشناس
| 1396/11/14 - 14:54 |     2     1     |
احتمال زیاد باز هم شما صحبت من را سانسور خواهین کرد ولی ...
به نظر من توی این شرایط هیچ کس حاضر نیست خودش را خراب کنه تا حجاب جامعه بهتر بشه
در ضمن امثال ... رییس جمهور به فکر برنده شده در انتخابات های بعدی هستند مشخص است که باید کمی هم جوون ها را راضی کنند با آزادی های اجتماعی!!!!
شما هم بی خودی حرص نخورین وقتی تهرانی ها نمی خوان روسری سر کنن کسی نمی تونه اونارو اجبار به این کار بکنه !!!!!
اگه سانسور هم کردین خودتون به حرف های من فکر کنین

ناشناس
| 1396/11/14 - 17:37 |     2     0     |
این نتیجه حجاب اجباریه که خود اقای روحانی مسببش بودن

امیرعلی
| 1396/11/14 - 19:57 |     2     0     |
کسانی که روسری خود را در خیابان برمی‌دارند، بیشتر از نادانی و فریب خوردگی است و از روی القائاتی است که از خارج کشور می‌شود و حرکاتی را انجام می دهند که کاملا بچه‌گانه است.

ناشناس
| 1396/11/15 - 10:15 |     3     0     |
چه عجب ما مطلب درست حسابی تو سایت شما دیدیم. واقعا ما تو مقوله فرهنگ آسیب پذیریم.

ناشناس
| 1396/11/15 - 11:26 |     2     0     |
صدا و سیما کلا اوضاعش خرابه متاسفم برای این رسانه مثلا ملی.اگر ملی هستش من رو جزو اون ملت حساب نکرده یعنی؟



ناشناس
| 1396/11/16 - 18:38 |     0     1    
پاسخ: ازیک جهتیم خوبه ها.بزار اینا گناه کنن تا امام زمان دیگه بیاد

ناشناس
| 1396/11/15 - 21:12 |     2     0     |
روسری زنان بر نیزه می رود، همه ما مقصریم. رسانه ملی به سهم خود و لاقیدها به سهم خود، سهم من و شمای مدعی اما بیشتر از همه است!

ناشناس
| 1396/11/16 - 19:05 |     1     0    
پاسخ: بابا رسانه ملی که افتضاحه،تو سریالا ادمهای فقیر و بدبخت چادری هستن و ادمهای باکلاس و موفق قرطی

ناشناس
| 1396/11/15 - 23:41 |     1     0     |
اینها هنوز نفهمیده‌اند که دختران و زنان انقلابی ما در تمامی سنگرهای انقلاب با تمام توان و در کمال حجاب و عفاف با پرورش شهدا و دانشمندان و علما، تا پای جان خود و فرزندانشان و همسرانشان در خدمت انقلابند.

ناشناس
| 1396/11/16 - 13:58 |     1     0     |
برید بخونید حجاب در صدر اسلام هم اجباری نبوده اما الان هست
چرا؟

ناشناس
| 1396/11/16 - 18:38 |     1     0     |
جامعه‌ای که بر فرق علی ع شمشیر بزند و جامعه‌ای که امام زمانش را در منطقه نظامی محاصره کند تا در هنگامی که صاحب اولاد شد او و فرزندش را از بین ببرند این جامعه با عقل دعوا دارد و توان تحمل عقل را ندارد و یک نفر باید این‌ها را از مستی بیرون آورد و هدایت کند.

ناشناس
| 1396/11/16 - 19:05 |     1     0     |
زنان و دختران ما با حفظ حجاب و عفاف و دفاع آگاهانه از حریم خانواده و اجتماع می توانند ضمن ناکارامدی هجمه های فرهنگی ،حجاب رابه عنوان یک الگو به جهانیان بشناسانند. 

محمود
| 1396/11/17 - 11:02 |     0     1     |
به نظر شما مثلا بیست ملیون نفررای دادن به چی به ازادی بیشتررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ناشناس
| 1396/11/17 - 17:18 |     1     0    
پاسخ: ازادی یعنی زنا بی حجاب برن بیرون؟خاکبرسر غیرتت

سیمین
| 1396/11/17 - 11:55 |     2     0     |
درد من زن نه روسریه و نه حجاب! کجاش تازه اجباریه وقتی هرکی هرطور دلش میخواد میاد بیرون؟

علیرضا
| 1396/11/18 - 10:54 |     1     0    
پاسخ: خوب میدونن دشمنا که دست روی چی بذارن و چیکار کنن! جالبه

ناشناس
| 1396/11/17 - 17:17 |     1     0     |
چرا به این مسائل مهم رسیدگی نمی شود باید خیلی محکم برخورد کرد اگر برخورد قوی نباشد این مهم حل نمی شود باید دانشگاهها و مراکز علمی وتحقیقی  شروع به پژوهش کنند ومراکز تحقیقاتی کار وسیع انجام دهند تا سر نخ توطئه راپیداکنند این کار بیگانگان تمامی ندارد ولی جلوگیری دارد وان اعتقاد راسخ وعزم ملی است.

ستاره
| 1396/11/18 - 09:37 |     1     0     |
مسخرشو دراوردن دیشبم کشوندنش بیست و سی. هرچیزی حدی داره بابا

ناشناس
| 1396/11/20 - 09:01 |     1     0    
پاسخ: اتفاقا عمدیه میخان عادی سازی کنن

ناشناس
| 1396/11/18 - 18:42 |     1     0     |
رسانه ملی همیشه در جهت منفی کار کرده و بیشتر تخریب کننده فرهنگ بوده تا سازنده فرهنگ

ناشناس
| 1396/11/20 - 16:23 |     1     0    
پاسخ: باید در مقابل اینگونه اقدامات رسانه ملی ایستاد و عوامل مخرب و از سر راه برداشت

ناشناس
| 1396/11/19 - 19:22 |     1     0     |
حالا یک بنده خدایی تو تلویزیون یک حرفی زده دست بردار نیستند شما اگه راست میگید برید جلوی اختلاسها و حقوق های نجومی رو بگیرید

ناشناس
| 1396/11/21 - 10:44 |     1     0     |
چی شد 20وسیم پخشش نکرد؟ مگه قرار نشد پخشش کنن تو بی تعارف؟

نادر
| 1396/11/21 - 11:47 |     1     0     |
بابا حرف درستی زده ببینید همین آیین تشتی تو غرب هم هست اما اونا چون غربن خوبن ما اخ اخ پیف پیف.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  تصاویری از خسارت سیلاب در دمشق

  پایان مهلت خروج تروریست‌ها از منطقه عاری از سلاح ادلب

  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

  فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

  «توبه نامه 62 بندی» دانش آموز شهید، سرلوحه جویندگان حق

  محمد مهدی همت و یک عکس تاریخی

  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

  ظهور محقق نمی شود مگر با بارها آزمایش

  به همین سادگی و صراحت

  ثواب مرگ بر آمریکا کمتر از صلوات نیست

  دعایمان کن

  عکس/ هم عهدی با 3نسل پیش

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  کسانی که ترویج می‌کنند راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم خیانت می‌کنند/ جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل
30 نظر (فعال: 30 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    به نتانیاهو توصیه می کنم شنا در مدیترانه را تمرین کند
11 نظر (فعال: 11 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  برای حل مشکل نظام بانکی،نقدینگی،اشتغال وتورم تصمیم‌های جدی بگیرید
10 نظر (فعال: 10 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    یکی فدای وطن وطن فدای یکی
8 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  تصویرسازی غلط از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است
9 نظر (فعال: 8 ، در صف انتشار: 1، غیر قابل انتشار: 0)
    همایش بسیجیان و احیای قدرت نمادین انقلاب
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  سرلشکر باقری: جزء 7 قدرت اول پهپادی جهان هستیم/ در مقابل تحرک تروریست ها در نزدیکی مرزها سکوت نخواهیم کرد
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    افشاگری دبیر کل حزب‌الله لبنان درباره کشورهای عربی و آمریکا
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  پیکر 2 شهید مازندرانی خان‎طومان کشف و شناسایی شد
8 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
    دشمنان ائتلاف وسیعی برای تزلزل ‌امنیت ایران ‌تشکیل داده‌اند
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.