خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  کارشناسی که بی‌بی‌سی فارسی را سکه یک پول کرد
  دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن ندارد
  توضیحات عراقچی در خصوص نشست «وزرای خارجه ایران و ۱+۴»
  رئیس‌جمهور امشب در سازمان ملل درباره چه مسایلی سخن بگوید؟
  عدم منفعت در تعامل با آمریکا
  رابطه «خشونت پرهیزی» اصلاح طلبان با «عملیات تروریستی» اهواز چیست
  تخلف هیئت رئیسه مجلس در ارجاع یکی از لوایح «FATF» به کمیسیون امنیت ملی
  اولین تصاویر از خانه تروریست‌ها در اهواز
  نسبت کاخ سفید و حمله تروریستی اهواز
  پاسخ روحانی به ادعای آمریکایی‌ها درمورد حمله تروریستی اهواز
  ارائه اطلاعات صرافی‌ها باعث افزایش قیمت ارز شد
  محکم باشید و وا ندهید
  نقشه راهِ می‌شود و می‌توانیم
  شناسایی خانه تیمی و دستگیری ۲۲ تروریست در ارتباط با حادثه اهواز
  پنج تروریست در حمله تروریستی اهواز به هلاکت رسیدند
  آخرین وضعیت پیگیری پرونده شهدای منا
  در حادثه تروریستی اهواز ضعف‌های امنیتی وجود داشت
  گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد
  تجزیه‌طلبان در خوزستان چگونه به جنگ دامن زدند
  تصویب FATF خیانت به خون شهدای اهواز است
  روحانی در فرودگاه نیویورک:هدف ما تبیین سیاست های جمهوری اسلامی نسبت به منطقه و جهان در مجامع بین المللی است
  تشکیل کمیته ویژه برای ابعاد حادثه تروریستی اهواز در شورای عالی امنیت ملی
  اعلام جنگ نیابتی به ایران
  دوگانگی «بی بی سی» در انعکاس حادثه‌های تروریستی
  فعالیت آزادانه تروریست‌های الاحواز در لندن دور از چشمان بعیدی نژاد
  جایگاه ممتاز ایران و متحدانش در غرب آسیا
  مروری بر جنایت‌های تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب در خوزستان
  خط و ربط تروریست‌های تکفیری و تجزیه‌طلب به کجا ختم می‌شود
  طرح خاورمیانه بزرگ از کجا هدایت می‌شود؟
  عملیات تروریستی بی‌بی‌سی، هنوز خنثی نشده!
- اندازه متن: + -  کد خبر: 187976صفحه نخست » تیتر دوشنبه، 7 بهمن 1396 - 14:40
کنوانسیون پالرمو حراج امنیت ملی!
کنوانسیون پالرمو حراج امنیت ملی! شهیدخبر: روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی» (موسوم به کنوانسیون پالرمو) را با ۱۳۲ رای موافق، ۸۰ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع تصویب کرد. الحاق به این کنوانسیون «آنگونه که در پی خواهد آمد» باز کردن پای تروریست‌های وحشی به کشور و تحویل دست بسته مردم و نظام به آنهاست.
  

حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت:

روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی» (موسوم به کنوانسیون پالرمو) را با ۱۳۲ رای موافق، ۸۰ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع تصویب کرد. الحاق به این کنوانسیون «آنگونه که در پی خواهد آمد» باز کردن پای تروریست‌های وحشی به کشور و تحویل دست بسته مردم و نظام به آنهاست. تعجب نکنید؛ بخوانید:

۱- در ماده یک کنوانسیون پالرمو آمده است؛ «مقصود از این کنوانسیون ارتقای همکاری‌ها جهت پیشگیری و مبارزه موثر‌تر با جرایم سازمان‌یافته فراملی است» و بند‌های دیگر این متن ۴۱ ماده‌ای نشان می‌دهد که اصلی‌ترین هدف تعریف شده برای این کنوانسیون، مبارزه با تروریسم از طریق قطع منابع و پشتوانه‌های مالی سازمان‌های تروریستی است. کشور‌های عضو این کنوانسیون موظف شده‌اند حساب‌های بانکی گروه‌های تروریستی و منابع تأمین مالی و مراکز پشتیبان آنان را شناسایی و مسدود کرده و به فعالیت آن‌ها خاتمه دهند.

تا اینجا شاید تصور شود که کنوانسیون پالرمو یک فراخوان بین‌المللی به منظور مبارزه با تروریسم است و جمهوری اسلامی ایران که خود یکی از اصلی‌ترین قربانیان تروریسم است با الحاق به این کنوانسیون می‌تواند برای مقابله با تروریسم از کمک و همراهی دیگر کشور‌ها نیز برخوردار باشد! داستان اما، کاملا بر عکس و به‌گونه‌ای دیگر است که به آن اشاره می‌کنیم و به وضوح مشاهده می‌شود که الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو، این کشور را با دست‌های بسته تحویل تروریست‌ها و حامیان تابلودار آن‌ها خواهد داد. چرا؟

۲- هدف اعلام شده کنوانسیون پالرمو اگرچه قطع پشتوانه و منابع مالی گروه‌های تروریستی است، ولی تعریف ما و غرب از «تروریسم» و گروه‌های تروریستی نه فقط با یکدیگر متفاوت است بلکه در بسیاری از موارد متضاد نیز هست. به عنوان مثال از نگاه آمریکا و متحدانش که مدیریت کنوانسیون را در اختیار دارند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس، حزب‌الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، حشد‌الشعبی عراق و تمامی نیرو‌های مقاومت که برای کسب آزادی و استقلال کشورشان با حاکمان دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند، تروریست نامیده می‌شوند و جمهوری اسلامی ایران با الحاق به کنوانسیون پالرمو - که تازه‌ترین دستپخت مشترک دولت و مجلس است- موظف خواهد بود که نه فقط از حمایت نیرو‌های مقاومت دست بکشد، بلکه مطابق مفاد این کنوانسیون باید بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس را نیز قطع کرده و تمامی حساب‌های بانکی آن‌ها را مسدود کند! و این اقدام که «خود‌تحریمی» ترجمان دیگر آن است باید تحت نظارت بازرسان کنوانسیون صورت پذیرد تا از انجام آن اطمینان کامل حاصل کنند!

۳- اکنون جای این سؤال است که دولت و مجلس با چه‌انگیزه و در پی کدام منظور و مقصود به این الحاق ذلت‌بار که نه تنها با نص‌صریح قانون اساسی در تضاد آشکار است، بلکه امنیت و استقلال کشور را نیز به تاراج می‌گذارد، تن داده‌اند؟! پاسخ دولت و مجلس آن است که الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو را با قید ۵ شرط و یک تبصره پذیرفته‌ایم! و این ۵ شرط که اصطلاحا «تحفظ- Reservation» نام دارد، جمهوری اسلامی ایران را از پذیرش آن بخش از مفاد و موادی که با قانون اساسی و بینش و منش انقلابی کشورمان مغایرت دارد، مستثنا می‌کند!

این ۵ شرط که در مصوبه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو گنجانده شده است، عبارتند از؛

 ۱- جمهوری اسلامی ایران مفاد کنوانسیون حاضر از جمله مواد (۲)، (۳)، (۵)، (۱۰) و (۲۳) آن را براساس قوانین و مقررات داخلی خود به ویژه اصول قانون اساسی تفسیر نموده و اجرا خواهد کرد.

 ۲- جمهوری اسلامی ایران خود را ملزم به ترتیبات بند (۲) ماده (۳۵) این کنوانسیون در خصوص ارجاع هرگونه اختلاف ناشی از تفسیر یا اجرای مفاد کنوانسیون که از طریق مذاکره حل و فصل نشود، به داوری یا دیوان بین‌المللی دادگستری نمی‌داند. ارجاع اختلافی به داوری یا دیوان بین‌المللی دادگستری در رابطه با جمهوری اسلامی ایران تنها با رعایت مفاد اصل یکصد و سی و نهم (۱۳۹) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ممکن است.

۳- جمهوری اسلامی ایران در مورد مبنا قرار‌دادن مواد (۱۵)، (۱۶) و (۱۸) کنوانسیون در خصوص همکاری در زمینه استرداد یا معاضدت قضایی، حسب مورد تصمیم‌گیری خواهد نمود.

۴- از نظر جمهوری اسلامی ایران این کنوانسیون خدشه‌ای به حق مشروع و پذیرفته شده ملت‌ها یا گروه‌های تحت سلطه استعمار و اشغال خارجی برای مبارزه با تجاوز و اشغالگری و اعمال حق تعیین سرنوشت وارد نخواهد نمود.

۵- پذیرش این کنوانسیون به معنای شناسایی رژیم اشغالگرصهیونیستی نخواهد بود.

تبصره - مرجع مرکزی موضوع بند (۱۳) ماده (۱۸) کنوانسیون توسط هیئت وزیران تعیین می‌شود.

۴- این ۵ شرط که با عنوان «حق تحفظ» در مصوبه یاد شده آمده است، همانگونه که دولت و مجلس اعلام کرده‌اند می‌تواند آسیب‌ها و خطراتی را که الحاق به کنوانسیون پالرمو برای کشورمان به دنبال خواهد داشت، برطرف ساخته و بی‌اثر کند، اما هیچیک از این شرط‌ها -تاکید می‌شود که هیچیک از آنها- در کنوانسیون پالرمو قابل پذیرش نیست و در نهایت می‌تواند به عنوان یک «اعلامیه تفسیری»؟! تلقی شود، که فاقد اثر حقوقی و عملیاتی است. توضیح آنکه اعلامیه تفسیری فقط یک موضع‌گیری سیاسی است که هیچ الزام حقوقی ندارد، اما حق تحفظ یک شرط است که به لحاظ حقوقی الزام‌آور و قابل اجرا خواهد بود.

اما، ۵ شرط مورد اشاره دولت و مجلس بر‌خلاف آنچه ادعا کرده‌اند حق‌تحفظ نیست و نمی‌تواند کمترین نقش بازدارنده‌ای درپی داشته باشد! چرا که بر اساس ماده ۱۹ کنوانسیون ۱۹۶۹ وین که به قانون اساسی حقوق معاهدات شهرت دارد «حق تحفظ یا شرط در یک معاهده بین‌المللی فقط هنگامی قابل پذیرش است که با موضوع و هدف معاهده ناسازگار -Incompatable- نباشد». موضوع کنوانسیون پالرمو قطع منابع مالی و مراکز پشتیبان گروه‌های تروریستی است؛ بنابراین وقتی شرط ما آن است که تعریف کنوانسیون درباره تروریسم و مصداق گروه‌های تروریستی را نمی‌پذیریم، این شرط، به زعم آنان با موضوع کنوانسیون مغایرت دارد

بند ۳ از ماده ۱۹ کنوانسیون ۱۹۶۹ وین- و قابل پذیرش نخواهد بود! بر این اساس شروط پنج‌گانه دولت و مجلس در حد و اندازه یک اعلامیه تفسیری که فاقد اثر و الزام حقوقی است تنزل یافته و بود‌ونبودش یکسان است!

۵- اکنون این پرسش در میان است که با توجه به مفاد کنوانسیون پالرمو، آیا تن دادن ایران اسلامی به این کنوانسیون فاجعه‌آمیز نیست؟! از ما خواسته‌اند که نه فقط از حمایت نیرو‌های مقاومت دست بکشیم، بلکه بودجه سپاه پاسداران و نیروی قدس را هم صرفا به این علت که از نگاه آنان تروریست محسوب می‌شوند قطع کنیم؟! یعنی ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم را دست بسته تحویل تروریست‌های وحشی تحت حمایت آمریکا و اسرائیل بدهیم! و با خودداری از حمایت نیرو‌های مقاومت نظیر حزب‌الله‌لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن و... اقتدار منطقه‌ای خود را از دست بدهیم و به لقمه‌ای بی‌دردسر برای بلعیده شدن از سوی آمریکا و متحدانش تبدیل شویم، تا آنجا که حتی در مقابل آل‌سعود فکسنی هم توان مقابله نداشته باشیم! ضمن آنکه حمایت از جبهه مقاومت از یکسو، تکلیف الهی و اسلامی جمهوری اسلامی است که در قانون اساسی به صراحت آمده است و از سوی دیگر این حمایت از نوع «صدقه» نیست بلکه هزینه‌ای است که هر دو سوی ماجرا، یعنی ایران اسلامی و جبهه‌های مقاومت به طور مشترک برای تامین امنیت خود و مبارزه با قدرت‌های خونریز و غارتگر و حاکمان دست‌نشانده آن‌ها می‌پردازند و... فقط تصور کنید اگر اینگونه نبود آیا همه روزه شاهد جنایات وحشیانه تروریست‌هایی نظیر داعش و القاعده و منافقین نبودیم؟!

۶- و این سؤال، پرسیدنی و صد البته تأسف‌خوردنی نیز هست که چگونه در دولت و در میان نمایندگان تصویب‌کننده لایحه الحاق، کسی یافت نشده که از عواقب الحاق ایران به کنوانسیون یاد شده ابراز نگرانی کند تا با تصویب لایحه الحاق، فاجعه دیگری نظیر فاجعه تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام را به نظام و ملت تحمیل نکند؟! این پرسش از آن جهت اهمیت بیشتری دارد که شواهد نشان می‌دهند دولت و مجلس از فاجعه‌آمیز بودن الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (TF) با خبر بوده‌اند.

و به همین علت ۵ شرط یاد شده را به لایحه افزوده‌اند. بنابر‌این انتظار می‌رفت از مفاد ماده ۱۹ کنوانسیون ۱۹۶۹ وین (حقوق معاهدات) نیز با خبر باشند و اعلامیه سیاسی را با حق‌تحفظ اشتباه نگیرند!

۷- و بالاخره در صورتی که کنوانسیون از پذیرش شروط کشورمان خود‌داری کند -که به یقین خواهد کرد- انتظار آن است که دولت و مجلس هرگز به این کنوانسیون تن ندهند و از اینکه کلاه گشاد دیگری مانند برجام بر سر نظام و ملت گذاشته شود پیشگیری کنند.

منبع: روزنامه کیهان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 44 نظر (فعال: 36 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 8)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمدرضا
| 1396/11/7 - 18:50 |     0     0     |
اختلافات ما با آمریکا حل شدنی است به شرطی که نوکری را بپذیریم و چاره ای هم جز این نیست. این منطقه دنیا باید نوکر شوند

ناشناس
| 1396/11/11 - 21:22 |     0     0    
پاسخ: سردار قلم خسته نباشند و بدانند که زمان خیلی ابهامات را آشکار خواهد کرد وقتی بعد از چند مدت یکدفعه به خود می آییم می فهمیم که در تیم گفتگوی........ با تعداد معدود ما چند نفراز اعضایمان با ما نبوده اند و بر ما بوده اند مسلماً در موارد مشابه هم حق دارید و حق داریم نگران باشیم
ناشناس
| 1396/11/18 - 20:55 |     0     0    
پاسخ: امضای برجام ثابت کرد که دولتمردان در برابر آمریکا سر خم کردند و مملکت رو به گند کشیدند

سیما
| 1396/11/7 - 19:06 |     2     0     |
الان شماها خودتون دارین رسما اعلام می کنین که سپاه گروه تروریستی است!!چون پالرمو میگه جلوگیری از فعالیت تروریستها و اسمی از هیچ گروهی نیاورده!!!

یاسین
| 1396/11/7 - 19:35 |     1     0    
پاسخ: اگه منظورت اینه که با این چیزا خللی به سپاه وارد نمیشه که هیچ اما اگه منظورت ایننه که سپاه تروریسته که واقعا به اندازه نخود هم نمیفهمی
ناشناس
| 1396/11/8 - 21:28 |     0     0    
پاسخ:  چه خوشمون بیاد چه خوشمون نیاد باید این حقیقت رو بپذیریم
که تنها راه برون رفت از بحران های اقتصادی سیاسی 
تعامُل 
کنوانسیون_پالرمو

ناشناس
| 1396/11/8 - 22:29 |     0     0    
پاسخ: هر گروه یا سازمان که بجای مبارزه سیاسی جان و مال شهروندان غیرنظامی را به خطر بندازه با نص صریح یا بدون آن تروریست است و نباید از حمایت مالی و هر نوع حمایت دیگری برخوردار باشد.
ناشناس
| 1396/11/9 - 17:54 |     0     0    
پاسخ: عقل حکم میکند که ورود پیدار نکنیم چون تصویب کنندگان پالرمو که در متن و حاشیه آن تغییری ایجاد نمیکنند حالا ج.ا.ا بگوید می پذیریم ولی با این شرط یعنی خام فکر کردن مسئولان مربوطه. مسئولان مجلس و... اگر اورضه دارند خود پیشنهاد دهنده دستورالعمل های بینالمللی باشند تا بتواناز حثوثو مسلمانان دفاع کرد نه اینکه دنبال دم خارجی ها بدوند و اعلام حمایت یا... کنند.
ناشناس
| 1396/11/10 - 15:00 |     0     0    
پاسخ: امنیت ملی کشور عزیزمان از طریق بکارگیری اصول اسلامی ، تقویت بنیه اقتصادی و نظامی و البته توجه به رفاه و آسایش مردم فهیم ایران اسلامی امکان پذیر است. در غیر اینصورت فقط شعار است. و شعار دیگر رافع مشکلات مردم و پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی و بدخواهان فرصت طلب نمی باشد.

ناشناس
| 1396/11/8 - 21:27 |     0     0     |
 خدا عمر با عزت به اقای شریعتمداری بدهد سایه رهبرعزیز و ازسر ما کم نکند اگر  سپاه نبود امنیت همه نبود

ناشناس
| 1396/11/11 - 19:56 |     0     0    
پاسخ: نماینده ها اصلافکر مردم نیستن اول اون برجام حالا هم این خدارحم کنه.خوبه امام خامنه ای موضوع سند۲۰۳۰۰واردشد وگرنه خدامیدونست چه فاجعه ای درانتظارمون بود
ناشناس
| 1396/11/11 - 21:21 |     0     0    
پاسخ: برادران عزیز و محترم متن کنوانسیون پالرمو براحتی از وب سایت سازمان ملل قابل دسترسی است. چرا اینقدر شلوغ می کنید.
ترجمه فارسی آن در وب سایت بانک مرکزی بخش مبارزه با پولشویی موجود است.


ناشناس
| 1396/11/8 - 22:30 |     0     0     |
دولت و مجلس با چه‌انگیزه و در پی کدام منظور و مقصود به کنوانسیون پالرمو که نه تنها با نص‌صریح قانون اساسی در تضاد آشکار است، بلکه امنیت و استقلال کشور را نیز به تاراج می‌گذارد، تن داده‌اند؟!

ناشناس
| 1396/11/8 - 22:50 |     0     0     |
دولتی اسلامی است که بر اصول انقلاب وفادار باشد و در راه رسیدن به اهداف آن حرکت کند .
مجلسی در راس امور است که مدرس درآن باشد .
به هوش باشیم از عملکرد دولت و مجلس در همه دوره ها .

ناشناس
| 1396/11/11 - 19:56 |     0     0    
پاسخ:  اول از اقای شریعمتداری متشکرم که اینقدر دوراندیش است ثانیا مگر شورای نگهبان نباید تایید کند بعد هم مگر دیگر رسانه ها چرا ساکتند هیچ جبهه گیری نکردن  وچرا سپاه ساکت نشسته و نظاره گر 
اخر چرا منتخبین ملت این خبط را تاید و رای دادند

ناشناس
| 1396/11/11 - 21:23 |     0     0    
پاسخ:  ضررهای پیوستن به کنار، متوجه نمیشم پیوستن به این کنوانسیون چه نفعی میتونه برای کشور ما داشته باشه. موافقان در مجلس بر اساس چه منافعی برای کشور رای به پیوستن به ان داده اند. این وقتی معنی بیشتری میدهد که خود کدخدای اقایان الان براحتی از توافق های مهم جهان خارج میشود و روند فروپاشی این توافقات را در دنیا کلید زده است ولی بعضی تازه یادشان افتاده به این کنوانسیونهای دستمایه غرب بپیوندند
ناشناس
| 1396/11/12 - 11:15 |     0     0    
پاسخ: عجب نماینده هائی ما در مجلس داریم! امیدوارم به مردم بگن کی چطوری رأی داده تا ملت تکلیفش رو با اینها در مجلس مشخص کنه.
ناشناس
| 1396/11/13 - 22:32 |     0     0    
پاسخ: انشاالله خداوند منان به عزت خون شهیدان ، منافقان و نفوذی های حال حاضر در دستگاههای تصمیم ساز و تصمیم گیر را در پیشگاه ملت ، بزودی خوار و رسوا فرماید.

علیرضا
| 1396/11/9 - 11:18 |     0     0     |
جالبه اوو شد مید برای امنیت واونورم سپاه میاد برف روبی وفلان ازونورم تو ولتجلسه پالرمو داریم. ایول دولت!!!

ناشناس
| 1396/11/13 - 22:31 |     0     0    
پاسخ: چی نوشتی بابا؟؟؟

حمید
| 1396/11/9 - 11:38 |     0     0     |
جاداره که بگم خاک عالم بر سر .................و ................که خوابیدن یا عمدا همه چیزو با آف 100 درصدی دادن رفته

بی باک
| 1396/11/12 - 11:17 |     0     0    
پاسخ: بنابر قاعده نفی سبیل الحاق به این کنواسیون حرام است

ناشناس
| 1396/11/9 - 17:53 |     0     0     |
دیدید امروز وزرات امور خارجه بجای دفاع از حقوق کشورمون و گوشمالی دشمن با مثلا جوابیه اش مردم رو گوشمالی داد؟؟؟

ناشناس
| 1396/11/10 - 14:59 |     0     0     |
برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی متاسفیم که وظیفه نمایندگی را فراموش کردن شما نماینده شهدایی هستید که برای بدست آوردن محور مقاومت از عزیز ترین چیز خود گذشتن وحالا شما به راحتی این ارزش را به آمریکایی ها تقدیم کردید پالرمو یعنی ننگی دیگر مثل برجام وترکمنچای

ناشناس
| 1396/11/11 - 19:55 |     0     0    
پاسخ: وظیفه نمایندگان مجلس اینه که حقوق نجومی بگیرن و به مردم ظلم کنن
ناشناس
| 1396/11/11 - 21:21 |     0     0    
پاسخ: دم شما گرم جناب حاج حسین آقا
شما معمولا نقدهای خوبی انجام میدهید و مسائل را خوب میشکافید
اما من سوالم اینه: چندین سال این نقدها را انجام داده اید چه فایده؟ و سوال بعدی اینه اگر شما به جای نمایندگان باشید چه کار میکنید، آیا بهتر هستید؟ آیا کمک به رفع مشکلات خواهید کرد؟ اگر بلی پس چرا نمیروید اگر نه بی زحمت نقدهایی را که نمیتوانید انجام دهید را .....

یووسف
| 1396/11/12 - 11:15 |     0     0    
پاسخ: این جماعت اینقدر وقیح و بی‌آبرو هستند که مثل چسب به صندلی ریاست تکیه زدند و از پول ما ارتزاق میکنن و علیه ما توطئه میکنند. اگر شخص دیگری بود حتما استعفا میداد

ناشناس
| 1396/11/10 - 15:00 |     0     0     |
خداکنه شورای نگهبان جلوی این قانون را بگیرد .
واقعا برای ما عذاب آور است که حامیان داعش در مجلس و دولت رخنه دارند .

ناشناس
| 1396/11/12 - 11:16 |     0     0    
پاسخ: داعشی های وطنی ان دیگه
ناشناس
| 1396/11/13 - 22:31 |     0     0    
پاسخ: شورای نگهبان، برجام را هم تصویب کرده و آن را خلاف شرع و قانون ندانسته است.
ناشناس
| 1396/11/13 - 22:31 |     0     0    
پاسخ: ان زمان هر کس با برجام مخالفت می کرد خائن به ایران و مردم معرفی میشد اخر با تبلیغات کمر شکن انها قرار بود ایران تبدیل به بهشت شود و همه تقریبا باور کرده بودند. رهبری و شورای نگهبان با زیرکی از توطئه انها کنار کشیدند تا خود مردم متوجه شوند چون راه دیگری نبود

ناشناس
| 1396/11/11 - 11:13 |     0     0     |
اگر حراجم باشه باز اصل مبلغ جنس با سود کم برمگیرده این رایگان بخشیه والا

ناشناس
| 1396/11/11 - 19:54 |     0     0     |
 ما امنیت خودمون را مدیون مدافعین حرم و سپاه هستیم

ناشناس
| 1396/11/11 - 21:20 |     0     0     |
 پیشنهاد میشود پیمان پالرمو بطور کامل متن آن منتشر شود تا بشود قضاوت بهتری کرد البته هیچگاه دولت موافق منتشر کردن آن نمی شود چرا چون در حالت محرمانه بودن بهتر میتواند کارش را پیش ببرد راه دیگر یک مناظره دوطرفه بین منتقدین و موافقین از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سیما برگزار شود اگر چه بنظر می رسد بازهم دولت و مجلس مخالفت کنند حالا میماند ای شورای محترم نگهبان که باید آن را تائید یا رد کند به متن کامل آن دسترسی دارد یا خیر ؟

جعفر
| 1396/11/12 - 11:16 |     0     0     |
این مجلس خار چشم شماست و افتخار ایران

ناشناس
| 1396/11/13 - 22:31 |     0     0     |
هر کشوری که در مقابل چپاول و جنگ و غارت او بایستد تروریست محسوب میشود . و بر عکس داعشیهای سر بُر و متجاوز به ناموس و جان مسلمانها میانه رو و گروهک تروریستی منافقین قاتل ۱۷۰۰۰ ایرانی آزادی طلب محسوب میشوند. اینها با رأی مثبت به کنوانسیون پالرمو با دست خود دیدگاه امریکا را درباره تروریسم تآیید کردند. عجب نماینده هائی ما در مجلس داریم! امیدوارم به مردم بگن کی چطوری رأی داده تا ملت تکلیفش رو با اینها در مجلس مشخص کنه.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  «برایان هوک» کیست و در «گروه اقدام ایران» چه ماموریتی دارد؟ +

  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

  فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

  «توبه نامه 62 بندی» دانش آموز شهید، سرلوحه جویندگان حق

  محمد مهدی همت و یک عکس تاریخی

  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

  ظهور محقق نمی شود مگر با بارها آزمایش

  به همین سادگی و صراحت

  ثواب مرگ بر آمریکا کمتر از صلوات نیست

  دعایمان کن

  عکس/ هم عهدی با 3نسل پیش

  سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  چرا دمشق پاسخ کوبنده به اسراییل نمی‌دهد؟
    "تروریست‌ها" از سپاه قدس ایران می‌ترسند
  توافق روسیه و ترکیه برای ایجاد منطقه غیرنظامی در ادلب
    وزیر دفاع روسیه: عملیات نظامی در ادلب انجام نخواهد شد
  سلاح‌های فروخته شده سوئیس به امارات، در دستان داعش
    بسیجی امام خامنه‌ای با سرباز امام خمینی(ره) چه فرقی دارد؟
  حسرت نویسنده «دختر شینا» چیست؟
    برگزاری اردوهای آموزشی، ورزشی و تفریحی ویژه جانبازان نخاعی
  تشریح فرآیند افزایش درصد جانبازی/اعمال‌نفوذ برای افزایش درصد جانبازی ممکن نیست
    پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت پدر شهیدان اعتدال‌پور
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.
  حالتا زواج کل دقیقة فی هذا البلد العربی.
    ضمان هواتف آبل من 60 یوم الى سنة کاملة.
  روسیا تبحث مع اندونیسیا عقد لتورید غواصتی " فارشافیانکا"
    علماء اوکرانیون یبتکرون دواء للقضاء على السرطان.
  أبرز التطورات على الساحة السوریة 21/3/2017
    أغلى الماسة للبیع.