خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  اظهارات آیت الله جنتی درباره دستگیری "روح الله زم"
  پاسخ مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس به ادعاهای ظریف
  ایران با تجاوز ترکیه به سوریه مخالف است
  نگاهی به شاهکار اطلاعاتی شکار "روح الله زم"
  مگر آمدنیوز کدام خیانت را کرد که زنجیره‌ای‌ها مرتکب نشده باشند
  بازتاب گسترده داخلی و خارجی دستگیری زم
  تعیین شرط با مقاومت یمن است نه شکست‌خوردگان سعودی
  ترور روحانیون شاخص در دهه ۶۰ چگونه انجام گرفت؟
  کاری که از دستگیری زم و فتح آمدنیوز مهمتر است
  «تقریباً هیچ» دیگر پس از 20 ماه
  آمدنیوز کدام خیانت را کرد که زنجیره‌ای‌ها مرتکب نشده باشند
  ظریف و دروغ؟
  فیلم| پایان فانتزی‌های روح‌الله زم!
  پیام تبریک رئیس قوه قضائیه به سپاه در پی دستگیری «روح‌الله زم»
  تضعیف شورای نگهبان به سود هیچ‌کس نیست
  مجمع و مجلس دیگر امکان ورود به پالرمو را ندارند
  تحرک استادان انقلابی باطل السحر در یأس افکنی
  اخراج ۵ قاضی فاسد
  آمریکایی‌ها قانون کاپیتولاسیون را در ایران به کرسی نشاندند؛
  قدر این دوران را بدانیم!
  همنوازی همشهری با رسانه‌های بیگانه از کیسه بیت‌المال
  سریال بی‌پایان حاشیه‌سازی رئیس اعتدالیون
  آماده‌ایم با عربستان با میانجی و یا بدون میانجی گفت‌وگو کنیم
  ماجراجویی خطرناک حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ
  پاسخ تهران به عامل حمله به نفتکش ایرانی کوبنده خواهد بود
  فشار دولت به رسانه ملی برای پخش یک مستند تفرقه‌انگیز!
  پشت پرده انفجار نفتکش ایرانی
  حضور نفوذی‌ها را حس نمی‌کنید؟
  سپاه؛ مسئول عمق راهبردی منطقه‌ای کشور
  اگر عربستان می‌خواهد امن باشد، جنگ در یمن را پایان دهد
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1789صفحه نخست » بنیاددوشنبه، 3 شهریور 1393 - 17:58
جانبازی که با رتبه دو سهمیه ایثارگری هم در آزمون ارشد قبول نشد
سهمیه های کنکور ایثارگری از رویا تا واقعیت
سهمیه های کنکور ایثارگری از رویا تا واقعیتشهیدنیوز: درج خبر عدم قبولی یک فرزند شهید باتوجه به رتبه خوب وی در آزمون مقطع دکترا فتح بابی بود برای بخشی از جامعه ایثارگری که به انتقاد از تبلیغات دروغین سهمیه اختصاص یافته به این جامعه بپردازند.
  
در همین زمینه یکی ازمخاطبین سایت شهید نیوز با ارسال نامه ای ضمن گلایه از تبلیغات وسیع مبنی بر اختصاص سهمیه به خانواده ایثارگری در کنکور سراسری اعلام داشته که با کسب رتبه دوم ایثارگری در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز به انتخاب رشته نشده است.
به گفته این جانباز 25 درصد "وقتی برای نخستین بار اقدام به استفاده از سهمیه جامعه ایثارگری کرده و علیرغم رتبه خوبم مناسب مجاز نشدم، این سئوال در ذهنم متبادر شد که چه کسی مسئول پیگیری این روند است زیرا برای کنکور کارشناسی از سهمیه جانبازی استفاده نکرده و گمان می کردم که تاکنون اشتباه کرده ام اما ظاهرا کار درست همان بوده است."
متن نامه ارسالی این جانباز عزیز به سایت شهید نیوز به شرح ذیل است:
"با سلام
پیرو نامه ارسالی یکی از فرزندان شهدا درخصوص عدم قبولی در آزمون دکتری وزارت علوم علیرغم داشتن رتبه یک سهمیه شاهد، به استحضار می‌رساند این موضوع به عنوان چالش جامعه ایثارگری و بهانه ای دست طعنه زنندگان بوده و حتی در آزمون کارشناسی ارشد دولتی نیز وضع به هممین منوال است بطوریکه بنده علیرغم جانبازی و کسب رتبه دوم سهمیه ایثارگران در رشته مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست حتی مجاز به انتخاب رشته نیز نشده ام.
اینجانب ............... جانباز 25 درصد با شماره داوطلبی ..... در آزمون اخیر کارشناسی ارشد دولتی علوم پزشکی در سال تحصیلی 94 -93 در رشته مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست نفر دوم سهمیه ایثارگران شدم ولی مجاز به انتخاب رشته نشدم . حال سوال اینجاست که معنی سهمیه 20 درصد چه جیزی می تواند باشد؟ مدت هاست سهمیه ایثارگران از کنکور دولتی حذف شده است و کسی خبردار نیست!
چه کسی پیگیری و دفاع می کند؟ به دیوان عدالت اداری می‌توان شکایت کرد؟ اگر تعداد پذیرفته شدگان را فقط 30 نفر در کل کشور فرض کنیم؛ مطابق سهمیه 20 درصدی ادعایی از سوی مسئولین، از قبول شدگان باید6 نفر ایثارگر باشند پس چطور است که اینجانب به عنوان نفر دوم سهمیه حق انتخاب رشته را ندارم؟؟"
شهید نیوز امیدوار است مدیرکل آموزش عالی ومدیر کل دفترحقوقی بنیاد شهیدوامور ایثارگران توضیحات لازم را در این زمینه ابلاغ داشته و جهت توضیح به افکار عمومی و جامعه ایثارگری در اختیار این اصحاب رسانه قرار دهند تا سایه طعنه سهمیه های اختصاص یافته از سر جامعه ایثارگری زدوده شود.
همچنین چنانچه اشتباهی در این زمینه رخ داده و اختصاص سهمیه کاملا صحت دارد نیز لزوم توضیح مراتب به جامعه ایثارگری جهت از بین بردن ابهام به جود آمده ضروری به نظر می رسد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 361 نظر (فعال: 290 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 71)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1393/6/3 - 18:11 |     18     13     |
سلام علیکم
آقا داود عززیز من هم که فرزند شهید هستم با رتبه 2 سهمیه شاهد در مقطع دکتری رشته زراعت در دانشگاه زابل پذیرفته شدم.

ناشناس
| 1393/6/5 - 11:09 |     10     19    
پاسخ: خب لابد تو مصاحبه رتبه اورد. داود کیه این وسط؟
علی
| 1394/5/31 - 03:25 |     32     17    
پاسخ: سلام من فرزند جانباز 30در صد هستم.رتبم با سهمیه شاهد 1892شدم رشته ی تجربی .الانم ترم 2 دندانپزشکی میخونم.
محض اطلاع این اقای رتبه ی 2 خالی میبنده

مهدی
| 1394/8/2 - 15:46 |     8     5    
پاسخ: سلام اقای علی فرزندجانباز30درصدمیشه بگید رتبتون بدون احتساب سهمیه چند بود واینکه منطقه چند هستین؟
باتشکر

ناشناس
| 1394/9/2 - 18:28 |     7     10    
پاسخ: من هم با رتبه 3 سهمیه و 20 کشوری قبول نشدم . همه اش نمایشه مگر در کشوری هم رتبه بیاوری که از خجالت ببرند تو سهمیه قبولت کنند

ناشناس
| 1393/6/3 - 19:07 |     18     2     |
درج خبر عدم قبولی یک فرزند شهید باتوجه به رتبه خوب وی در آزمون مقطع دکترا فتح بابی بود برای بخشی از جامعه ایثارگری که به انتقاد از تبلیغات دروغین سهمیه اختصاص یافته به این جامعه بپردازند. آقای شهید نیوز : این تبلیغات دروغین را چه کسی باب کرد ؟ مگر نه اینکه : از ماست که بر ماست .

جانباز شیمیایی
| 1393/6/4 - 00:04 |     22     3    
پاسخ: منظورتان همان تبلیغاتی است که صداوسیما روز وشب پخش میکند نیست هنوز مصوبه تایید وتصویب نشده از تمام بخشهای خبری با اب وتاب تمام پخش میشود انگار که تمام این مملکت را به خانواده شهدا وایثارگران داده اندشما تاکنون چیزی در مورد امتیازات کارمندان بانک ویا شرکت نفت واز ما بهتران را در صدا وسیما شنیده اید اری هدفشان این است ما را از چشم مردم بیندازند انگار نه انگار روزی از جانمان برای دفاع از این ملک مایه گذاشته ایم

جانباز شیمیایی
| 1393/6/3 - 20:07 |     19     3     |
کاش نظارتی بر اعمال درست سهمیه ها به عمل میامد اگر حق این عزیز جانباز ادامه تحصیل نیست چرا اینقدر تبلیغ سهمیه خانواده شاهد وایثارگررا میکنید چرا یکبار برای همیشه این مشکل را حل نمیکنید

ناشناس
| 1393/6/5 - 11:09 |     5     8    
پاسخ: منک همیگم تقلب شده بریزید تو خیابونا

ناشناس
| 1393/6/4 - 01:03 |     33     5     |
کاش براى سهمیه فرزندان هیىئت علمى و سهمیه منطقه ۳و۲ هم به اندازه ما صحبت میشد

ناشناس
| 1393/6/5 - 11:10 |     8     2    
پاسخ: گل گفتی

سدری
| 1393/6/4 - 03:12 |     8     4     |
باسلام.بنده هم با رتبه 5 سهمیه در رشته هنر مردود شده ام.چه کسی پاسخگو است؟لطفا پیگیری کنید
تشکر

ناشناس
| 1393/6/4 - 10:44 |     42     6     |
سلام من فرزند شهید نیستم تو فامیل درجه اولمون هم شهید و جانباز نداریم یک خانواده معمولی هستیم .ایند گفتم تا به منم برچسب رانت خواری و ...نزنید .آهای اونایی که به فرزند شهید و جانباز گیر میدید اگه باباهای اونا نبودن و با گوشت و پوست و خونشون جلو دشمن تا دندان مسلح رو نمی گرفتن الان شماها اسمتئن جاسم بود گرفتین چی گفتم ؟؟؟ حالا غیرت دارید ؟؟؟

بدون غرض
| 1393/9/8 - 23:24 |     24     37    
پاسخ: دوست عزیز,ما هم که با وجود سهمیه مشکل نداریم,بحث اینه که تاثیر اونا خیلی زیاده,نتیجه اش هم میشه این که یه خانم با سن بالای 30 سال و داشتن بچه دندانپزشکی قبول میشه ,اون موقع جوون 18,19 ساله ی این مملکت باید پشت در دانشگاه بمونه و یا باید بره سربازی-اگه پسر باشه-ویا به یه رشته ی پایین تر رضایت بده!رزمندگان این کشور با تمام وجود پاسدار این آب و خاک شدن,ولی بچه هاشون دارن همه ی این رشته هارو پنبه میکنن-البته نه همشون-دادن امکاناتی مثل معلم خصوصی,امکانات ویژه,کتاب های کمک آموزشی,مشاوران بر جسته و با تجربه و ........کار درستیه تا اونا با ما رقابت سالم داشته باشن ولی دادن امتیاز مستقیم و بی چون و چرا در کنکور کار درستی نیست!آیا همه ی فرزندان جانبازان و ...لایق دریافت سهمیه هستن؟درسته پدران بزرگی دارن ولی داستان پسر نوح رو هم فراموش نکنین!!!!البته اینجا باید گفت که همشون هم پسر نوح نیستن ولی بی عدالتی به معنای درس خواندن در یک دانشگاه بهتر با وجود دانشجویان شایسته تر که در آن دانشگاه قبول نشده اند و استخدام شدن با وجود افراد بهتر باید بپذیریم که در کشور ما رخ می دهد و ضرباتی را هم تا به حال به ما وارد آورده است!!!
رامین
| 1393/12/17 - 12:23 |     30     12    
پاسخ: عزیزان باهم درگیر نشید بچه های دارای سهمیه رقابتشون فقط وفقط بین خودشونه نه بچه های دیگه.....الان ک10 هزار شرکت کننده سهمیه داریم اونا فقط بین خودشون رقابت دارن این فکرو نکنید ی سهمیه ای بیاد جای یه فرد معمولی ک حتی رتبه اون فرد بهتر از اونیه ک سهمیه داره.....اصلا اینگونه نیس
الان دانشگاها مثلا ظرفیت دندان پزشکی شون 40 نفره درحالیکه بعدا تبدیل میشه ب 50 یا 55 نفر این 15 نفر اضافه شده هم بچه های دارای سهمیه ان اینطور نیس ک بگین بچه های سهمیه جای مارو میگیرن و ال و بل...

مهیار
| 1394/1/31 - 23:23 |     13     5    
پاسخ: واقعا؟
من امسال رتبه یک در سهمیه ایثارگران آوردم.
نمیدونم اگه روزانه تهران بزنم چی میشه؟
اگه اینجوری که اقا رامین میگه باشه که عالیه.

حمیدرضا
| 1395/8/3 - 22:02 |     4     3    
پاسخ: سلام و تحیت
دوست عزیزی که دم از غیرت میزنی خود تو اگه پدرت خدای نکرده مریض شه میبریش پیش ی دکتر سهمیه ای یا کسی که اعلم به دانشه؟؟منکر فضیلت این بزرگواران نیستم اما نباید مسبب بی عدالتی در جامعه شود شما حتی گفته های خود امام علی ع رو هم نخوندی بعد دم از غیرت میزنی؛خدمت اون جنابی که فرموده رقابت بین خودشونه بله درسته اما کشور به تعداد معدودی پزشک نیازمنده و اگر این سهمیه نا عادلانه برداشته شود احتمال قبولی افراد عادی بیشتر میشود چون ظرفیت دانشگاه محدود است الا ای حال من میگوییم بستر مناسبی برای اینگونه دوستان فراهم آورید تا اینکه باعث نا عدالتی به وسیله سهمیه شوید

علیرضا
| 1396/3/17 - 03:31 |     5     3    
پاسخ: آقای حمید رضا برادر غیر سهمیه ای اعلم دانش، جهت اطلاع علی ایحال صحیح می باشد نه الا ای حال !!!!!

ناشناس
| 1393/6/4 - 11:29 |     9     5     |
جانباز عزیز من هم مثل مردم عادی دچار عوام فریبی سنجش شدم چون فکر می کردم رتبه یک سهمیه حتما یه جایی قبول میشه والله من بدون سهمیه با رتبه 36 آزاد یه جایی تو شهرستان و یا پردیس تهران قبول می شدم بی منت ولی فریب تبلیغات را خوردم و اینها را نزدم هر سهمیه ای که قبول بشه قطعا بدون سهمیه هم قبول میشده شک نکن .عزیز رتبه 2 شما بدون سهمیه هم زابل امکان قبولی داشتی ولی الان تو آمار سهمیه هستی وسنجش هم همه جا آمار میده فلانی با سهمیه قبول شده.

آرزو
| 1393/11/28 - 00:39 |     81     8    
پاسخ: تمام سهمیه هام مال تو. یه شب آغوش پدر مال من.
تمام سهمیه هام مال تو. یه لبخند کوچولوی مادر مال من.
تمام سهمیه هام مال تو. سایه کوچک بابا مال من.
تمام سهمیه هام مال تو. یه بار رفتن مهمونی با بابا مال من.
تمام سهمیه هام مال تو. یه بار با دست ناز کشیدن بابا بر سر ما مال من.
تمام دنیا مال تو. بابای خوبم مال من.

دانیال
| 1395/5/24 - 05:54 |     16     3    
پاسخ: ارزو خانوم با این حرف و شعرت ترکوندی .
حرف دلمونو زدی بابا جان.

حسام
| 1395/8/3 - 22:33 |     2     5    
پاسخ: ذکر تمام مجالس گشته ای ای فرزند شهید/منِ والده معتاد را سهمیست بس بعید/شهر و عالم را به نامت می زنند/کوچه کوچه را ز اسمت می برند/گر من و تو داریم اینچنین نقصان و اه/بهرمان از حب والد شد تباه/برو خوش باش که فضل اجدادت به نامت می برند/لیک سهم فرزند عمل را به خاموشی برند/

سدری
| 1393/6/4 - 13:32 |     8     0     |
خبرگزاری محترم قطره بانشان دادن نظرات اتفاقی نمی افتد لطفا شما پیگیری کنید
ما که پیگیری کردیم نتیجه ای نداشت

ناشناس
| 1393/6/5 - 11:10 |     1     1    
پاسخ: قطره؟ منکه گیج شدم او ن نوشته داود این نوشته قطره. چرا کامنتارو سانسور میکنی

ناشناس
| 1393/6/4 - 17:37 |     10     5     |
حضرت امام خمینی : نگذارید پیش‌کسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم مسائل روزمره زندگی به فراموشی سپرده شوند...

ناشناس
| 1393/6/5 - 11:11 |     11     22    
پاسخ: پیشکوستا که شهید شدن. فک و فامیلشون لابد ؟

ناشناس
| 1393/6/5 - 13:39 |     3     3     |
ما که گلومون پاره شد هیچکس تو این مملکت حاضر نشد خبر ما را پخش کنه باز خدا پدر مادر شهیدنیوز را بیامرزه که حداقل صدای ما را به یه جایی رسوند

بی باک
| 1393/6/5 - 15:01 |     10     2     |
ما زیاد دیدیم ازین چیزا
بی عدالتی در این دولت بیداد میکنه
من خودم بهش رای دادم اما گول حرفاشو خوردم
اعتدال و امید این بود؟؟؟

ناشناس
| 1393/6/5 - 15:24 |     3     2     |
آقای شهرکی شما خواهشا پیگیری نکنید انگار شما با اونایی با با این میز به کسی وفا نکرد ما دنبال حق نیستیم اینها باید بیان بگن ما 30 سال راجع به سهمیه دروغ گفتیم و هیچ 20 درصدی جذب نشد تا مردم دست از سر ما ور دارن

ناشناس
| 1393/6/5 - 18:17 |     1     1     |
یاد کنکور کاشناسی سال78 افتادم
رئیس سازمان سنجش
این عمل عمدی بود که سهوا شد
و با این جمله همه چیز ماست مالی شد

ناشناس
| 1393/6/5 - 21:52 |     11     3     |
تا وقتی این پیرمرد ..... تو سازمان سنجش هست ، با اون بغضی که نسبت به انقلاب و ایثارگران داره اگه شک دارید از همکاراش بپرسید وضع همینه .
همونی که از ابتدای انقلاب تا حالا تو سازمان سنجش ظاهرا یا معاون بوده یا مشاور ولی واقعا همه کاره بوده ؛ انگار تو سازمان سنجش هیچکس نه کار بلده و نه مصاحبه . همیشه این آقا همه کارهارو انجام میده همیشه هم مصاحبه میکنه .

ناشناس
| 1393/6/6 - 18:25 |     14     1    
پاسخ: اگه منظورت از این پیرمرد ، توکلی هست ، حرفت کاملا درسته . اما چرا بنیاد با اون از طرق قانونی برخورد نمیکنه ، لابد .....
ناشناس
| 1393/6/8 - 00:13 |     7     2    
پاسخ: زور بنیاد که چه عرض کنم ، زور نظام هم به این آقا نمیرسه تا عوضش کنن . میگید چرا ؟ بخاطر اینکه تو مملکت که قحط الرجال نیست ، پس معلومه زورشون نمیرسه .

ناشناس
| 1393/6/9 - 16:02 |     2     0     |
در مطالعه ای که در قانون مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص اعمال سهمیه ها ماده۷۰ـ وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه دانشگاههای دولتی و غیردولتی و دستگاههای اجرائی مشمول ماده ۲ این قانون موظفند در اعطای سهمیه‌های ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، بورسهای تحصیلی داخل و خارج از کشور، فرصتهای مطالعاتی و دوره‌های دکترای تخصصی بیست درصد ۲۰% از سهمیه را به همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای بیست و پنج درصد ۲۵% اختصاص دهند.
تبصره‌ ـ کسب حداقل هفتاد درصد ۷۰% حد نصاب شرایط علمی و امتیاز پذیرفته‌شدگان برای رشته‌ها و مقاطع تحصیلی الزامی می‌باشد. این میزان درخصوص رشته‌های پزشکی هشتاد درصد ۸۰% حدنصاب شرایط علمی می‌باشد. داشته ام دریافتم اولا قانون مصوب 70درصد نمره آخرین نفر قبولی را صراحتا بیان نموده است و نمره 80درصد تنها آیین نامه اجرایی وجود دارد و قانون مجلس محترم نمی باشد. ثانیا در خصوص اطلاق این مورد به نمره مصاحبه در قانون چیزی نیامده است و رای به تفسیر وجود دارد برداشت اینجانب از قانون مذکور عدم تعلق تراز 70 درصدی به نمره مصاحبه می باشد به سه دلیل اولا صراحت در لفظ موجود نیست ثانیا لفظ امتیاز و شرایط علمی در قانون بیان شده و چون صراحت در لفظ نیست طبق نظر اصولیون و قانون گذاران نمی توان لفظ عام را به یک لفظ خاص تخصیص داد زیراکه شرایط علمی می تواند همان مدرک لیسانس و فوق لیسلانس باشد که مد نظر قانون گذار بوده و ثالثا معمولا در عرف معمولا امتیاز را به آزمون کتبی نسبت میدهند همان گونه که در لیسانس و فوق لیسانس مرسوم است و خود رسم تسری دارد به مورد مشابه نه نمره مصاحبه البته دلایل دیگری هم وجود دارد که به دلیل طولانی شدن عرض ذکر نمی گردد.


بی تا
| 1393/6/10 - 03:24 |     6     5     |
من این توکلی رو از نزدیک میشناسم آدم بیخودیه
خانوادشم...

ناشناس
| 1393/6/13 - 12:31 |     0     0     |
یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفت روال شهید بهشتی بر نمره مخفی و جمع کلی است حال به این سوال توجه کنید
سلام
یه سوال امار و احتمال
اگه کفتین احتمال اینکه یه استاد به شاگرد تو مصاحبه از 100 یازده بده چنده خب میگین یک صدم حال اگه هفت استاد به آدم این نمره بدن چقدر میشه خب میگینا بر 100 به توان 7خب اگه تو سه کد رشته این اتفاق بیفته چی خب معلومه یک بر 100 به توان 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما یک کاشف بزگ هستید چون من همان 1 بر 100 به توان 27 هستم

ناشناس
| 1393/7/22 - 16:47 |     6     3     |
تورو خدا رسیدگی کنید چدا فرزنران رزمنده و ایثار گر نباید سهمیه داسته بان؟حتما باید شهید میشدن یا جانباز پدر من 3سال در جبهه حضور داشته با توجه به اینکه میدونسته شهید شیمیایی ....بشه مهم نفس عمله چرا باید جانبازا سهمیه داشته باشن ولی ایثارگر ها نه این چه عدالتیه!!!چرا همه جا جبهه بندی میکهنید ...منم مثل یک فرزند جانباز پدرم در مدت جنگ کنارم نداستم تو رو به قرآن تغیییر بدین این قانونو

ناشناس
| 1394/1/31 - 04:53 |     1     1    
پاسخ: چشم تا چند سال دیگه تغییرش میدیم.
سهیلا
| 1394/10/29 - 14:22 |     5     4    
پاسخ: واقعا....منم پدرم ایثارگره.هرچند که تو جبهه جانباز شده اما خانواده ی ایثارگر هستی.چون پدرم وقتی جانباز شد دنبال کاراش نرفت که کارتو این چیزا بگیره.حق هم داره.پدر من و امثال پدر من واسه کشورشون واسه ایمانشون واسه ناموسشون رفتن جنگ نه واسه دانشگاه و سربازیه بچه و نوه و نتیجه.....من پدرم با یه چرخ کفش میفروشه.برادرام رفتن سربازی بی هیچ چشم داشتی.هردو برادرم دانشگاه ازاد خوندن ائنم چه رشته ای؟زبان.تازه پول دانشگاهشئنم خودشون دادن چون پدرم پدرم نمیتونست بده.الانم که درسشئپون تموم شده هردئشئن تئ اموزشگاه زبان درس میدن.ماهی150تومن میگیرن.با این پول قراره خرج کیو بدن؟اصلا میشه با این پول زندگی کرد؟تازه امسال پدرم رفت و کارت ایثارگری گرفت.به امید اینکه با این کارت و سهمه من یه دانشگاه دولتی قبول بشم و نیاز نباشه پدرم پولی بده.اما زهی خیال باطل.کدوم سهمیه؟از ایثارگر جماعت هم واسه ما ابی گرم نشد....من میگم اگه ایثارگران واسه کشور رفتن جنگ خب شهدا و جانبازان و ازادکپگان هم واسه کشور رفتن دیگه....یا هیچ کدوم سهمیه نداشته باشن یا همشون به یه اندازه سهمیه داشته باشن.حاا پدر من شهید نشد درست.ولی مگه شهید شدن بقیه دست بچه هاشون بوده که بچه هاشون دارن استفاده میپکنن؟جواب قضا و قدر خدا رو هم ما باید بدیم؟خدا خواست پدر من شهید نشه....تقصیره منه بدبخت چیه؟اگه واقعا میگین تمام سهمیه مال و لبخند پدر مال من خب از سهمیه هاتون استفاده نکنید....من دوستم پدرش شهید شده.میگه حسرت یه نوازش پدرش مونده تو دلش.مگه این چیزایی که به ما میدن حتی گوشه ای از محبت نداشته ی پدرامونو جبران نمیکنه.میخوام بدونم از کی تاحالا معافیت از سربازی و قبولی تو بهترین دانشگاه و رفتن بی چون و چرا به سرکار و این چیزا شده نوازش پدرانه؟؟؟والا ماهم نوازش پدرانه ندیدیم از بس که پدرمون صبح تا شب شب تا صبح داشته کار میکرده واسه یه لقمه نون.....به قول بابام همه نونشونو پیدا کردن حالا دنبال اسم هستن ما هنوز تو نون موندیم.....واقعا این عدالت نیست.خب الان ایثارگریه بابای من به چه دردش میخوره؟؟؟هیچی....فقط برچسب ایثارگری و پول کندن از دولت و پارتی بهمون زدن.....داداشای من هنوز یه کار دئلتی پیدا نکرن درصورتی که هم داییم جانبازه هم بابام عموم هم ازاده هستش.هرکی مارو میبینه میگه فلانی دست مارو هم بگیر یه جا بند کن خبر از احوال ما ندارن که.....من میگم اگه قراره بگیم ایثارگر واسه کشورش شد ایثارگر پس شهید و جانباز هم ئاسه کشورشون شدن شهید و جانباز.....یا هیچ کدوم سهمیه نداشته باشن یا همشون به یه اندازه سهمیه داشته باشن.....باباهای ما به اندازه ی کافی غصه میخورن.بابام میگه اون زمان خانوادشو ول کرد زنشو ول کرد مادر پیرشو ول کرد رفت جنگ.رفت جونشو گذاشت وسط.اما عمو کوچیکم به جنگ نرسید.جمگی نکرد.اما حالا وضع اون بهتره.چندتا اپارتمان داره.دخترشم داره دانشگاه ازاد میخونه.هدفشم اینه که درسش تموم شد باباش یه شرکت براش میزنه که توش کار کنه.....اونوقت ما باید وایسیم تا ببینیم کی قراره حرفی از بچه ایثار گر زده بشه.....کاش بچه های ایثارگر هم واسه دانشگاه سهمیه داشتن تا منم میتونستم برم دانشگاه.....تا کی قراره بدبخت بمونیم؟؟؟؟؟ واقعا هم میگن ادم بدبخت از اول بدبخته همینه......بابام همیشه این جمله رو میگه یکم به این مله فک کنید.این جمله نهایت ناامیدیه یه انسان رو بیان میکنه. : ما از اول زندگی را باختیم......

متقاضی دکتری 94
| 1393/10/5 - 02:44 |     1     0     |
با سلام و عرض ادب
تا اونجا که من متوجه شدم در کنکور دکتری پارسال قانون خدمات ایثارگران اعمال نشده بود حالا معلوم هم نیست امسال اعمال بشه یا نه ولی چون تو دفترچه امسال گزینه ای مبنی بر اینکه فرزند جانباز می باشم وجود دارد خواستم اگر برای شما مقدور است پیگیری نمایید که چرا کد ایثارگری لازم نیست درج شود
ایا این نشانه ای ای نیست که صرفا فقط درج شده و سهمیه ای در کنکور دکتری در کار نیست؟ اگر اینگونه نیست سازمان سنجش چگونه متوجه میشود که من فرزند جانباز هستم یا نه؟از شهید نیوز تقاضا دارم پیگیری نمایند. پیشاپیش از همکاری و پیگیری شما کمال تشکر را دارم

متقاضی دکتری 94
| 1393/10/5 - 02:45 |     1     1     |
با سلام و عرض ادب
تا اونجا که من متوجه شدم در کنکور دکتری پارسال قانون خدمات ایثارگران اعمال نشده بود حالا معلوم هم نیست امسال اعمال بشه یا نه ولی چون تو دفترچه امسال گزینه ای مبنی بر اینکه فرزند جانباز می باشم وجود دارد خواستم اگر برای شما مقدور است پیگیری نمایید که چرا کد ایثارگری لازم نیست درج شود
ایا این نشانه ای ای نیست که صرفا فقط درج شده و سهمیه ای در کنکور دکتری در کار نیست؟ اگر اینگونه نیست سازمان سنجش چگونه متوجه میشود که من فرزند جانباز هستم یا نه؟از شهید نیوز تقاضا دارم پیگیری نمایند. پیشاپیش از همکاری و پیگیری شما کمال تشکر را دارم

متقاضی دکتری 94
| 1393/10/19 - 22:49 |     1     0     |
با سلام مجدد
چرا کامنتارو پیگیری نمیکنید

آگاه به این امر
| 1393/12/27 - 21:03 |     1     1    
پاسخ: استعلام سازمان سنجش از طریق استعلام کد ملی شما از بنیاد شهیده. من یه داستانی داشتم مجبور شدم پیگیر شم و در نتیجش اینو فهمیدم

مرتضی
| 1393/10/27 - 14:39 |     0     0     |
سوال بنده خدا رو جواب بدین لطفا

مهمان
| 1393/12/16 - 05:37 |     4     2     |
سلام. چرا سهمیه خانواده شهدا «برادر و خواهر»را در آزمون ارشد و دکترا دانشگاه های دولتی پیگیری نمیکنین. اونا که کلا فراموش شدن!!!!!

maryam
| 1394/1/26 - 19:33 |     3     0     |
درصد جانبازی پدر اگه زیر۲۵درصد باشه سهمیه ب اون نفر داده میشه یا ن؟

علی
| 1394/1/31 - 04:51 |     1     0    
پاسخ: توی قانون که گفته بالای 25%.
زنگ بزن از بنیاد بپرس.

مهلا
| 1394/4/4 - 03:41 |     1     0    
پاسخ: نه فقط 25درصدبه بالا
علی محمدی
| 1394/5/8 - 16:21 |     0     1    
پاسخ: سلام مهلا جان عزیزم. نه زیر 25 درصد سهمیه ندارد.اما امیدوارم در بهترین رشته دانشگاه شما قبول شوید. دوستدارشما و ارزومند دیدارتان در بهترین دانشگاه. علی محمدی .دانشجوی ارشدمشاوره.درصورت تمایل به مشاوره بیشتر افتخار داده و با شماره09302647083 تماس حاصل فرمایید. خوشحال خواهم شد کمکی نمایم.

علیرضا
| 1394/2/23 - 17:31 |     0     0     |
ببخشید عموی من شهید شده اما زن وبچه نداره ایا به من که بچه ی برادر بزرگ او هستم سهمیه ورودی دانشگاه تعلق می گیره لطفا راهنمایی کنین سریع



شهیدخبر: آقای علیرضا خان، از بنیاد شهید محل زندگی خود سوال فرمایید.ولی تا آنجا که ما اطلاع داریم امکان پذیرنیست ودر قوانین هم دیده نشده است.

حمید
| 1394/2/23 - 19:43 |     2     0     |
سلام

من با رتبه 130 در سهمیه با وجود توصیفات دوستان آیا احتمال قبولی در رشته عمران ارشد خواهم داشت؟

آیا میشه این رتبه رو معادل با رتبه 1500 بدون سهمیه دونست 1500 نظر یکی از مشاور ها بود ؟

شهیدخبر: با بررسی قبولی های سال گذشته امتحان قبولی در تهران ضعیف است

حمید
| 1394/2/23 - 20:01 |     0     0     |
متعجب، مسرور و بسیار ممنونم از سرعت پاسخگوییتون.

در گیلان چطور؟

رتبه بدون سهمیه بنده 5866 شده

شهیدخبر: اگر 80 درصد آخرین نفر قبولی را اخذ کرده باشید امتحان قبولی را دارید. که با این رتبه و تعداد کم پذیرش امکان قبولی خیلی ضعیف است

حمید
| 1394/2/23 - 20:27 |     0     1     |
منظور از آخرین فرد قبولی، آخرین فرد قبول شده در یک گرایش خاص یا دانشگاه خاص می باشد یا آخرین فردی که در دانشگاه دولتی پذیرفته شده؟

شهیدخبر: آخرین فرد قبول شده در گرایش خود شما در آن دانشگاه

زهرا
| 1394/2/24 - 22:41 |     0     0     |
من با رتبه ۱۰۲ معماری معماری در سهمیهفرزند جانباز ۲۵ درصد به بالا چند درصد احتمال قبولی در روزانه یاشبانه تهران دارم??? البته معماری امتحان عملی هم داره

سپیده
| 1394/2/25 - 00:38 |     0     0     |
من رتبه ی 79سهمیه ی فرزند جانباز بالای 25درصد رو اروردم در ارشد زیست شناسی چقدر احتمال قبولی در انتخاب رشته رو دارم؟

امینه
| 1394/2/25 - 05:53 |     1     0    
پاسخ: با سلام من در رشته زیست شناسی ارشد رتبه در سهمیه در یکی از گرایش ها 8 ودر دیگری 17 اوردم در حالی که اخرین فرد مجاز رتبه 20 داشت.سهمیه جانباز 25 درصدی.بنظر شما امیدی به قبولی هست؟؟

احسان
| 1394/2/25 - 05:35 |     0     0     |
با سلام ، من در کنکور ارشد رشته پلیمر رتبه 22 سهمیه رو کسب کردم خواهش میکنم بگید آیا میتونم روزانه یه جای خوب قبول شم ؟؟ مثلا کجاها؟

خواهش میکنم هر کی میدونه جواب بده چون دو روز دیگه انتخاب رشتس

سامان
| 1396/3/18 - 13:45 |     0     0    
پاسخ: کجا قبول شدی میشه از طریق ایمیل باهام حرف بزنیم

شهیدخبر: سلام از بنیاد پذیرش سال قبل را بگیریدوبعددتصمیم گیری کنید. ولی طبق برآورد ما اصفهان ،گیلان،زنجان امکان قبولی دارید.تهران امکان قبولی ضعیف است

امینه
| 1394/2/25 - 05:45 |     0     0     |
سلام.من در ارشد زیست شناسی در یکی از گرایش ها رتبه 8 و در دیگری رتبه 17 اوردم.درحالی که اخرین نفر مجازشده بترتیب 22 و 20 بوده رتبه اش.البته این رتبه ها در سهمیه فرزند جانباز 25 به بالا.بنظرشما امیدی به قبولی هست؟؟؟؟؟


امینه
| 1394/2/25 - 05:52 |     0     0     |
با سلام من در رشته زیست شناسی ارشد رتبه در سهمیه در یکی از گرایش ها 8 ودر دیگری 17 اوردم در حالی که اخرین فرد مجاز رتبه 20 داشت.سهمیه جانباز 25 درصدی.بنظر شما امیدی به قبولی هست؟؟

امینه
| 1394/2/25 - 05:52 |     0     0     |
با سلام من در رشته زیست شناسی ارشد رتبه در سهمیه در یکی از گرایش ها 8 ودر دیگری 17 اوردم در حالی که اخرین فرد مجاز رتبه 20 داشت.سهمیه جانباز 25 درصدی.بنظر شما امیدی به قبولی هست؟؟

رضا
| 1394/2/25 - 18:42 |     0     1     |
با سلام من در رشته ارشد پلیمر رتبه 23 سهمیه رو آوردم در صورتی که آخرین نفر مجاز 25 هست آیا امکان قبولی دارم ؟

شهیدخبر: سلام علیکم امکان قبولی در کدام شهر وبا کدام سهمیه مد نظر است؟

رضا
| 1394/2/26 - 02:03 |     0     0     |
رتبه 23 ارشد پلیمر در سهمیه ایثارگری که پدرم جانباز 50 درصد هستن و شهرهای تهران و اصفهان و پژوهشگاه پلیمر امکان قبولی دارم؟

سامان
| 1396/2/30 - 16:36 |     0     0    
پاسخ: سلام میشه کارنامه یا حداق بگید کجا قبول شدید

شهیدخبر: احتمال قبولی وجود دارد

احسان
| 1394/2/26 - 02:48 |     1     0     |
با سلام و تشکر از جواب سریع شما
شما در جواب گفتید امکان قبولی در گیلان و زنجان رو دارم در صورتی که اصلا گیان و زنجان ارشد پلیمر ندارن
خواستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه اراک یا مالک اشتر رو دارم ؟؟


محمد
| 1394/2/27 - 03:02 |     0     0     |
سلام خسته نباشید به نظر شما با رتبه 163غیر روزانه حقوق خصوصی و 50حقوق عمومی روزانه امکان قبولی در کجا رو دارم به تفکیک
باتشکر
درصورت امکان جواب رو ایمیل کنید لطفا

محمد
| 1394/2/27 - 03:03 |     1     0     |
سلام خسته نباشید به نظر شما با رتبه 163غیر روزانه حقوق خصوصی و 50حقوق عمومی روزانه امکان قبولی در کجا رو دارم به تفکیک
باتشکر
درصورت امکان جواب رو ایمیل کنید لطفا

محمد
| 1394/2/27 - 03:03 |     0     0     |
سلام خسته نباشید به نظر شما با رتبه 163غیر روزانه حقوق خصوصی و 50حقوق عمومی روزانه امکان قبولی در کجا رو دارم به تفکیک
باتشکر
درصورت امکان جواب رو ایمیل کنید لطفا

محمد
| 1394/2/27 - 03:03 |     0     0     |
سلام خسته نباشید به نظر شما با رتبه 163غیر روزانه حقوق خصوصی و 50حقوق عمومی روزانه امکان قبولی در کجا رو دارم به تفکیک
باتشکر
درصورت امکان جواب رو ایمیل کنید لطفا

محمد
| 1394/2/27 - 03:08 |     1     1     |
سلام خسته نباشید به نظر شما با رتبه 163درسهمیه غیر روزانه حقوق خصوصی و 50حقوق عمومی روزانه درسهمیه امکان قبولی در کجا رو دارم به تفکیک و همچنین بنیاد شهریه پردیس ها رو پرداخت می کنه

باتشکر

درصورت امکان جواب رو ایمیل کنید لطفا

لطفا هرچه سریعتر جواب بدین برام خیلی مهمه

شهیدخبر: از بنیاد منطقه سوال بفرمایید به نظر میرسد امکان قبولی بسیار سخت باشد

ناشناس
| 1394/2/27 - 03:10 |     0     0     |
با سلام من رتبه 5 سهمیه رشته حقوق خصوصی شدم و رتبه اخرین نفر مجاز در سهمیه95 است. ایا امکان قبولی من در دانشگاه تهران یا شهید بهشتی روزانه یا شبانه هست یا نه؟ در ضمن من فرزند جانباز 25درصد هستم

ناشناس
| 1394/2/27 - 03:10 |     0     1     |
با سلام من رتبه 5 سهمیه رشته حقوق خصوصی شدم و رتبه اخرین نفر مجاز در سهمیه95 است. ایا امکان قبولی من در دانشگاه تهران یا شهید بهشتی روزانه یا شبانه هست یا نه؟ در ضمن من فرزند جانباز 25درصد هستم

امینه
| 1394/2/27 - 03:11 |     0     0     |
میشه خواهشا جواب منو هم بدید.واقعا سردرگمم.خواهشا هرکی میدونه جواب بده

ا سلام من در رشته زیست شناسی ارشد رتبه در سهمیه در یکی از گرایش ها 8 ودر دیگری 17 اوردم در حالی که اخرین فرد مجاز رتبه 20 داشت.سهمیه جانباز 25 درصدی.بنظر شما امیدی به قبولی هست؟؟

شهیدخبر: سلام شناخت چندانی از سهمیه جانبازان 25 درصد ونحوه محاسبه آن را نداریم

امینه
| 1394/2/27 - 04:06 |     0     0     |
ممنون از پاسخ شما.امسال اولین سایل بود که سهمیه برای فرزند جانباز 25 درصد به بالا لحاظ میشود...حالا تکلیف من چیه؟خیلی استرس دارمو واقعا نمیدونم شرایطم چجوریه؟بنظرشما چه باید کرد؟

زیبا
| 1394/2/27 - 04:19 |     1     1     |
سلام
رشته برق رتبه16 در سهمیه و رتبه600در آزاد رو اوردم
سهمیه ایثارگر
ایا امکان قبولی در تهران رو دارم؟

ناشناس
| 1394/2/29 - 17:05 |     0     0    
پاسخ: امکان قبولی از دانشگاه علم صنعت و دارین به امید خدا

احسان
| 1394/2/27 - 16:40 |     0     0     |
با سلام و تشکر از جواب سریع شما
شما در جواب گفتید امکان قبولی در گیلان و زنجان رو دارم در صورتی که اصلا گیان و زنجان ارشد پلیمر ندارن
خواستم بدونم امکان قبولی در دانشگاه اراک یا مالک اشتر رو دارم ؟؟
توروخدا جواب بدین

پویا
| 1394/2/28 - 03:39 |     0     0     |
سلام

من رتبه 21 سهمیه در ارشد پلیمر رو آوردم و آخرین فرد مجاز 25 میباشد .

رتبه بدون سهمیه 793

پدرم نیز جانباز 50 درصد میباشد

به نظر شما امکان قبولی در کدام شهرها را دارا میباشم ؟ آیا امکان دارد که اصلا در هیچ کجا پذیرفته نشوم؟

با کمال تشکر

شهیدخبر: طبق آیین نامه جدید شما همانند فرزندان شهدا محاسبه خواهید شد وامتحان قبولی برای شما وجود دارد

پویا
| 1394/2/29 - 14:50 |     0     0     |
سلام

خیلی ممنون که جواب دادید.

من دیشب با مشاور بنیاد صحبت کردم گفتن با توجه به تراز امکان قبولی روزانه و شبانه وجود نداره ، ترازم 1760 هستش خواستم بدونم آیا حرفشون راسته ؟ امیدی نداشته باشم ؟

خواهش میکنم جواب بدین امروز انتخاب رشتس

شهیدخبر: امکان قبولی در شبانه کمی ضعیف است

امینه
| 1394/2/30 - 00:06 |     0     0     |
ممنون از پاسخ شما.امسال اولین سایل بود که سهمیه برای فرزند جانباز 25 درصد به بالا لحاظ میشود...حالا تکلیف من چیه؟خیلی استرس دارمو واقعا نمیدونم شرایطم چجوریه؟بنظرشما چه باید کرد؟
من در رشته زیست شناسی ارشد رتبه در سهمیه در یکی از گرایش ها 8 ودر دیگری 17 اوردم در حالی که اخرین فرد مجاز رتبه 20 داشت.سهمیه جانباز 25 درصدی.بنظر شما امیدی به قبولی هست؟؟
....دوستان لطفا کمک کنیییید....



عباس
| 1394/2/30 - 15:35 |     0     0    
پاسخ: در گرایشی که رتبتون 8 شده شانس قبولیتون بالاست

حسین
| 1394/3/3 - 03:30 |     0     0     |
اقا من تو سهمیه رشته مکانیک ،گرایش تبدیل انرژی رتبه 70 اوردم. میشه دانشکده نفت محمود اباد قبول شد؟؟

مسعود
| 1394/3/3 - 14:11 |     0     0    
پاسخ: شما شانس قبولی در دانشگاه های تهران را هم دارید. هیئت علمی را بررسی کن بعد انتخاب کن.

محمد
| 1394/3/5 - 13:45 |     0     0     |
با سلام دوباره من فرزند جانباز 45 درصد هستم شبانه هم امیدی نیست حقوق خصوصی رتبه 163 و عمومی 50

مریم
| 1394/3/9 - 00:34 |     0     0     |
با سلام من رتبه 37 در سهمیه شدم و اخرین نفر مجاز240 است. سهمیه ازادم1700است رشته برق. مکاترونیک. احتمال قبولی کجا دارم. دفرزن جانباز 45

علی محمدی
| 1394/5/8 - 16:01 |     0     0    
پاسخ: سلام خواهر عزیزم.ضمن تبریک خدمت شما عرض کنم با توجه به رتبه خوبی که در سهمیه آزاد 7500 دارین انشاالله دانشگاه مورد نظرتان و رشته ی خوبی قبول خواهید شد. دوستدار وآرزومند موفقیت شما دعلی دانشجوی ارشد مشاوره.درصورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با شماره 09302647083 تماس بگیرید. به امید دیدار

محمد
| 1394/3/9 - 17:22 |     0     0     |
با سلام دوباره من فرزند جانباز 45 درصد هستم شبانه هم امیدی نیست حقوق خصوصی رتبه 163 و عمومی 50

دانشجو
| 1394/3/11 - 22:00 |     0     0     |
سلام
در مورد ارشد علوم پزشکی چطور هست وضعیت؟ سهمیه ها درست اعمال میشه؟

علی
| 1394/3/22 - 06:40 |     2     0     |
آیا برادر و خواهر شهید در کنکور ارشد و دکتری سهمیه دارن؟؟؟ با تشکر

Zohreh
| 1394/3/22 - 15:28 |     0     0     |
سلام
برای فیزیک پزشکی باید حداقل 70 درصد آخرین نمره را بیاریم یا 80 درصد؟

علی محمدی
| 1394/5/8 - 16:05 |     0     2    
پاسخ: سلام زهره جان.با عرض تبریک قبولی شما. به عرض می رساند شما برای این رشته اگر 70 درصد نمره را نیز کسب کنید انشاالله موفق خواهید شد.به امید موفقیت وپیروزی ودیدار شما در دانشگاه تهران.
علی دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره. جهت مشاوره بیشتر می توانیدبا شماره09302647083 افتخار داده به بنده و تماس بگیرید.


ناشناس
| 1394/4/1 - 21:04 |     1     0     |
سلام
من تو کنکور دکتری امسال رتبه 8 تو سهمیه ایثارگران آوردم و آخرین نفر مجاز به انتخاب رشته هم 79 بود.
برای مصاحبه دانشگاه تهران دعوت شدم و ظرفیت رشته هم 3 نفر هست.
یه مطلبی شنیدم که تاثیر سهمیه فقط در آزمون کتبی هست و در مصاحبه که 70 درصد هم تعیین کننده هست سهمیه هیچ تاثیری نداره.
دوتا سوال دارم
1- در رشته ای که کلا ظرفیتش 3 نفره چطوری محاسبه می کنند نفر سهمیه رو؟
2- تو دکتری 30 درصد تاثیر آزمون کتبی و 70 درصد مصاحبه، حالا تو این مرحله مصاحبه هم سهمیه تاثیر داره؟

sajjad
| 1394/4/15 - 11:34 |     0     0     |
نحوه اعمال سهمیه جانبازان به چه شکل هست.من در کنکور دکتری مصاحبه دعوت شدم و از نظر کارهای پژوهشی هم از اکثر بچه هایی که اومده بودن مصاحبه بهتر بودم ولی اساتیدی که مصاحبه می کردند تا میگفتم ما با استفاده از سهمیه اومدم عمدا امتیازات را پایین میدادند که ما قبول نشیم.خواهش میکنم کسانی که اطلاع دارند راجب نحوه اعمال سهمیه در کنکور دکتری برای بچه های جانباز توضیح بده.

عاطفه
| 1394/4/25 - 19:13 |     1     0    
پاسخ: سلام دوست عزیز.همه این سهمیه و این ها الکیه منم کنکور پارسال ارشد رتبم شد 3 همه میگفتن دانشگاه تهران قبول میشی ولی اینطوری نشد و شبانه دانشگاه دیگه قبول شدم.الانم به فکر دکتی هستم که همه چی شده پارتی بازی و مطمئنم که قب.ل نمیشم چون همه چی دست استاده و اعمال سهمیه یعنی کشک

sajjad
| 1394/4/31 - 18:28 |     0     0     |
آیا وقتی گفته میشه مثلا ظرغیت دانشگاه تهران برایدکتری فلان رشته 4 نفر است و 20 درصد آن متعلق به ایثارگران می باشد آیا شانسی وجود دارد که فرزند ایثارپری قبول شود آیا ما در سمیه خود حساب میشویم یا با بقیه رقابت میکنیم.

sajjad
| 1394/4/31 - 18:32 |     0     0     |
رشته مکانیک 120 نفر روزانه دکتری میخواد در کل کشور. فقظ 10 نفر در سمیه جانبازان مجاز به انتخاب رشته شدند.من رتبه 8 شدم آیا شانسی دارم برای قبولی؟چون گفتن 20 درصد سمیه های هر رشته متعلق به جانبازان است و در حالی که این 10 نفر که مجاز شدن می شوند 7 درصد کل 120 نفر.

انیس
| 1394/5/4 - 03:40 |     0     0     |
با سلام.رتبه 188 با سهمیه در دوره شبانه ارشد معماری شده ام و آخرین رتبه مجاز363.با سهمیه جانبازی 40%
امکان قبولی برایم وجود دارد؟ با توجه به ینکه کنکور عملی نیز وجود دارد
نمیدانم با توجه به مسافت زیادم بروم کنکور عملی بدهم یا نه

علی محمدی
| 1394/5/8 - 16:10 |     0     0    
پاسخ: با سلام وعرض تبریک . با وجود اینکه احتمال قبولی شما زیاد می باشد باز بهتر است کنکور عملی راهم بدهید.چون یک بار بیشتر نیست و ممکن است بعدا پشیمان شوید .آرزوی قبولی شما و دیدار در بهترین دانشگاههای ایران را برایتان دارم. دوستدار و آرزومند موفقیت شما.علی محمدی. دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره.درصورت نیاز بیشتر به مشاوره افتخار داده با شماره0932647083 تماس حاصل فرمایید. به امید دیدار

الناز
| 1394/5/5 - 03:20 |     0     0     |
سلام من با رتبه ۹۴۵ در سهمیه جانبازی و تراز ۷۵۰۰ کنکور سراسری احتمال داره پزشکی ازاد قبول بشم ممنون میشم جواب بدید

علی محمدی
| 1394/5/8 - 16:17 |     1     2    
پاسخ: سلام الناز جان عزیزم.با عرض تبریک با توجه به رتبه شما در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید دانشگاههای دولتی شهرستانهای دیگر را بزنیدواحتمال قبولی را دارد.دانشگاه آزاد که دیگر برای شما بسیار سهل است و حتما قبولید. چون امسال اکثر صندلی های دانشگاه آزاد خالی خواهد بود و حتی برخی دانشگاهها نیز تعطیل شده اند. حتی برخی رشته های دولتی نیز صندلی خالی دارند.نا امید نباشید 150 رشته را از بهترین دانشگاه پزشکی تا دورترینها انتخاب و آزاد را هم همچنین.دوستدارشما و ارزومند موفقیت در بهترین دانشگاه.علی محمدی.دانشجوی کارشناس ارشدمشاوره.درصورت تمایل برای مشاوره بیشتر افتخار داده با شماره09302647083 تماس بگیرید.
رضا
| 1395/3/25 - 19:14 |     3     0    
پاسخ: اخر این علی محمدی دانشجوی مشاوره مخ کدومتون رو زد؟

مژگان
| 1394/5/12 - 18:07 |     0     0     |
سلام من با رتبه 54تربیت بدنی درکنکور ارشد احتمال قبولیم چند درصده؟

علی
| 1394/5/15 - 02:17 |     0     0     |
سلام،رتبه سهمیه شاهد ارشد مکانیک امسالم 81 شده.
تهران کدوم دانشکاه میشه قبول شد؟
مرسی اگه جواب بدید،متاسفانه امار خاصی از قبولی های سال گذشته از سهمیه ای ها در دسترس نیست

فرزاد
| 1394/6/1 - 17:36 |     0     1    
پاسخ: سلام. میتونم بپرسم در چه گرایشی رتبه 81 کسب کرده اید؟

مهدیه
| 1394/5/15 - 17:59 |     2     0     |
سلام.من مهندسی منابع طبیعی -محیط زیست خوندم.رتبه ارشددررشته اصلی امسالم بدون سهمیه 654شدوباسهمیه6شدم ورتبه اخرین فردمجازدرسهمیه12.در رشته های شناوربدون سهمیه 48 و171شدم وباسهمیه هردورا 1 شدم اخرین فردمجاز درسهمیه5است.یعنی من شهیدبهشتی یاصنعتی اصفهان یاتهران نمیارم؟ازمطالب شما استرس گرفتم.کمکم کنید.باتشکر

فرزاد
| 1394/5/30 - 21:30 |     0     0     |
با سلام. می خواستم بپپرسم با رتبه 190 بیومکانیک سهمیه شاهد احتمال قبولی در دانشگاه امیرکبیر یا تهران یا علم و صنعت را دارم؟؟ با تشکر

سحر
| 1394/6/3 - 21:10 |     0     0     |
سلام میخواستم بدونم با سهمیه 70 درصدی پدرم و ازاده بودن ایشون چقدر تو رتبه کنکورم تاثیر داره ؟
من بنا ب مشکلاتی سال سوم رو نتونستم خوب بخونم و معدل خوبی نتونستم بیارم .اگه 1 سال باقی مونده رو خیلی بخونم میتونم تو رشته تجربی رتبه خوبی بیارم از اون جا ک معدل سومم خیلی بد شده و تاثیر هم داره در کنکور !!!!!!!!!

شوناز
| 1394/6/8 - 02:45 |     0     0     |
سلام من رتبه 48 کنکور کارشناسی ارشد تو سهمیه شدم.پدرم جانباز 25 درصده.احتمالش هست تهران قبول شم؟


zcssda
| 1394/6/10 - 23:09 |     0     0    
پاسخ: چطور متوجه شدی رتبت چند شده این تاریخ ارسال کامنت با تاریخ اعلام نتایج دوروز تفاوت داره ؟؟؟؟؟
شوناز
| 1394/6/14 - 12:32 |     0     0    
پاسخ: رتبه ارشدم.بد سوالمو مطرح کردم.قبول شدم

َAlireza
| 1394/6/8 - 20:31 |     2     0     |
سلام من با رتبه 450 سهمیه احتمال قبولی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد رو دارم یا نه ؟؟ با توجه به اینکه خودم مشهدیم!!!؟؟؟؟

مرتضی
| 1394/6/13 - 18:49 |     0     0     |
سلام
من با سهمیه جانباز 25درصد 288 آوردم ولی هیچ جا قبول نشدم
رتبه آزادم 13500 بود. مدیریت بازرگانی
به نظرت باید در سهمیه چند بیارم تا تهران قبول بشم؟

fati
| 1394/11/6 - 03:10 |     0     0    
پاسخ: Vaghean ba 25 darsad az 13 hezar shodi 288??????
حسین
| 1395/2/14 - 03:39 |     0     0    
پاسخ: این 288با اون چیزی که تو تصور شماست فرق میکنه این 288سهمیه یعنی مثلا از 1000 نفر با این رتبه فکر نمیکنم حدنصاب 70درصد و آورده باشه که اصلا بتونه وارد سهمیه بشه

رها
| 1394/6/14 - 20:58 |     0     0     |
با سلام و عرض خسته نباشید و درود بر تمام شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان عزیز من امسال کنکور سراسری رتبم 416 شد رشته تجربی می خواستم بدونم احتمال قبولی در رشته تجربی دانشگاه دولتی اصفهان چه قدره؟ خواهش می کنم جواب بدید پزشکی می خوام

مهران
| 1394/6/15 - 03:16 |     0     0     |
سلام.من در کنکور دکتری امسال با سهمیه ایثارگران شرکت کردم.هفتاد درصد نمره آخرین فرد که در این کد رشته قبول شده است را کسب کرده ام.دانشگاه به علت عدم کسب حد نصاب در مصاحبه من را رد کرده است.در حالی که در هیچ قسمت از قانون حد نصاب مصاحبه تعریف نشده است.قانون هفتاد درصد نمره نفر آخر قبولی است.لطفا راهنمایی بفرمایید

ناشناس
| 1394/6/15 - 17:41 |     0     0     |
سلام به نظر شما من با رتبه ی 1100 در سهمیه امکان قبولی در رشته ی بزشکی را دارم


محمد
| 1394/6/19 - 03:16 |     0     0     |
سلام من فرزند آزاده ام با سهمیه ایثارگر دارم برای ارشد عمران یکی از دانشگاه های تهران رتبه چند سهمیه آزاد میخواهد ؟

امین
| 1394/6/19 - 21:12 |     0     0     |
سلام و عرض خسته نباشید.بنده رتبه 286 در سهمیه جانبازی آوردم و در اعلام نتایج مردود شدم.به نظرتون در تکمیل ظرفیت میتونم روزانه قبول بشم

شهیدخبر: سلام، احتمال قبولی شما بسیاری است در ضمن رشته وشهر را هم اعلام کنید.

مبینا
| 1394/6/22 - 17:57 |     0     0     |
سلام خسته نباشید من با سهمیه جانبازی در کنکور تجربی هفت هزار و کنکور زبان رتبه ام شد هزار و سیصد ولی هیچی قبول نشدم حتی رشته زبان، میتونین برام توضیح بدین چرا مردود شدم

ناشناس
| 1394/6/31 - 00:42 |     1     0     |
همش حرف مفته چه ربطی داره به خدا زیادم سهمیه واسه کنکور تاثیرنداره من خودم بابام 55درصد جانبازه هیچی قبول نشدم حالا همش بگید سهمیه سهمیه .رتبه یک سهمیه امسال رتبه 5کشوری بوده .هیچ کسو مفتی دانشگاه نمیفرستن.اگه باباتون پا نداسته باشه اگه دست نداشته باشه یا اصلا بابا نداشته باشین اونوقت میدونین بچه جانباز یا شهید بودن چه حسی داره بخدا خیلی سخته من الانم حاضرن زندگیمو بدم ولی بابام پا داشت و میتونست راحت راه بره

pari
| 1394/6/31 - 01:52 |     1     9     |
شماهاااا حقه ما رو خوردیددددو باباتون جنگیدهه اره ...جانباز شده اره اینااااا چه ربطی به تحصییل دارههه هااان؟؟؟؟؟؟بابا مزایا رو تو یه چیز دیگه میدادن نه تو کنکور بدترین تورنومت کشوررر که حق ما ضایع شههههه بعدم با پرووویی میگین سهمیه فلان اقا جان کدومتون شاهد اشگ های اونایی بودین که ا با نحخقی تو سهمیع جاشونو گرفتییین هاننننن؟؟نمیفهمممم واقعا اون دوهزاری که زجه زد از اینکه پزسکی نیاورد چون سهمیه دارا رفتن جلو چیبیی؟ امسالم که تاثیرو بردن بالاااااا طرف هیجی نخوند د با سهمیه دانشگا اصفهان اورد متاسفمممم واقعا

nasrin
| 1395/5/17 - 18:26 |     0     0    
پاسخ: چی میگی واسه خودت.اگه اینقد مطمئنی خودت درستو بخون.ما جایه شمارو نگرفتیم
شما اینجور فکر میکنی.اگه واقعا یه ذره فهم و شعور داشتی اینجور نمیگفتی
اون موقع که شما و امثالتون پی خوش گذرونی بودید پدرای ما برایه حفظ وطن و نامسشون رفتن جنگید.بدایه یکی مثله شما
من براتون متاسفم


ناشناس
| 1394/7/5 - 15:56 |     0     0     |
من نمی دونم چرا اینقدر اطلاعات کمی ار سهمیه ایثارگزان در کنکور ارشد وجو دداره.یعنی واقعا بنیاد نمی تونست تو این چند سال یه بانک اطلاعات از قبولیهای ارشد سالهای گذشته جمع کنه؟مثلا من خودم متقاضی کنکور ارشد مهندسی معماری کشتی هستم اصلا معلوم نیست چند نفر از این سهمیه در کنکور ارشد این رشته مثلا در کنکور 94 استفاده کردن؟

مهران
| 1394/7/14 - 04:03 |     0     0     |
من با رتبه یک سهمیه و هشت آزاد با اینکه هفتاد درصد نفر آخرو هم آورده بودم قبول نشدم واسه دکترا. سازمان سنجش هر کاری دلش بخاد میکنه و متاسفانه هیچ قانون بازدارنده ای هم وجود نداره و فریاد امثال من به هیچ جایی نخواهد رسید

محمد رضاا
| 1394/8/26 - 20:25 |     0     1     |
سلام .من یک سال دیگه کنکور میدم کسایی که رتبه زیر 1500 با سهمیه اوردن حدود درصد هشونو بگن یا رتبه اصلیشونو بگن تا شاید یکمی امید وار بشم.ممنون

روف
| 1394/9/27 - 01:50 |     0     0     |
امسال کنکور سراسری دندان دانشگاه ازاد میدم با سهمیه برادر شهید سنندج قراره امسال یاره ایا قبول میشم

میم
| 1394/10/22 - 19:57 |     0     0     |
با سلام
من برای دکتری تغذیه امتحان دادم و رتبه م در سهمیه ۲ شده
این یعنی چی ؟ کسی میتونه کمک کنه ؟
اصلا چطور سهمیه تاثیر پیدا میکنه !؟

محمدرضا
| 1394/10/30 - 04:27 |     0     0     |
با سلام
یه سئوال دارم . در سهمیه جانبازان بین جانباز70% و جانبازان با درص پائین تر فرقی قائل میشود یا نه؟


فاطی
| 1394/11/6 - 03:06 |     0     0     |
چرا زیر ۲۵ درصدا هیچ سهمیه ای تو کنکووور ندارن؟فرق ۲۰ و ۲۵ چیه؟خب همین ۲۰ درصدم نمیدادن دگ به هیچ دردی نمیخوره 😒😞

محسن
| 1394/11/8 - 15:42 |     0     0     |
سلام ببخشید اطلاعات راجع به سهمیه های کنکور ارشد رو چطور میتونم داشته باشم ؟ خواهشن راهنمایی بفرمایین


امیر محمد صالحی
| 1394/11/20 - 04:33 |     0     2     |
آیا درسته که فرزندان آزاده یک صفر از رتبه کنکورشآن میفتد؟

حسین
| 1395/2/14 - 03:33 |     0     0    
پاسخ: ببین قانون میگه فرزندان جانبازان 25 درصد و فرزندان آزادگان در سهمیه ایثارگران گزینش میشه پس هیچ فرقی بی نشون نیست و شر ط ورود به سهمیه کسب 70درصد نمره تراز آخرین فرد قبول شده بدون سهمیه است. یعنی تا این حد نصاب رو نیاری وارد سهمیه نشی و ازاد حساب میشی اگر حد نصاب بیاری تازه وارد سهمیه میشی و رقابت با افراد داخل سهمیت
حسین
| 1395/2/14 - 03:34 |     0     0    
پاسخ: ببین قانون میگه فرزندان جانبازان 25 درصد و فرزندان آزادگان در سهمیه ایثارگران گزینش میشه پس هیچ فرقی بی نشون نیست و شر ط ورود به سهمیه کسب 70درصد نمره تراز آخرین فرد قبول شده بدون سهمیه است. یعنی تا این حد نصاب رو نیاری وارد سهمیه نشی و ازاد حساب میشی اگر حد نصاب بیاری تازه وارد سهمیه میشی و رقابت با افراد داخل سهمیت

زری
| 1395/2/7 - 21:18 |     0     0     |
مگه به رتبه اوردنه بایدنمره تون 70 درصد اخرین فرد قبولی تو اون رشته برسه تا بتونید حتما جایی قبول شید.به رتبه اوردن نیست که یکم مطالعه کنید.

flame
| 1395/2/12 - 03:29 |     0     0     |
salam mn babam janbaze 25 darsade pezeshkii mikham bayad che darsadayiiii ro biaram??????


زینب
| 1395/3/25 - 16:02 |     0     0     |
سلام میخواستم بدونم برای کسی که سهمیه فرزند شهید داره و با معدل 18، تو کنکور 95 برای پزشکی آوردن باید میانگین عمومی و تخصصییش چجوری باشه ؟؟؟
متشکر

بی نام
| 1395/3/25 - 16:10 |     0     0     |
خواهشن به این سوال جواب بدید چون هیچ منبعی در دسترس نیست
با رتبه 21 MBA در سهمیه، امکان قبولی در کدام دانشگاه ها هست
با تشکر

ناشناس
| 1395/3/25 - 19:00 |     0     0     |
سلام. رتبه 5 کارشناسی ارشددر سهمیه فرزند جانباز 25 درصد شدم.ایا تهران قبول میشم؟ تعداد پذیرفته شدگان سهمیه ای تو هر یک از دانشگاه های تهران چند نفره؟

مهشید
| 1395/3/25 - 19:17 |     0     0     |
سلام خواهشا جواب بدید من در آزمون ارشد مهندسی صنایع رتبه در سهمیه را 21 شدم و آخرین رتبه مجاز در سهمیه 117 بود، امکان قبولی روزانه تهران یا روزانه و شبانه صنعتی اصفهان هست؟

سحر
| 1395/3/25 - 21:03 |     0     0     |
سلام خدمت کارشناس شهید خبر

بنده فرزند جانباز 35 % هستم تو کنکور ارشد رشته مدیریت با سهمیه ایثارگران رتبه 125 گرایش بازرگانی روزانه مجاز شدم و اخرین رتبه مجاز هم 246 هست

و تو گرایش مالی رتبه 88 شدم از 244

یک دنیا ممنونتون میشم اگه بهم کمک کنید و بفرمایید که آیا امکان قبولی تهران رو دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهیدخبر: سلام احتمال قبولی در تهران ضعیف می باشد، زیرا باید ۸۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را هم بیاورید.

دانشگر
| 1395/3/26 - 05:36 |     0     0     |
سلام، رتبه من در سهمیه ارشد زیست شناسی میکربیولوژی 40 شده و آخرین فرد قبولی 101 هست، بنظر شما کجا قبول میشوم؟ برام مهمه که فقط تهران قبول شم.

باتشکر



شهیدخبر: سلام علیکم باید ظرفیت پذیرش در تهران را ابتدا بررسی کنید، سپس جمع امتیازهای خود را با آخرین فرد قبولی آزاد مقایسه کنید، به نظر می رسد درردانشگاه آزاد در تهران به راحتی پذیرفته شوید و قبولی دانشگاه های دولتی ضعیف است

دانشگر
| 1395/3/26 - 05:46 |     0     0     |
سلام خدمت مشاور کانال شهید خبر. بنده رتبه ارشد زیست شناسی میکروبیولوژی در سهمیه فرزند جانباز 25 درصد و بالاتر ، 40 شد و رتبه اخرین نفر 101 بود، بنظر شما در یکی از دانشگاه های تهران ، شبانه قبول میشوم؟ با توجه به اینکه جمعا دانشگاه های تهران ، 40 نفر بیشتر نمی گیرن، بسیار اضطراب دارم خواهش می کنم پاسخ دهید تا به درستی انتخاب رشته کنم و اگر لازمه شهرستان هارو بزنم.
سپاس فراوان از رسیدگی شما

احد
| 1395/3/26 - 16:49 |     0     0     |
با عرض سلام و خسته نباشید

رتبه من در سهمیه جانبازی ارشد زیست شناسی_ژنتیک 12 شده است و رتبه آخرین فرد قبول شده در سهمیه 64 میباشد. آیا من میتوانم در دوره روزانه دانشگاه تبریز قبول شوم؟

با تشکر

شهیدخبر: سلام علیکم با احترام بستگی به تعداد نفرات پذیرش دانشگاه تبریز ومتقاضی شاهد وایثار در تبریز دارد

فرهاد
| 1395/3/26 - 18:57 |     0     0     |
سلام .وقت بخیر.
بارتبه در سهمیه 42 و ازاد 1569 ارشد حقوق جزا شیرازقبول میشم؟سپاسگزار

مهشید
| 1395/3/26 - 19:12 |     0     0     |
خواهشا جواب سوال من رو بدید، من فرزند جانباز 25% هستم
در آزمون ارشد مهندسی صنایع رتبه در سهمیه را 21 شدم و آخرین رتبه مجاز در سهمیه 112 بود، امکان قبولی روزانه تهران یا روزانه و شبانه صنعتی اصفهان هست؟

مهشید
| 1395/3/26 - 19:15 |     0     0     |
سلام خواهشا جواب بدید من در آزمون ارشد مهندسی صنایع رتبه در سهمیه را 21 شدم و آخرین رتبه مجاز در سهمیه 117 بود، امکان قبولی روزانه تهران یا روزانه و شبانه صنعتی اصفهان هست؟ سهمیه فرزند جانباز 25%

طحورا
| 1395/3/26 - 21:38 |     0     0     |
سلام.خواهش می کنم جواب من رو بدید.من رتبه ام برای ارشد مشاوره در سهمیه شده 59 و آخرین نفر قبولی 350.آیا من دانشگاه باهنر کرمان روزانه قبول می شوم؟

فرهاد
| 1395/3/26 - 23:48 |     1     0     |
سلام، وقت بخیر.من بارتبه 42 با سهمیه و اخرین نفر قبولی 79و سهمیه ازاد 1569 کدوم دانشگاه روزانه حقوق جزا ارشد قبول میشم؟
ایا شیراز قبول میشم؟ سپاسگزار

هانیه
| 1395/3/27 - 03:56 |     0     0     |
سلام و وقتتون بخیر من با رتبه ۱۰ با سهمیه جانبازی و آخرین نفر قبولی ۲۴۶رشته مدریت بازرگانی و با توجه به اینکه دفتر چه امسال هنوز نیومده و ظرفیت پذیرش با سهمیه در دانشگاهای تهران در سال گذشته ۳۰تا ۴۰ نفر بوده احتمال قبولی در روزانه تهران چقدر هست ?

با سپاس فراوان

ناشناس
| 1395/3/28 - 21:38 |     0     0    
پاسخ: کارشناسی ارشد

شهیدخبر: سلام در چه مقطعی؟

مهدیس
| 1395/3/27 - 04:37 |     0     0     |
سلام من با رتبه ٨٤ تبدیل انرژی ارشد مکانیک با سهمیه ایثارگران میتونم دانشگاه های تهران قبول شم ؟! لطفا جوابم رو بدید

ناشناس
| 1395/3/28 - 21:29 |     0     0    
پاسخ: در مقطع کارشناسی ارشد

فرهاد
| 1395/3/27 - 17:35 |     0     0     |
خواهشا جواب بدید

دریا
| 1395/3/27 - 19:22 |     1     1     |
با سلام

رتبه در سهمیه37

آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های روزانه112

آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های غیر روزانه 271

در رشته صنایه گرایش بهینه سازی

امکان قبولی در چه جور دانشگاهایی را دارم؟؟؟

سراسری روزانه؟؟سراسری شبانه؟؟غیر انتفاعی های تهران؟؟؟پیام نورهای استان ها؟؟؟

لطفا جوابمو بدید

شهیدخبر: سلام به احتمال زیاد در استان های درجه ۲ و ۳ نظیر همدان، سمنان، مازندران امکان قبولی در دانشگاه سراسری را می توانید داشته باشید.

سروش
| 1395/3/27 - 22:50 |     0     0     |
با رتبه ی 113 سهمیه برق مخابرات سراسری سمنان روزانه یا شبانه قبول میشم؟ اخرین رتبه ی سهمیه 396

شهیدخبر: سلام، اگر سهمیه شاهد باشید، امکان قبولی شبانه را دارید

فرهاد
| 1395/3/28 - 03:14 |     0     0     |
سلام مجدد.
چرا جواب بعضی از سوالارو. نمیدین
لطفا این یکیو دیگه جواب بدین

سروش
| 1395/3/28 - 20:31 |     0     0     |
سلام ایا با رتبه ی 113سهمیه ی شاهد برق مخابرات امکان قبولی شبانه ی صنعتی بابل وجود داره؟ با تشکر از پاسخگویی شما

شهیدخبر: سلام اگر کارشناسی باشد امکان قبولی دارید. ولیکن باید ۸۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را هم بیاورید

هانیه
| 1395/3/28 - 21:35 |     0     0     |
سلام با سهمیه جانبازی رتبه ۱۰ در کارشناسی ارشد و آخرین نفر مجاز در سهمیه ۲۴۶ و ظرفیت پذیرش دانشجو با سهمیه هم فقط در ۲ گرایش بازاریابی و بازرگانی بین الملل حدود ۳۰ نفر فقط روزانه میباشد آیا احتمال قبولی من در روزانه تهران فقط در این ۲گرایش وجود دارد?احتمال آن چقدر هست ممنونمیشم جواب بدیدش

شهیدخبر: سلام امتحان قبولی ضعیف است، ولی در دانشگاه آزاد به راحتی پذیرفته میشوید

زینب
| 1395/3/29 - 00:33 |     0     0     |
سلام لطفا جواب بدین با سهمیه شاهد و معدل ۱۸اگر که میانگین عمومی و خصوصی هرکدوم جدا ۴۰درصد باشن پزشکی کجا قبولی داره و بگین وضعیتو متشکرم

شهیدخبر: سلام به احتمال در استان های درجه ۲ و۳ نظیر گلستان وهمدان

هانیه
| 1395/3/29 - 02:47 |     0     0     |
سلام سوال خودمو اصلاح میکنم باسهمیه جانباز ۲۵ درصد رتبه ۱۰ در کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی که با توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه های تهران در ۴گرایش بازرگانی بین الملل و بازاریابی و تتجارت الکترونیک و بازرگانی داخلی هرکدام متوسط ۱۰ تا روزانه میباشد فقط روزانهآیا احتمال قبولی من در روزانه دانشگاه تهران وجود دارد???

شهیدخبر: سلام احتمال قبولی ضعیف است

سروش
| 1395/3/29 - 02:54 |     0     0     |
ببخشید من دوباره سوال میکنم من پرسیدم که رتبه ی 113 برق مخابرات در سهمیه شاهد شدم و ایا شانس قبولی در شبانه ی سمنان یا صنعتی بابل دارم؟و منظورم در مقطع ارشد هست نه کارشناسی

شهیدخبر: سلام بستگی به میزان امتیازات آخرین فرد قبولی در آن دانشگاه دارد،ولیکن احتمال قبولی ضعیف است

محمد
| 1395/3/29 - 16:41 |     0     0     |
سلام با رتبه 21 MBA در سهمیه، امکان قبولی در کدام دانشگاه ها هست
با تشکر

م م
| 1395/4/17 - 20:29 |     0     0    
پاسخ: با توجه به ظرفیت خوبه دانشگاه شریف در این رشته به امید خدا شریف قبولید در غیر اینصورت با یک احتمال نزدیک شونده به 100 درصد تهران قبولید مثلن ب احتمال 99 درصد شریف و 99.99999 درصد تهران قبولید : و صد البته هر چه خدا بخواهد

هانیه
| 1395/3/30 - 01:29 |     0     0     |
سلام عذرخواهی میکنم که زباد سوال میپرسم با رتبه ۱۰ سهمیه ارشد مدیریت بازرگانی احتمال قبولی درکدام دانشگاه وجود دارد هیچ یک از دانشگاه های تهران وجود ندارد???

شهیدخبر: سلام احتمال قبولی در تهران وجود دارد

رها
| 1395/3/31 - 05:22 |     0     0     |
سلام خسته نباشید من رتبه 437 کشوری و 6 سهمیه در رشته مهندسی مواد شدم به نظرتون تهران قبول میشم؟

شهیدخبر: در مقطع کارشناسی به احتمال زیاد قبول خواهید شد

ایشن
| 1395/4/1 - 21:57 |     0     0     |
سلام میشه در مورد اعمال این 25 درصد از ظرفیت پذیرش ارشد توضیح بدید چطوریه منظورم ارشده و تو رشته هایی که 3 تا4 نفر بیشتر نمیگیرن؟

ایشن
| 1395/4/1 - 22:01 |     0     0     |
سلام با رتبه 21 سهمیه گرایش بیوشیمی ارشد زیست امکان قبولی تو روزانه رو دارم؟ کدوم شهرا؟

م م
| 1395/4/17 - 20:24 |     0     0    
پاسخ: یک راه ساده برای برآورد قبولی اینه که شما رتبه آخرین فرد قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خودتونو پیدا کنید که با ی سرچ ساده کارنامه تعدادی از شرکت کتتدگان سالای قبل بدست میاد البته در مورد رشته شما مطمین نیستم و اون رتبه رو در 0.25 ضرب و ترازشو در 0.7 ضرب کنید و با رتبه و تراز خودتون مقایسه کنید
یک راه ساده و کلی که کاملن بدیهی که هیچ تضمینی نداره و حدودی پیش بینی میکنه


ایشن
| 1395/4/1 - 23:21 |     0     0     |
خواهش میکنم به سولام جواب بدید

شهیدخبر: امکان قبولی در تهران ضعیف است، در شهرهای درجه که این رشته را دارند احتمال قبولی بالاست

ایشن
| 1395/4/2 - 01:52 |     0     0     |
ممنونم که جواب دادید

هرکی
| 1395/4/3 - 15:29 |     1     1     |
الاف کردی ما را

محمد
| 1395/4/3 - 19:08 |     2     1     |
سلام عرض ادب با ارزوی قبولی طاعات و عباداتون

ازتون خواهش میکنم سوال منو جواب بدین

من رشته معماری هستم در ارشد رتبم در دوره غیر روزانه 100 شده اخرین فرد قبولی هم540 ما بچه های معماری امتحان عملی هم داری و میشه رتبه رو کاهش داد در دوره شبانه کدوم شهر ها امکان قبولی دارم

سهمیه ایثارگر دارم معدلم هم بالای 17 هست

ایا شبانه های تهران میتونم امیدی داشته باشم اگه ازمون عملی رو خوب بدم ازمون عملیمون هم ضریب 5 داره چون انتخاب شهر تا فردا وقته

کدوم شهر ها امکان قبولی دارم

خواهش میکنم جواب بدید

شهیدخبر: رشته معماری بستگی به امتحان عملی دارد، امتحان قبولی در تهران خیلی ضعیف است

هانیه
| 1395/4/5 - 04:50 |     0     0     |
سلام من فرزند جانباز ٥٠ درصدم نحوه ی تاثیر این سهمیه تو کنکور ٩٥ چجوریه میشه توضیح بدید اصن بهش امیدوار باشم؟؟؟

هانیه
| 1395/4/5 - 04:51 |     0     0     |
سلام من فرزند جانباز ٥٠ درصدم نحوه ی تاثیر این سهمیه تو کنکور ٩٥ چجوریه میشه توضیح بدید اصن بهش امیدوار باشم؟؟؟

هانیه
| 1395/4/5 - 04:51 |     0     1     |
سلام من فرزند جانباز ٥٠ درصدم نحوه ی تاثیر این سهمیه تو کنکور ٩٥ چجوریه میشه توضیح بدید اصن بهش امیدوار باشم؟؟؟

ضحی
| 1395/4/10 - 15:00 |     2     1    
پاسخ: الان فک کنم درصد جانبازی یا فرزند شهید یا ازاده بودن فرق نداره شما بهتره بری فقط درس بخونی چون باید 80 درصد امتیاز اخرین فرد قبول شده رو بیاری تازه اون موقع وارد سهمیه میشی وگرنه همون ازاد حساب میشه راستش منم گول 25 درصد پذیرش که به سهمیه ها بود رو خوردم فک میکردم قبولم دیگه کم درس خوندم و الان فهمیدم اون 80 درصد خیلی مهمتره

...
| 1395/4/10 - 18:18 |     0     1     |
سلام من پدرم18ماه جبهه داره چقدر در کنکورم تاثیر داره

خانم
| 1395/4/10 - 20:47 |     0     0     |
سلام من فرزند جانباز 25درصد هستم ولی توی کارنامه اولیه زده سهمیه رزمندگان مال چنتا از دوستامم اینجوریه ک فرزند جانباز و ازاده ان ، رتبه ام 3شده در سهمیه و کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کنکور دادم ، میخوام بدونم دانشکاه تهران ک 4تا ظرفیت داره و تربیت مدرس 3تا میارم ؟؟؟؟؟؟توزوخدا ج بدین

م م
| 1395/4/17 - 20:13 |     0     0    
پاسخ: اینکه زده رزمندگان مغایر با دفترچه سازمان سنجش است شاید اشتباه از شما باشد یا شاید از سازمان سنجش که در اینصورت پیگیری کنید با یک تماس ساده از طریق خوده سایت یا تلفن 42163 -021 چون سهمیه رزمندگان برای ثبت نام ملزم به دریافت کد میباشند ولی فرزند جانباز 25 درصد به بالا اینطور نیست و جزو سهمیه ایثارگران به حساب می آیند
م م
| 1395/4/17 - 20:15 |     0     0    
پاسخ: در ضمن فراموش کردم بگم
رزمندگان 80 درصد نمره کل آخرین فرد قبولی و ایثارگران 70 درصد آن را بایستی کسب کنند


شهیدخبر: سلام اگر ۸۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را بیاورید احتمال قبولی بالاست

هادی
| 1395/4/11 - 04:52 |     0     0     |
سلام نحوه ی اعمال سهمیه فرزند جانباز25 درصد در انتخاب رشته دانشگاه ازاد همانند دانشگاه سراسری طبق 80 نمره اخرین فرد قبولیست یا اینطور نیس ؟اگه نه، پس سهمیه چطور اعمال میشه

شهیدخبر: بله

مریم
| 1395/4/11 - 08:03 |     0     0     |
سلام...
لطفا بگید تاثییرسهمیه ازادگی درکنکور چقدره؟؟

م م
| 1395/4/17 - 20:06 |     0     0    
پاسخ: سهمیه ایثارگران به حساب میاید البته فرزند آزاده و رتبه در سهمیه شما باید زیر 25 درصد ظرفیت رشته و نمره کل تراز هم بالای 70 درصد آخرین فرد قبولی باشد

zahra
| 1395/4/12 - 20:43 |     0     0     |
سلام خسته نباشید....ممنون از کمکها و راهنمایی هاتون...من فرزند جانباز ۵۰ درصد به بالا هستم
رتبه م تو کنکور ارشد فیزیک امسال ۱۹ شده آخرین نفر مجاز برای روزانه ۷۰ بوده و شبانه ۹۳ و رتبه بدون سهمیه م ۱۷۰۰ شده
میخواستم بدئنم شانس قبولی اتمی و هسته ای روزانه دانشگاه های تهران رو دارم یا نه
اگه احتمال داره چه دانشگاه هایی...ممنون میشم جواب بدید....خیلی استرس دارم و مهمه برام

هانیه
| 1395/4/14 - 16:00 |     0     0     |
خب همین ٨٠ درصد رتبه اخرین فرد قبولی چطوریه ؟؟؟ من اینو نمیفهمم
ممنون که راهنمایی میکنید

هانیه
| 1395/4/14 - 16:00 |     1     0     |
خب همین ٨٠ درصد رتبه اخرین فرد قبولی چطوریه ؟؟؟ من اینو نمیفهمم
ممنون که راهنمایی میکنید

م م
| 1395/4/17 - 20:00 |     5     0     |
دوستان توصیه میکنم یک بار دفترچه سازمان سنجشو به طور کامل بخونید تا جوابه خیلی از سوالاتونو بگیرید، طبق دفترچه 25 درصد ظرفیت به سهمیه ایثارگران و رزمندگان اختصاص داره و رزمندگان بایستی 80 درصد و ایثارگران 70 درصد نمره کل تراز آخرین فرد قبولی را آورده باشند که شرایط ایثارگران و رزمندگان را کامل دفترچه توضیح داده
پ ن: طبق دفترچه ساله 94 حداکثر ظرفیت 20 درصد اعلام شده با توجه به قید حداکثر که البته امسال قید نشده به معنی اینه که اگه 20 درصد ظرفیت خورده ای داشت به پایین گرد میشه البته برداشت شخصی من از دفترچه است و امسال نسبت به پارسال 5 درصد ظرفیت افزایش یافته و از 20 به 25 رسیده و قید حداکثر هم ذکر نشده
70 درصد ترازم یعنی اینکه شما تراز خودتونو تقسیم بر 0.7 کنید اگه به تراز نفر آخر قبولی رسید شما شرط اول را پاس کردید و میمونه رتبتون در سهمیه و با توجه به 25 درصد ظرفیت که شرط دومه

صادق
| 1395/4/23 - 18:34 |     0     0     |
سلام .. من فرزند جانباز 30 درصد هستم...از کجا بدونم تراز اخرین فرد قبولی در دارو سازی دانشگاه شهید بهشتی چند بوده تا بتونم بالای 70 درصد تراز اونو بیارم؟!؟؟ ممنپن میشم پاسخگو باشید... در ضمن با چ رتبه ای این رشته رو میارم؟!!؟؟



محمد
| 1395/4/24 - 20:01 |     0     1     |
من فقط یه سوال دارم.
آیا علی ع برای همین سهمیه بازی ها وارد جنگ با طلحه و زبیر نشد؟؟؟؟ما شیعه علی هستیم نه شیعه زبیر.

محمد
| 1395/4/27 - 19:28 |     0     0     |
برید تو سایت کانون قلمچی تحقیق کنید
علی فخرایی رتبه یک سهمیه شاهد ایران در سال 93 شد تو رشته تجربی
اما علوم پزشکی تهران قبول نشد و علوم پزشکی شیراز قبول شد
با این که بدون همیه تو منطقه دو زیر100 میشد!و زیر 100 هم تهران میاره

بردیا
| 1395/4/29 - 05:09 |     0     0     |
ابرومون بردن بخدا تا اسم شهید و جانباز میاد همه ی جوری باذچشمای ورقلمپیده نگا میکنند و تو روت از شچاعتو ایثار حرف میزنن و پشتسرت میگن سهمیه خور
فقطم این ملت تکرارمیکنن حرفها رو و بس...همه جای دنیا به صورتی به بازماندگان جنگ خدمت میکنند...اونوقت تو این خراب شده که پول خسارت از سازمان بین الملل گرفته و خرده خرده به بعضی خانوادها میدن و به بعضی ملتش همه چیز رو تو این میبینن...بالاتر از بچه شهید بقولا سهمیه خور که نیست..همونم درسش رو میخونه و میره سرجلسه نمونش خودم و دوستام که یکیش فرزند شهید تا درسش نخوند قبول نشد و بعد هم رفت ازاد تهراناونم بعد سه سال....با هزاران ملیارد پول دزدی جک میسازن ولی برای نهایتا دو.الی سه درصد بچه ایثارگر و شهید تو دانشگاهها هرکس قد علم کرده و غیب گویی میکنه

یاشار
| 1395/5/21 - 04:48 |     0     0     |
با عرض سلام من رتبم با سهمیه جانبازی شده 3069ولی رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه 141 هزار هس آیا امکان قبولی دارم؟


نسیم
| 1395/5/24 - 04:29 |     0     0     |
سلام
فرزند جانباز 25 درصد هستم با رتبه ی 193 منطقه 2 وبا سهمیه ایثارگری مکانیک یا برق تهران قبول میشم؟؟؟؟

نسیم
| 1395/5/24 - 04:29 |     0     0     |
سلام
فرزند جانباز 25 درصد هستم با رتبه ی 193 منطقه 2 وبا سهمیه ایثارگری مکانیک یا برق تهران قبول میشم؟؟؟؟

نسیم
| 1395/5/24 - 04:36 |     0     0     |
سلام
فرزند جانباز 25 درصد هستم با رتبه ی 193 منطقه 2 وبا سهمیه ایثارگری و رتبه 9700 کشوری مکانیک یا برق تهران قبول میشم؟؟؟؟
توروخدا زود جواب بدین

دانیال
| 1395/5/24 - 05:59 |     0     0     |
سلام . رتبه 13000 سهمیه منتقه 2 و ایثارگران پدرم جانباز 25 درصد بوده اصلا جایی قبلول میشم ؟ رتبه کشوریم 370 هزار شد /:

صبا
| 1395/5/24 - 15:42 |     0     0     |
با سلام.من فرزند جانباز 50%هستم.رتبه در زیرگروه یک :1462ونمره کل :7050
من میتونم پزشکی یا دارو روزانه قبول بشم؟؟

خواهش میکنم جواب بدید لطفا

ناشناس
| 1395/6/3 - 18:03 |     0     0    
پاسخ: سلام به احتمال زیادپردیس قبول بشین

مجید
| 1395/5/29 - 04:05 |     0     0     |
سلام

من رتبه 12 سهمیه خانواده شهدا شدم.امکان داره مهندسی روزانه مجاز بشم

شهیدخبر: سلام مقطع تحصیلی؟

سمیه فتحی
| 1395/6/5 - 22:01 |     0     0     |
سلام من فرزند جانباز هستم دوران کارشناسی غیرانتفاعی از سهمیه ایثارگری استفاده کردم ایا میتونم بازم کنکور سراسری بدم و از سهمیه ایثارگری روزانه استفاده ک

شهیدخبر: سلام در هر مقطع یکبار میشود از سهمیه ایثارگری استفادل کرد

ارغوان نظری
| 1395/6/6 - 08:15 |     0     0     |
سلام فرزند جانباز بالای ٢٥ درصد هستم رتبم در سهمیه کنکور کارشناسی شده ١٥٠٠ میخواستم بدونم معماری داخلی شیراز یا معماری یا شهرسازی بوشهر میاررم؟

رها
| 1395/6/7 - 23:54 |     0     0     |
سلام با رتبه 32 تا 61 در سهمیه رزمندگان و تراز 37 تا 41 و رتبه در کل 1500 تا 2500 ایا شانس قبولی در ارشد پرستاری روزانه رو دارم فقط دولتی؟ آزاد چطور؟

رها
| 1395/6/9 - 15:22 |     0     0     |
میشه جواب بدهید استرس دارم

شهیدخبر: سلام به احتمال زیاد قبولی در دانشگاه آزاد برایتان میسر تر است

رها
| 1395/6/9 - 21:34 |     0     0     |
سلام ممنون از پاسخگویی ببخشید یعنی اصلا شانس قبولی در روزانه های دور هم ندارم؟ اگر آزاد یا بین الملل قبول بشوم با توجه به اینکه من سهمیه رزمندگان پدرم 6 ماه جبهه دارد به عهده کیست ؟

رها
| 1395/6/9 - 23:32 |     0     0     |
سلام جوابم رو میدید

رها
| 1395/6/10 - 02:26 |     0     0     |
سلام در صورت قبولی در ارشد در ازاد و یا بین الملل پرداخت شهریه برعهده کیست؟ من سهمیه رزمندگان دارم.

رها
| 1395/6/10 - 13:24 |     0     0     |
سلام جوابم رو بدید ممنون

شهیدخبر: سلام، دولتی در استان های اصلی امکان قبولی ندارید ودر استان های دورتر برای شبانه ویا غیر انتفاعی احتمال قبولی دارید

رها
| 1395/6/10 - 15:03 |     0     0     |
سلام ببخشید پیام میدم دوباره.. ارشد پرستاری شبانه نداره. فقط روزانه داره من روزانه های ایلام و یاسوج و جاهای دور رو هم زدم خواستم ببینم امکان قبولی در این استان ها هست؟ اگر غیرانتفاعی و یا ازاد قبول بشم شهریه با من است؟ بازم ببخشید خیلی میپرسم

رها
| 1395/6/11 - 12:24 |     1     0    
پاسخ: سلام باز هم امکانش هست جوابم رو بدید. روزانه های دور ایا شانس دارم؟اگر آزاد یا بین الملل قبول بشوم هزینه شهریه اش برعهده کیست من سهمیه رزمندگان دارم؟

رها
| 1395/6/12 - 00:00 |     0     0     |
سلام با عرض معذرت میشه بگید شانس قبولی من در روزانه های دور چقدر هست؟ ایا شهریه ازاد و بین الملل با توجه به اینکه سهمیه رزمندگان دارم با کی هست؟ ایا سال بعد میشه باز از سهمیه استفاده کرد؟

مهدیس
| 1395/6/12 - 02:16 |     0     0     |
با عرض سلام و احترام فرزند ازاده و جانباز ٢٥ درصد هستم حداقل با چ رتبه ای میتونم داروسازی قبول بشم شهرو دانشگاهش فرقی نداره خواهشا جواب بدید

رها
| 1395/6/13 - 01:31 |     0     0     |
سلام جواب بدید لطفا

رها
| 1395/6/17 - 12:44 |     0     0     |
سلام . من ارشد قبول شدم با سهمیه رزمندگان. شنبه احتمالا باید برم ثبت نام کنم آیا کارت ایثارگری پدرم رو ببرم کافیه یا حتما نامه ای چبزی از بنیاد باید بگیرم. پدرم رزمنده جهادسازندگی بوده.لطفا زودتر راهنماییم کنید ممنون

رها
| 1395/6/17 - 23:51 |     0     0     |
خواهشا سوالم رو جواب بدید ارشد قبول شدم واسه دادن مدرک اینکه با سهمیه رزمندگان قبول شدم دادن همون کارت ایثارگری پدرم کافی هست موقع ثبت نام از کسانی که با سهمیه قبول شدن چی میخواهند و از کجا تهیه کنیم

امیر
| 1395/6/18 - 04:34 |     0     0     |
با سلام و عرض ادب

یه سوال داشتم من موقع ثبت نام کنکور سراسری ٩٥ فنی حرفه ای اصلا چیزی به اسم سهمیه ایثارگری رو نزدم یا شایدم نمیدونم تو کافی نت اونطور زدن و الانم از اموزشکده شماره ٢ تبریز قبول شدم الان که پدر بنده جانباز و اینا نیست ایثارگر نیست به نظرتون سهمیه ایثارگری موجب قبولی من از کنکور شده؟؟؟ اگه اونطوره الان چی کار میتونم بکنم تو اموزشکده منو ثبت نام نمیکنن؟؟؟ فقط خواهش میکنم یکم زود جواب بدین ممنون میشم ازتون

شهیدخبر: سلام سهمیه ایثارگری منوط به ارائه کد در ثبت نام است، و در صورت نداشتن کد، سهمیه ای هم تعلق نمیگیرد

رها
| 1395/6/19 - 14:13 |     0     0     |
سلام بابام کارت ایثارگری حضور 6 ماه در جبهه داره یعنی به من سهمیه رزمندگان تعلق میگیره اخه بار اولمه استفاده کردم و کسی هم نمیشناسم که چنین کارتی داشته باشه و راهنماییم کنه حالا چکار کنم از کجا بفهمم شماره چنده

رها
| 1395/6/19 - 15:02 |     0     0     |
وا اگه ایتجا جواب سوالامون رو نگیریم کجا جواب میدن بریم اونجا بپرسیم

رها
| 1395/6/19 - 16:25 |     0     0     |
من موقع ثبت نام در ارشد وزرات بهداشت کد 10 رقمی که همون شمارت کارت ایثارگری هست رو تو قسمت ثبت نام که کد ایثارگری رو میخواست وارد کردم و سهمیه ام تو کارتی که امد دستم نوشت سهمیه رزمندگان حضور 6 ماه داوطلبانه در جبهه .ایا درست وارد کردم سهمیه به من تعلق میگیره واسه ثبت نامم مشکلی پیش نمیاد فقط کارت بابام رو ببرم کافیه تو رو خدا جواب بدید استرس دارم

کنکوری95
| 1395/6/27 - 19:31 |     0     0     |
سلام خسته نباشیدبارتبه 11207 کنکورسراسری تجربی رشته پرستاری شهرشیرازامکان قبولی دارم باسهمیه آزادگان4سال اثارت فزند

سحر
| 1395/6/30 - 15:36 |     0     0     |
اگه انتخاب رشته کنی بعد مردود بشی از سهمیه استفاده میشه یا ن لطفا جواب بدید

شهیدخبر: سلام امکان استفاده از سهمیه را دارید

مشاوره ایثارگران
| 1395/7/5 - 22:20 |     2     0     |
با سلام خدمت دوستان عزیز
دوستان میخواستم کانال تلگرامی بهتون معرفی کنم که میتونید سوالاتونو در مورد تسهیلات دانشجویی ایثارگران بپرسید ودر اسرع وقت جواب بگیرید اینم لینکش misargaran@

فاطمه
| 1395/7/7 - 01:28 |     0     0     |
من نمیدونم سهمیه های ما اصلا به بچه های عادی ربطی نداره ما اصلا با اونا مقایسه نمیشیم که بهشون زور آمده اگه زرنگید این همه صندلی خالی تو دانشگاه هاست برید قبول شید

فاطمه
| 1395/7/7 - 01:30 |     0     0     |
من نمیدونم سهمیه های ما اصلا به بچه های عادی ربطی نداره ما اصلا با اونا مقایسه نمیشیم که بهشون زور آمده اگه زرنگید این همه صندلی خالی تو دانشگاه هاست برید قبول شید

یاسممممممممممممممممن
| 1395/7/12 - 00:04 |     1     0     |
سلام من حتما جواب میخوام لطفا من فرزند جانباز 20 در صد در منطقه 3 رشته تجربی هستم با این حرفایی که شنیدم نمیدونم چی بگم من سال 96 کنکور دارم واسم هیچ سهمیه ای حساب نمیشه حتی رزمندگان بابام 9 ماه جبهه بوده بعد دادشمم تو سپاهه نمیتونم از سهمیه ی اون استفاده کنم ایا

مشاوره ایثارگران
| 1395/7/14 - 00:06 |     1     0    
پاسخ: با سلام
صرف رزمندگی پدر منجر به ایجاد سهمیه برای فرزندان نمیشود وفقط خود فرد رزمنده میتواند از این سهمیه استفاده کند

مشاوره ایثارگران
| 1395/7/14 - 00:06 |     1     0    
پاسخ: با سلام
صرف رزمندگی پدر منجر به ایجاد سهمیه برای فرزندان نمیشود وفقط خود فرد رزمنده میتواند از این سهمیه استفاده کند
Misargaran@


صابر
| 1395/7/26 - 23:48 |     0     0     |
من خودم فرزند جانباز هستم .به خانواده ی جانبازان امتیازدادن اما دوستان یک بار برن دفترجه رو بخونن متوجه میشن که جای کسی گرفته نشده و کسی که لایق نباشه وارد دانشگاه دولتی نمیشه .تکرار میکنم یک بار بادقت دفترجه رو بخونید

martin kroner
| 1395/8/4 - 00:47 |     0     0     |
سلام خدمت همه ی دوستان من یک سوال دارم در صورت اطلاع کامل لطف کنید جواب بدید اینکه تصمیم گرفتن سهمیه ایثارگران برای همه جانبازان اعمال می شه درسته ؟

zz
| 1395/8/5 - 01:01 |     0     0     |
سلام ببخشید من فرزند جانباز بیست و پنج درصدم راسته میگن میخان کل سهمیه ها رو از کنکور حذف کنن لطفا زود بگین خیلی ناراحتم چند درصد احتمالش هس بردارن

zz
| 1395/8/5 - 01:04 |     0     0     |
سلام ببخشید من فرزند جانباز بیست و پنج درصدم راسته میگن میخان کل سهمیه ها رو از کنکور حذف کنن لطفا زود بگین خیلی ناراحتم چند درصد احتمالش هس بردارن

yasaman
| 1395/8/5 - 01:26 |     0     0     |
سلام.من امسال کنکوری هستم.پدرم دوسال جبهه بودن و کارت ایثارگاران داره می خواستم ببینم سهمیه دررشته ها پیرا پزشکی چقدر و در چه صورت تاثیر داره؟؟

yasaman
| 1395/8/5 - 01:28 |     0     0     |
سلام.من امسال کنکوری هستم.پدرم دوسال جبهه بودن و کارت ایثارگاران داره می خواستم ببینم سهمیه دررشته ها پیرا پزشکی چقدر و در چه صورت تاثیر داره؟؟

سارا
| 1395/8/5 - 21:02 |     0     2     |
هی خانوم خانوما که میگی سهمیه ام ماله تو نوازش پدر ماله من واز این حرفا،اگه ادعات میشه بابات واسه کشورش جنگید پس چرا از یهمیه استفاده میکنی تو که نوازشو میخای تو که ادعای میهن دوستیت میشه پس از سهمیه استفاده نکن...همش چرته حرفات...دکترای باسواذ مهندس باسواد پره این مملکته ولی بیکار یا واسه خقوقی ماهی500تومن کار میکنن،اونوقت یه مشت بی سواد که فقط با سهمیه میرن داخل ولی هیچی بارشون نیس همهشون ریختن تو اداراتو ....متاسفم همین

علیرضا
| 1395/8/16 - 21:50 |     0     0     |
سلام
دوستان خواهر یا برادر شهید ک از سهمیه استفاده کرده باشه و در دوره کارشناسی ،روزانه پذیرفته شده باشه، میتونه تو آزمون ارشد از سهمیه خانواده شهدا بار دیگه استفاده کنه؟؟؟؟ لطفا پاسخ بدید
سپـــاس

علیرضا
| 1395/8/17 - 03:59 |     0     0     |
شهید نیوز جان لطفا پاسخ بدین👆

عرفان
| 1395/8/17 - 23:42 |     0     0     |
سلام ببخشید اگه من رتبه 4000 رو بیارم درکنکور اونوقت با سهمیه جانبازی رتبم چند میاد؟

سامان
| 1395/9/17 - 05:50 |     0     0     |
با سلام من ن خانواده شهید ن انباز از اسن حرفا نیستم ی مشت بیسواد میرن دانشگاه این حرفا من دوسنم خیلیم با سوادو زرنگ بود با سهمیه ربت پزشکی میخونه رتبه خودشم بدون سهمیه بازم پزشکی بود.در کل میخام بهت بگم تو درس خون نیستی اگ درس خون بودی فکر این چیزارو نمیکردیو درستو میخونی .هر سال تو کنکور هزاران نفر بدون سهمیه جانبازی رتبه تک رقمی و بهترین دانشگاه قبول میشن بدون اهیچ سهمهیه ای .نتیجش اینه درس خوندن قبول شدن .ت هم اگ درس خون باش کاری ب سهمیه جانبازا نداری مث همه اوناییی سهمیه نداشتنو رشته های خوب قبول شدن.عزیزم ت درس خون نیستی فقد گیر بیخود دادی ب اینا.اگ درس خون بودی سراغ این چیزا نمیرفتی و درستو میخوندی مث همه ک رشته خوب قبول شی .بازم میگم ما کلا ت خانواده و فک فامیل سهمیه اینا نداریم فقد یکم منطقی کنیم و ددسمونو بخونیم تا رشته خوب قبول شیم سراغ این سهمهی ها نرین ب نفعتونه درستونو بخونین یا علی

ناشناس
| 1395/10/18 - 16:30 |     0     0     |
کسی که لایق نباشه و زحمت نکشه با سهمیه هم در نمیاد خیلیا رو دیدم که در نیومدن خنگم نبودن . و اونایی که با سهمیه در اومدن حتما سال آخر تلاش کردن و اگه کسی با سهمیه دندانپزشکی قبول شه خودش حدود پزشکی بوده..تفاوت در همین حده.. در ضمن اگه نگران این هستین که یه مشت بی سواد میرن دکتر میشن بهتره بدونین که تو رشته ی پزشکی چندین بار آزمونی مشابه کنکور در دانشگاه ها برگزار میشه که تا اون آزمون رو قبول نشن اجازه ادامه در اون رشته یا گرفتن واحد ندارن و این آزمون ها که گرفته میشه دیگه سهمیه و غیر سهمیه نداره و همه با هم سنجیده میشن. مسلما کسی که با سهمیه رفته پزشکی و تموم کرده و الان پزشکه اون آزمون ها رو قبول شده که تونسته ادامه بده تا ترم آخر و اگه کسی واقعا توانایی نداشته باشه نمیتونه ادامه بده فقط که وارد شدن نیست..
اگر بنا به بی سوادی دکترهای جامعه باشه که دکترهای نالایق زیادی هستن که سهمیه هم نداشتن چه بسا افراد پزشک با سهمیه به دلیل اتهاماتی که در رابطه با همین موضوع بهشون میزنن در دانشگاه ها تلاش بیشتری می کنن تا توانایی های خودشونو نشون بدن و از این حرفها جلوگیری کنن. انسان اگر عاقله و نگران آینده، باید از هر لحظه برای پیشرفت استفاده کنه و به جای حرص دیگران رو زدن تلاش کنه خودش رو به جایی که لایقشه برسونه. توی این جهان شاید انسان ها بی عدالتی کنن اما خدا عدالت رو در نهایت و حاصل زندگی هر فرد برقرار می کنه و هر کی هر جایی که هست لیاقتش همونه و خودش باعثش بوده..

بهار
| 1395/11/4 - 07:27 |     1     0     |
فرزند جانباز ٧٠٪‏ برای کنکور سراسری کدوم سهمیه رو باید انتخاب کنه؟
فرزن جانباز ٢٥٪‏ و بالاتر؟
خانواده شاهد؟!
فرزند شهید و مفقودالاثر؟!

حسین
| 1396/3/13 - 07:11 |     1     0    
پاسخ: شما حتما تو کنکور موفق میشین !! :- :- :-
معلومه اولی دیگه


ادرینا
| 1395/11/16 - 05:59 |     0     0     |
میشه با توجه به درصدای اخرین فرد قبولی شده تو رشته دندانپزشکی 95.بگین اونایی که سهمیه 25 درصد جانبازی دارن درصداشون هول هوش چقد باید باشه که دندون قبول شن.هر شهری که باشه خیلی برام مهمه تو رو خدا به ایمیلم بفرستین جوابشو.با تشکر

علی r
| 1395/11/20 - 01:33 |     0     0     |
سلام
سهمیه بازی بالای ۲۵ درصد موثر تره یا سهمیه آزادگان ؟کدوم رو انتخاب کنم بهتره ؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

binam
| 1395/12/7 - 16:20 |     0     0     |
سلام
اول اینکه همونطور که خیلی از دوستان گفنن افراد دارای سهمیه ایثارگران جای کسی رو نمیگیرن و ظرفیت جدایی دارن
دوم اینکه کسایی که بلند میشید تو سایتا میان میگین سهمیه ایثارگران حق بقیه رو ضایع میکنه ببین به جا این کار برو بشین درستو بخون تا یه جا قبول بشی اگه این وقتو سر درس بزاری پزشکی قبول شدی
و در اخر اینکه اون کسایی که رفتن سلامتی و جونشونو دادن خیلی شجاع و از خودگذشته بودن پس اگه کسی ناراحته الان میتونه بره مدافعان حرم خیلی دل و جرعت میخواد خیلی فداکاری میخواد که اینده بچت سهمیه داشته باشه اینو گفتم که بدونید شهامت زیادی داشتن اونایی که رفتن جنگ یا اونایی که میرن دفاع از حرم
کاشک به جای اینکه با هم دیگه دشمنی میکردیم میومدیم و درک میکردیم که چه ادم های فداکار از خودگذشته و وظن پرستی داریم و قدر اونارو نمیدونیم
پس اگه مردونگیشو داری برو دفاع کن از خاکت اگرم نداری بشین درستو بخون و خدمت کن به مردمت و حاشیه سازی و دشمنی نکن با کسی که پدرش یا خودش دلیل وچود و ایرانی بودنه الانته

سحر
| 1396/1/8 - 18:54 |     2     1     |
ایا کسی که برای کنکور کارشناسی از سهمیه استفاده کرده میتونه برای ارشد هم استفاده کنه؟

ناشناس
| 1396/4/7 - 13:11 |     0     0    
پاسخ: بله

حمزه
| 1396/1/19 - 20:53 |     0     0     |
من حمزه علیپور ۲۳ سالمه٬پدر من جانباز ‌مملکته ولی متاسفانه جانبازیشو ندادن با وجود اینکه بارها اقدام کردیم ولی بدلیل وضع بد مالی جانبازیشونو ندادن.پدرم موجیه طوریکه نمیتونه سرشو ثابت نگه داره و همش سرش میلرزه و پرده گوش راستشونم پاره شده و کر شدن و چنتا ترکشم خورده به پشتشون٬بدلیل خوردن خمپاره به نزدیکیشون٬تا حالا سه عمل رو پدرم انجام شده که الان بهترن خداروشکر.ناشکر نیستم ولی من از بچگی با فقر بزرگ شدم چون پدرم زیاد توانایی کار نداشتو مادرمم که خانه دار و منم که اولین فرزند٬با وجود تنگدستی و کمبود امکانات من همیشه شاگرد ممتاز مدرسه بودم و عاشق زندگی بودم و واقعا مهر خدا تو دلم بود و وجود خدارو احساس میکردم و با وجود مشکلات زیاد همیشه شاد بودم تا اینکه سال ۸۷ المپیاد جهانی ریاضی قبول شدم ولی به دلایلی نتونستم اقدام کنم و دنبالش نرفتم اونموقع من سال اول دبیرستان بودم یکسال گذشت پدر من یه مغازه الکتریکی کوچیک داشت که اجاره ای بود و بدلیل خراب شدن وضع بازار نتونستیم ماهیانه اجارشو بدیم و خلاصه من دوم دبیرستان بودم که پدرم دیگه کاملا بیکار شد و بدلیل ناتوانی جسمی از قسمت نخاع و سر نتونست دیگه کار کنه و اونموقع بود که ضربه روحی خوردم و سال بعد باید کارگری ساختمان میکردم یعنی سوم دبیرستان.من مجبور به کار کردن شدم ولی وضع درسم که عالی بود داشت بهم میخورد چون درطول روز فشار کار زیاد بود و شبا دستام از درد میلرزیدن و واقعا نمیتونستم بخونم تا اینه وضع همینجور گذشت و از درسام فاصله گرفتم و سال سوم دیگه شاگرد ممتاز نبودم یکسال بعد سال چهارم تجربی بودم یعنی سال ۹۱ و وضع درسم بدتر شده بود از یه طرف درس و از یه طرف اجبار کار و من بهم ریخته بودم تا اینکه سال اول کنکور تربیت دبیری مجاز به انتخاب رشته شدم ولی بنابه وضع مالی نتونستم دنبال دانشگاه برم و کار کردم چون خونوادم کسیو نداشت٬منو یه پدر جانباز که مملکتم اونو زمین زده بود و یه ابجی و یه داداش کوچولو و یه مادر خانه دار.بد شکست خورده بودم و واقعا وضع روحیم داغون بود تا اینکه بدلیل فشار کار مهره کمرم ضربه دید و اونموقع بود که بدبختیای زندگیم شروع شد از خدا هم فاصله گرفتم احساس میکنم اونم نگاهشو ازم گرفته و دستمو نمیگیره.من زمین خوردم و دلیل زمین خوردنمم فقط ناعدالتی و جاه طلبی بعضی ادما بوده من از ملتم گله دارم چرا استعدادمو کشت چرا نذاشتن منم مث بقیه زندگی کنمو خوش باشم چرا بعضیا هرچقد که پولدارتر میشن طمعشون بیشتر میشه چه گناهی کردم که پدرم بیست درصد جانبازی داره ها چه گناهی اره ظلم اینه چه خوبه گاهی باهم بگیم مرگ بر ظلم و ناعدالتی اگه ادم عادلی هستی و به من که ناامیدم کردن حق میدی اینو بگو مرگ بر ظلم .

ناشناس
| 1396/1/31 - 18:06 |     0     0     |
خواهش میکنم راجب سهمیه خواهر شهید هم بگید😔

ناشناس
| 1396/3/16 - 18:17 |     0     0     |
سلام من رتبه ۱۴ سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد رشته اموزش زبان اوردم. میخواستم بدونم میتونم تهران جایی قبول شم؟ رتبه اخرین فرد مجاز در دوره روزانه ۸۵ می باشد.

ناشناس
| 1396/4/7 - 13:11 |     0     0    
پاسخ: ترازتو تقسم 0.7 کن اون تراز جدید در سهمیهدهای ازاد پیدا کن ورتبش چن باشه رتبه شماهم هستش

yas
| 1396/3/16 - 19:08 |     0     0     |
سلام من امسال با سهمیه ی ایثارگری کنکور ارشد مجموعه ی مدیریت شرکت کردم , ترازم 6280 و رتبه ی 3 در سهمیه , اخرین فرد مجاز در سهمیه در دوره ی روزانه 542 و اخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی هم 4895 هست میخواستم ببینم احتمال قبولی دارم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

ناشناس
| 1396/4/7 - 13:09 |     0     1    
پاسخ: هر جا دلت بخواد

مریم
| 1396/3/16 - 22:51 |     0     0     |
سلام‌وقتتون بخیر. کنکور ارشد مجموعه برق شرکت کردم امسال. رتبم تو گرایش بیوالکتریک ۲۳ شده و آخرین نفر هم ۵۴۴. امکان قبولی بیو الکتریک تو دانشگاه های تهران هست؟روزانه یا شبانه

فاطمه
| 1396/6/11 - 11:14 |     0     0    
پاسخ: سلام دوست عزیز منم شرایطم تقریبا مثل شماست.حالا نتایج کنکور اومد .قبول شدین تهران ؟

هزار چهره
| 1396/3/17 - 22:41 |     0     0     |
سلام من با سهمیه رتبه 226 شدم و آخرین فرد با سهمیه رتبه اش 434 شده روزانه واسه ارشد برق جایی میشه قبول شم ؟

هزار چهره
| 1396/3/18 - 18:35 |     0     0    
پاسخ: لطفا جواب بدین
ناشناس
| 1396/4/7 - 13:08 |     0     0    
پاسخ: ترازتون چند هستش.یا نمره کلتون .اون تراز تقسیم بر 0.7 کنید و اونی ترازی که بدست میاد رو در بدون سهمیه پیدا کن ببین اون کس رتبش چند هستش شما هم هم رتبه هستید

ازاد
| 1396/3/23 - 04:12 |     0     0     |
با سلام. من در کنکور ارشد اموزش بان 96 رتبه ی 7 سهمیه فرزند جانباز 50 درصدی را اوردم. فقط هم دانشگاه های تهران و اصفهان رو میخوام. روزانه. قبول میشم؟

شهیدخبر: به احتمال زیاد قبول خواهید شد

ارزو
| 1396/3/23 - 04:19 |     0     0     |
سلام. اگر سال 92-94 با هزینه ی بنیاد دانشگاه ازاد رفته باشیم، و الان بخوایم دانشگاه دولتی ارشد بهونیم دوباره، هزینه شبانه رو بنیاد تقبل میکنه؟

پریسا
| 1396/4/20 - 12:19 |     0     0     |
سلام، من رتبه یک سهمیه فرزند جانباز ۲۵٪ هستم، و رتبه آزاد ۲۲۰ کارشناسی ارشد رشته ژنتیک، آیا امکان داره روزانه تهران قبول شم؟

مهدی
| 1396/4/21 - 21:58 |     0     0     |
سلام خسته نباشید من امسال تو کنکور ارشد مهندسی شیمی رتبه 30سهمیه اوردم اخرین نفر مجازم 232 هستش با این وجود میشه تهران قبول بشم یا نه؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مهدی
| 1396/4/24 - 19:31 |     0     0    
پاسخ: فرزند جانباز 50درصد هستم رتبه 30 سهمیه ارشد مهندسی شیمی تهران قبول میشم ایا

شهیدخبر: نوع سهمیه را مشخص می کند، خود جانباز وفرزند شهید احتمال قبولی در دانگاه های رتبه پایین تهران را دارد

mehdi
| 1396/4/22 - 20:20 |     0     0     |
باسلام من بار صدم هست که این سوالو میپرسم اگه میشه جوابمو بدین من تو کنکور ارشد مهندسی شیمی30 اوردم اخرین رتبه مجازم 323 هستش و تو دفترچه 350 نفر روزانه تهران قبول میشوند ایا من قبول میشم با این وجود؟ اگه میشه راهنماییم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mehdi
| 1396/4/22 - 20:20 |     0     0     |
باسلام من بار صدم هست که این سوالو میپرسم اگه میشه جوابمو بدین من تو کنکور ارشد مهندسی شیمی30 اوردم اخرین رتبه مجازم 323 هستش و تو دفترچه 350 نفر روزانه تهران قبول میشوند ایا من قبول میشم با این وجود؟ اگه میشه راهنماییم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی
| 1396/5/11 - 19:43 |     0     0     |
اسلام من فرزند جانباز 50 درصد هستم اگه میشه جوابمو بدین من تو کنکور ارشد مهندسی شیمی30 اوردم اخرین رتبه مجازم 323 هستش و تو دفترچه 350 نفر روزانه وتهران قبول میشوند ایا من قبول میشم با این وجود؟ اگه میشه راهنماییم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شهیدخبر: قبولی رتبه ۳۰در تهران فقط بستگی به نمره ۵لمی شما دارد کا باید ۸۰ درصد آخرین فرد قبولی را کسب کنید

ناشناس
| 1396/5/13 - 06:40 |     0     0     |
سلام

من با رتبه۴ در سهمیه ایثارگری در مهندسی پزشکی بیومواد و با رتبه ۸ در سهمیه در نانو پزشکی کلا مجاز نشدم!!میشه به من بگید چرا؟؟ چه جوری هستش؟؟لطفا به جواب من و بدین چون من واقعا حتی نمی دونم از کجا باید بپرسم ممنون

شهیدخبر: سلام سهمیه ایثارگری با سهمیه شاهد خیلی متفاوت است، در سهمیه شاهد که امکان قبولی بیشتر است یک بندی دارد که امکان استفاده از سهمیه از دست میرود وآنهم اینکه باید ۸۰ درصد نمره علمی آخرین فرد قبولی را اخذ نمایند، معمولاً اختلاف نفر اول هر رشته با نفر آخر ۷ تا ۱۰ درصد است وفردی که بخواهد دررشته ای قبول شود به نوعی باید ۷۰ درصد نفر اول را اخذ کند واین برای مقاطع ارشد ودکتری کمی متفاوت تر است

پونه
| 1396/5/16 - 07:12 |     0     0     |
با سلام، اگه ممکنه جواب منو بدین خیلی استرس دارم! من کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ی ژنتیک امسال شرکت کردم، رتبه با سهمیه ام ٢٤ شده و رتبه در سهمیه ی ازادم ٤٧١ شده ، میخوام بدونم امکانش هست ژنتیک پزشکی قبول بشم؟؟؟ فرق نمیکنه کدم شهر باشه فقط قبولیش مهمه برام، لطفا جوابمو بدین ممنونم.

پونه
| 1396/5/16 - 07:30 |     0     0     |
سلام لطفا جواب منو بدین ممنون میشم، من امسال ازمون وزارت بهداشت رشته ی ژنتیک انسانی شرکت کردم رتبه ی سهمیه ام ٢٤ شده و رتبه در کل ٤٧٠ شده ، میخواستم بدونم قبول میشم ؟؟؟ برام شهرش مهم نیست فقط قبولیش مهمه برام. ممنونم اگه زودتر جوابمو بدین خیلی استرس دارم

پونه
| 1396/5/16 - 07:30 |     0     0     |
سلام لطفا جواب منو بدین ممنون میشم، من امسال ازمون وزارت بهداشت رشته ی ژنتیک انسانی شرکت کردم رتبه ی سهمیه ام ٢٤ شده و رتبه در کل ٤٧٠ شده ، میخواستم بدونم قبول میشم ؟؟؟ برام شهرش مهم نیست فقط قبولیش مهمه برام. ممنونم اگه زودتر جوابمو بدین خیلی استرس دارم

پونه
| 1396/5/16 - 07:32 |     0     0     |
سلام لطفا جواب منو بدین ممنون میشم، من امسال ازمون وزارت بهداشت رشته ی ژنتیک انسانی شرکت کردم رتبه ی سهمیه ام ٢٤ شده و رتبه در کل ٤٧٠ شده ، میخواستم بدونم قبول میشم ؟؟؟ برام شهرش مهم نیست فقط قبولیش مهمه برام. ممنونم اگه زودتر جوابمو بدین خیلی استرس دارم

شهیدخبر: سلام وخداقوت انشالله قبول خواهید شد

نگین
| 1396/5/16 - 15:23 |     0     0     |
سلام رتبه 394 در سهمیه کنکور 96 اوردم از بین 2568 میخواستم ببینم من دانشگاه روزانه تهران قبول میشم؟

Fateme
| 1396/5/16 - 16:00 |     1     0     |
باسلام.یکی از اقوام من رتبش توکنکور تجربی96 باسهمیه ایثارگران 5400شده میخاستم ببینم کجاوچی احتمال قبولی داره؟؟؟خاهش میکنم جواب بدین خیلی مهمه برام ،خودش خیلی استرس داره میگه حتی آزادم قبول نمیشم پرستاری واینا،ممنون مبشم کمک کنید بهم.

نگین
| 1396/5/16 - 21:11 |     0     0     |
من کنکور زشته ریاضی 96 شرکت کردم رتبه ام در سهمیه 394 شد و اخرین رتبه مجاز 2568 من شانس قبولی در دانشگاه دولتی تهران دارم؟

محدثه
| 1396/5/17 - 04:39 |     1     1     |
سلام من باسهمیه ۱۶۰۰ شدم و منطقه ۳ ام به نظرتون پزشکی قبول میشم؟

Exempt
| 1396/5/17 - 05:13 |     1     0     |
سلام من یک سال پشت کنکور موندم و امسال توی کنکور تجربی رتبه ٥٧٠٠ آوردم و فقط تهران میتونم بزنم . رشته های پیرا پزشکی یا پایین تر توی دانشگاهای تهران قبول میشم؟
لطفا جواب بدید من خیلی استرس دارم که نکنه مردود بشم😔

ساریسا
| 1396/5/17 - 06:07 |     0     0     |
سلام عاجزانه خواهشمندم جواب منو هم بدید
برای وکالت میخام شرکت کنم پدرم ٦٠درصد جانباز ٢سال و خورده ای هم إسارت داره ازادگی
تو کنکور فقط ٣گزینه هست
١جانباز٢٥درصد و بالاتر
٢ازادگی
۳مفقود الأثر
بین جانباز و ازادگی کدوم بهتره
تورا خدا ج بدید

Mina
| 1396/5/17 - 16:46 |     0     0     |
سلام
با رتبه 1167 با سهمیه جانبازی25درصد میشه دندانپزشکی کاشان یا دانشگاهای روزانه نزدیک اصفهان آورد؟؟؟؟

با سلام
| 1396/5/21 - 19:11 |     0     0     |
سلام و خسته نباشید
من امسال ازمون ارشد وزارت بهداشت رشته بیوتکنولوژی پزشکی دادم و رتبم در سهمیه 7 شده است.
البته من فرزند جانباز 20 درصد هستم.امکان قبولی من کجاها وجود دارد؟

fateme
| 1396/5/23 - 04:41 |     0     0     |
سلام،بنده در رشته ارشد زبان امسال کنکور دادم،رتبم در سهمیه 51 شد وبدون سهمیه حدود 3000، آیا امکان دارد دانشگاه های تهران شبانه قبول بشم?
لطفا جواب بدید

زهرا
| 1396/6/19 - 02:12 |     0     0     |
سلام من رتبه ی 4020 در سهمیه 5 درصدی رو اوردم با این رتبه حقوق بجنورد یا مشهد قبول میشم؟

زهرا
| 1396/6/19 - 02:12 |     0     0     |
سلام من رتبه ی 4020 در سهمیه 5 درصدی رو اوردم با این رتبه حقوق بجنورد یا مشهد قبول میشم؟

سمیرارحمانی
| 1396/6/19 - 03:29 |     0     0     |
من رتبه ام در سهمیه شاهد آزمون دکترا ۷۱شد .مصاحبه روانشناسی سلامت نجف آباد وتربت جام رفتم ولی متاسفانه قبول نشدم .اعتراض زدم ولی فکر نکنم اثر داشته باشه،پس این سهمیه ما کجاها استفاده داره؟؟

مریم
| 1396/6/25 - 02:46 |     0     0     |
سلام این سهمیه ها الکیه.من با سهمیه5درصد هیچ جا توی استان خودم وبومی هام پرستاری قبول نشدم؟الان چطور اعتراض کنم؟

شهیدخبر: سلام، سهمیه دو مرحله دارد ومرحله دوم مهم تر است، مرحله اول ۵ درصد ظرفیت اعلام شده به ایثارگران اختصاص می یابد، یعنی این سهمیه علاوه بر ظرفیت است تا عده ای نگویند که خانواده های شهدا وایثارگران جای ما را گرفتند. ومرحله دوم اخذ نمره علمی است که برخی رشته ها ۷۰ درصد وبرای برخی دیگر ۸۰ درصد آخرین فرد قبول شده می باشد. اگر بار علمی را بیاورید وسهمیه جواب ندهد امکان اعتراض وجود دارد که در افزایش ظرفیت های اعلامی با جابجایی به محل های قابل پذیرش در نیمسال دوم وارد دانشگاه شوید

با سلام
| 1396/6/26 - 15:44 |     0     0     |
چرا کسی جواب سوال مارو نمیده

مریم
| 1396/8/6 - 16:56 |     0     0     |
سلام سهمیه خواهر شهید چطوره؟؟ نمونه قبولی بوده؟؟؟ فک کنم اصلا تاثیر نداشته باشه

حسن
| 1396/8/11 - 01:40 |     0     0     |
با سلام.در رشته مهندسی هوافضا هم سهمیه کارشناسی ارشد برای پذیرش در دانشگاه های خوب وجود دارد؟

مریم
| 1396/8/13 - 12:39 |     0     0     |
خواهش میکنم جواب بدید

فاطمه
| 1396/8/16 - 15:16 |     0     1     |
باسلام.برای استفاده ازسهمیه جانبازی برا همسر جانباز درکنکورسراسری باید حتما عقد دائم بود .لدفا پاسخ بدید

رضا
| 1397/2/7 - 21:16 |     0     0     |
رتبه 3 در سهمیه به معنای این است که رتبه فرد در بین افراد با سهمیه 3 شده است؟
چرا در کارنامه دکترا رتبه با سهمیه و آزاد متفاوت است اما تراز که همان نمره کل است یکسان است؟

زهرا
| 1398/3/1 - 00:54 |     0     0     |
با سلام، پدر من تمام دوران خدمت در جبهه بوده و خداروشکر هیچ سهیه نداریم و با افتخار باتلاش خودم ارشد دولتی خوندم، و اینو بگم واقعا قبولی و استخدامی حق خوریه و حرومه، پدرمن جبهه نرفت که رتبه 100000پزشکی بخونه و رتبه های 3رقمی پشت کنکور بمونن. اونا برای حق رفتن نه حق خوری


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
 
 
   پربحث ترین مطالب  
  رهبری جریان فتنه در عراق بر عهده کیست
2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    ماجرای ترور ناکام سردار سلیمانی در تاسوعا و عاشورا چه بود
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  روایت ۷ سال مجاهدت و فداکاری رزمندگان مقاومت در سوریه
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    داریوش ارجمند: تأثیر دو "علی" هستم؛ علی خامنه‌ای و علی شریعتی
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  هیچ دلیلی ندارد که برای تولید و نگه‌داشت سلاح هسته‌ای که استفاده از آن مطلقاً حرام است، هزینه کنیم
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    هیئت فرزندان شهدای اسلام؛ هیئتی که بود، هیئتی که هست
  دولت، پیگیر برگزاری تجمعات اعتراضی!
    کسی که دو روزش برابر باشد زیانکار است
  آقای لودریان! فشارهای ایران هنوز حداکثری نشده است
    اظهارات آیت الله جنتی درباره دستگیری "روح الله زم"
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.
  حالتا زواج کل دقیقة فی هذا البلد العربی.
    ضمان هواتف آبل من 60 یوم الى سنة کاملة.
  روسیا تبحث مع اندونیسیا عقد لتورید غواصتی " فارشافیانکا"
    علماء اوکرانیون یبتکرون دواء للقضاء على السرطان.
  أبرز التطورات على الساحة السوریة 21/3/2017
    أغلى الماسة للبیع.
  الیابان تؤکد مشارکتها فی مناورات بحریة کبرى فی المحیط الهادئ.
    أفضل معلمة فی العالم ...کندیة.
  العثور على کنز فی نهر بالصین.
    الوکالة الدولیة للطاقة الذرّیّة تعلن عن زیادة کوریا الشنالیة لقدراتها النوویة بشکل نشط.
  تقنیة "لای_فای" بسرعة تفوق "وای_فای" ب 100 مرّة.
    حقائق صادمة عن شرب المیاه مع اللیمون.
  الهیئة الروسیة للتعاون الفدرالی لا تؤکد تسلیم الصین لمنظومات اس-400.
    7 علامات تدل على إصابتک بانهیار عصبی.
  دراسة تکشف أصح قلوب فی العالم.
    الجیش السوری یحبط هجوماً جدیداً للنصرة و فیلق الرحمن شرق دمشق.
  وزیر الطاقة اللبنانی للمیادین نت: لبنان لن یتراجع عن حقوقه النفطیة مهما کانت التهدیدات.
    بریطانیا تعلن عملیّة بدء الخروج من الإتحاد الاوروبی فی 29 آذار.
  الإمام الخامنئی یسمّی العام الإیرانی الجدید ب" الإقتصاد المقاوم...الإنتاج و فرص العمل."
    موقع والاه: الأسد یحاول تغییر قواعد اللعبة بمواجهة إسرائیل.
  هآرتس: قدرة المناورة الإسرائیلیة على الحدود مع لبنان و سوریا تتراجع.