خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  نگاه متفاوت به جنگ
  مروری بر نقش آیت الله کاشانی در واقعه ۳۰ تیر ۱۳۳۱
  آخرین اقدامات در زمینه دیه شهدای منا
  ریالی به تنها دانشکده هسته‌ای کشور بودجه نداده‌اند!
  حقایق پذیرش قطعنامه ۵۹۸
  انتقاد تند شریعتمداری از سفیر دوتابعیتی
  چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری کمرنگ یا قطع باشد؟!
  هزینه یک دشمنی!
  یک خبر داغ و البته بسیار مهم!
  تهدید جدید حوزه علمیه
  نظر امام درباره پایان جنگ چه بود؟
  پذیرش قطعنامه 598 برای ایران فرصت‌ساز شد
  مذاکره «ولایتی» با «پوتین» با درخواست روحانی از رهبرانقلاب انجام شد
  آقایان دولتی عزت ملی را زیر پا نگذارید
  نسخه پیچی امام جمعه قزوین برای کاخ‌نشینان
  ولایتی: اگر یمن بخواهد، کمک می‌کنیم
  خلبانی که آسمانی شد تا اقتصاد کشور دچار چالش نشود
  آل سعود عمدا فاجعه منا را مرتکب شد
  تلاش برخی از مسئولین برای اجرای برجام منطقه ای
  سرآشپز مخصوص در چنگال منافقین
  روایت "حسین یکتا" از چرایی امیدواری به آینده انقلاب
  عزاداری رسانه بیگانه برای انتظام
  روسیه قابل اعتماد است یا امریکا؟
  چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری انقلاب کمرنگ یا قطع باشد؟
  وزیر تکذیب میکند!جاسوس تایید
  پای بازرسان آژانس انرژی اتمی چگونه به ایران باز شد؟
  آقای وزیر پا جای پای مصدق می‌گذارد؟
  پیگیر پرونده‌های «حاج احمد متوسلیان» و «فاجعه منا» هستیم
  روایتی جدید از پشت پرده قرارداد کرسنت
  صهیونیست ضدایرانی، همکار سازمان محیط زیست جمهوری اسلامی ایران
- اندازه متن: + -  کد خبر: 167041صفحه نخست » تیتریکسه شنبه، 17 مرداد 1396 - 20:07
توهین یک مقام مسئول استان اصفهان به خانواده های شهدا/ لزوم برخورد قاطع با مدیر خاطی
توهین یک مقام مسئول استان اصفهان به خانواده های شهدا/ لزوم برخورد قاطع با مدیر خاطیشهیدخبر(شهیدنیوز): یک خانواده شهید در استان اصفهان می گوید که مدیرکل کار و امور اجتماعی این استان به او گفته شما دروغگو و "ظاهر ساز" هستید.
  

به گزارش شهید نیوز صمد مهدی پور فرزند شهید پس از مراجعه به اداره کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان با برخورد شدید و غیر اخلاقی مدیریت این اداره مواجه شده است.

او می گوید یک مقام مسئول در اداره کار و امور اجتماعی اصفهان خطاب به یک خانواده شهید و جانبازی که بیش از چهارده بار در دوران دفاع مقدس مجروح شده و اکنون از مشکل خونی رنج می برد گفته است: "تمام کارهای شما ظاهر سازی است و شماها دروغگو هستید. دوران شما دیگر تمام شده است." متاسفانه این مدیرکل اهانت های دیگری نیز کرده است که شهید نیوز به احترام شهدا و خانواده هایشان از بازگویی آن خودداری می کند.

بنابه گزارش های واصله این نخستین باری نیست که این مسئول استان اصفهان به شهدا و ایثارگران توهین کرده است به نحوی که وی سابقه چنین وقاحت هایی را در قبال خانواده های شهدا  نیز دارد. لازم است استانداری و مجموعه مدیریتی استان اصفهان با چنین افراد و رفتارهایی برخورد قاطع کرده و مسئول خاطی نیز از این دو خانواده جانباز و شهید عذرخواهی کند. 

شهید نیوز آمادگی دارد تا پاسخ مسئولان اداره کل کار وامور اجتماعی استان اصفهان را جهت تنویر افکار عمومی منعکس کند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 33 نظر (فعال: 16 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 17)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
غلط کردن
| 1396/5/18 - 16:50 |     1     0     |
دروغگو و ظاهرساز اونایین که با اسم جوانگرایی و زنان وارد حکومت شدن و رای گرفتن ولی یه پیشنهاد زنم معرفی نکردن.

جعفر
| 1396/5/18 - 21:19 |     0     0    
پاسخ: ازبس زیاده خواهند این خانواده شهدا

نازیلا
| 1396/5/18 - 17:02 |     1     0     |
دیگه تو کشوری که عکس سلفی با موگرینی شده افتخار و تحریمارو به حاشیه برده بایدم به اینا بگن اونجور و فلان

ناشناس
| 1396/5/18 - 20:20 |     0     0     |
خب کل داستان چی بوده؟؟؟

ناشناس
| 1396/5/19 - 20:41 |     0     0    
پاسخ: توهین نبوده فقط یه کم باهاش تند حرف زده

ناشناس
| 1396/5/18 - 21:18 |     0     0     |
اینکه چیز جدیدی نیست به لطف کم لطفی مسئولین هر بی سروپایی امروز به خانواده شهدا توهین میکنه آب هم از آب تکون نمیخوره

ناشناس
| 1396/5/19 - 16:55 |     0     0     |
باید دهن اینجور افراد رو گل بگیرید که دیگه کسی جرات نداشته باشه به خانواده شهدا توهین کنه

ناشناس
| 1396/5/19 - 20:41 |     0     0     |
نه تنها باهاش برخورد نمیشه بلکه بهش پست بالاترم میدن
حالا ببین

صمد مهدی پور
| 1396/5/20 - 18:12 |     0     0     |
راست می گوید دوران شهید و شهادت و فرزند شهید و خانواده شهدا تمام شده، اصلا ما دورانی نداشتیم که حالا تمام شده باشد. مسولان محترم کلاه تان بالا و بالاتر و بعضی از شما مسولان هم عمامه هایتان بالا و بالاتر

صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس

صمد مهدی پور
| 1396/5/21 - 14:48 |     0     0     |
با سلام
مسئول محترم سایت خبری شهید نیوز، اینجانب صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس آن قسمت از خبر که از طرف بنده منتشر نموده اید را تکذیب می نمایم. قسمت زیر

به گزارش شهید نیوز صمد مهدی پور فرزند شهید پس از مراجعه به اداره کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان با برخورد شدید و غیر اخلاقی مدیریت این اداره مواجه شده است.
لطفا اصلاح نمایید، چون بنده آن گزارش را فقط از آن برادر دو شهید نقل نمودم، و هیچاگه نگفتم من به اداره کار و امور اجتماعی مراجعه نموده ام.
صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس 09132169346

رضا
| 1396/5/21 - 19:46 |     0     0     |
این مسولین این تیپی بدونن که فرزندان شهدا چنان با تو دهنی از پشت میز بیارنشون بیرون که درس عبرتی برای یاوه گویان بشه

صمد مهدی پور
| 1396/5/24 - 16:54 |     0     0     |
و با عرض سلام و درود خدمت همه انسانهای آزاد ه و آزاد اندیش، صاف و صادق و یک رنگ و یک رو

اینجانب صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس چند روز پیش یک مطلبی را از آقای باقر مارانی برای دوستانم در تلگرام نقل نمودم، علت نقل مطلب ایشان هم این بود که نامبرده یعنی آقای باقر مارانی مدعی بود که مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اصفهان به من توهین نموده و گفته دوران شما تمام شده و شما خانواده شهداء دروغگو هستید، بنده چون خود فرزند شهید هستم از این نقل ایشان ناراحت شدم و آن توهین هایی که آقای مارانی مطرح نمود را توهین به خودم و خانواده شهداء تلقی نمودم، مسئولیت درستی یا نادرستی آن مطالبی که آقای باقر مارانی مطرح نمود صرفا بر عهده خود ایشان می باشد، والبته بنده هم از طرفی اگر مطالبی که آقای باقرمارانی مطرح نموده است دروغ باشد از مدیرکل محترم کار، تعاون و امور اجتماعی استان اصفهان به سهم خود عذر خواهی می نمایم.

راست رو باش چو ماهی بخوری آب زلال

نه چو خرچنگ بخوری آب گل از کج راهی

صمد مهدی پور منتقدی مشفق و فرزند شهید همیشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس

صمد مهدی پور
| 1396/5/25 - 13:02 |     0     0     |
با درود و احترام

بنده این حق را برای خود محفوظ می دانم که پیگیری کنم آن مطلب بنده را چه کسی برای شما فرستاده و تحریف نموده، خیانت در امانت شاخ و دم ندارد.

صمد مهدی پور منتقدی مشفق و فرزند شهید همیشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس

صمد مهدی پور
| 1396/6/7 - 18:29 |     0     0     |



روی سخنم با شما فرزندان معزز شهدا است و روی سخنم با هر انسان آزاده و آزاد اندیشی است. برای چَه چَه و بَه بَه کسی حرف نمی زنم به سخنان بنده می گویند دلنوشته، دل نوشته هم از اعماق دل و ذهن فردی می جوشد و می خروشد که دردی جانکاه در درون دارد.

بابای من و شما ، عموها و برادر های من و شما، بدون هیچ توقع و انتظاری در زمان جنگ و دفاع مقدس خالصانه و مخلصانه رفتند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور دست دشمنان بیفتد، اجازه نداند بیشتر از آن شرف و آبروی مردم ایران زمین را لکه دار کنند ماجرای هویزه و سوسنگرد و ... ، آنان رفتند تا فرزندان بیشتری یتیم نشوند، رفتند تا زنان بیشتری بی شوهر نشوند، رفتند تا پدر و مادرهای بیشتری بی فرزند نشوند و داغ فرزند نبینند، رفتند تا خواهران و برادران بیشتری بی برادر نشوند. قطعا شهدای عزیز و بزرگوار و شجاع و فداکار انتظار چنین روزهایی را نداشتند، اما آنها در زمان حال زندگی می نمودند و در زمان حال عاقلانه و مخصوصا عاشقانه تصمیم گرفتند و از بالاترین حق خود که حق حیات و زندگی است ایثار نمودند و به شهادت رسیدند، قطعا من و شمای فرزند شهید هم انتظار چنین روزهایی را نداشته و نداریم. حالا من و شمای فرزند شهید حق داریم خون گریه کنیم که مملکت دست بعضی از نامردان و نا اهلان افتاده است، اگر روزی بابای من و شما و عموهای من و شما و.....رفتند در خط مقدم آن جنگ ایستادند و مرد و مردانه ایثار و فداکاری نمودند و سر انجام به شهادت رسیدند بر من و شمای فرزند شهید واجب است که امروز در جبهه ای دیگر و در خط مقدم بدون هیچ حب و بغضی بایستیم و مبارزه کنیم و با هیچ کس هم تعارف نداریم و عقد اخوت نبسته ایم.

ناشناس
| 1396/10/8 - 13:58 |     0     0     |
متاسفانه با مدیر کل شدن شخصی به نام مهندس .....که سابقه برخورد و بی احترامی به خانواده محترم شهدا و جانبازان و آزادگان را در کارنامه خودش را داشت هر روز بی احترامی ها و توهین توسط ایشان به این عزیزان داره بیشتر میشه

صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس
| 1397/2/8 - 12:04 |     0     0     |
بنام خدای شهدا

امروز میخام دلنوشته ای بنویسم و از درد ها و رنج ها و زجرهایی که بعد از شهادت پدرم تا کنون کشیده ام برای شما بگویم از اینکه حوصله خواندن صرف می کنید سپاسگزارم.
1- اول این را بگویم که بابای من بار اول که رفت جبهه من متوجه نشدم کی رفت ، کی آمد و اصلا در حدی نبودم که بتوانم درک کنم حالا اگر بابام نیست اگر رفته در جبهه جنگ، جنگ و جبهه چیست و کجاست. کلاس چهارم ابتدایی را تمام کرده بودم و در تعطیلات تابستانی 1360 در حال بازیگوشی های خود بودم ، یادم میاد دوستان و همبازی هایم که می گفتند بابات کجاس میگفتم رفته دیدن امام، خوب اینجوری به من گفته بودند.در هر صورت بابا بعد از مدتی به خانه آمد و من بازهم درک نکردم کی آمد و کجا بود، فقط یادم میاد که یک روز ظهر در حیاط خانه که مشغول ناهار خوردن بود دیدم چهره و صورت بابا سیاه شده و موهایش هم کوتاه شده بود بعدها متوجه شدم علت سیاه شدن چهره و کوتاه بودن موها بخاطر این بوده که در آن سرزمین گرم و سوزان خوزستان در حال جنگ و امداد رسانی بوده و آفتاب سوزان آن منطقه یعنی دهلاویه او را به آن حالت در آورده بود، آخه بابای من هم بعنوان یک نیروی رزمی فعالیت داشته هم بعنوان یک امدادگر برای مداوای مجروحان جنگ فعال بوده چون ایشان در بیمارستان خورشید اصفهان در همین امور تزریقات و پانسمان کار میکرده. در هر صورت بار اولی که بابا به جبهه رفته بود و به خانه آمد این صحنه را به یاد دارم اما همانطور که گفتم بعدها متوجه شدم که بابام از جبهه برگشته بوده ، اما بار دوم همه بابا رفت جبهه اما باز هم من متوجه نشدم کی رفت ، نمی دانم شاید چون من را بچه و کوچک می دانست خدا حافظی نکرد و شاید هم امیدی داشت که دوباره از جبهه بر میگردد ، حالا اصل ماجرا از این جا شروع می شود که من کلاس چهارم ابتدایی را در تابستان سال 1360 تمام کرده بودم و مشغول گذراندن سه ماه تعطیلات تابستان بودم و مشغول بازی ها و سرگرمی های کودکانه خود و شاید هم علت نبود بابا را خیلی احساس نمی کردم که چرا بابام نیست و کجاست.
تا اینکه یک روزی که در حال بازی کردن بودم مادر و عزیز آمدند دیدم طور دیگری هستند گفتم چی شده اما چیزی به من نگفتند ، اما نمی دانم شاید ده روزی خونه ما شلوغ میشد و خلوت و همواره صدای شیون و گریه مادر و عزیز در خونه ما شنیده میشد ، آن موقع ها شهدا را دیر به محل خودشون میاوردند یک روزی میگفتند بابات مجروح شده یک روزی میگفتند شهید شده و خلاصه چند روزی به همین طریق میگذشت که بعدها شنیدم دایی ام آقای حاج رحمت الله کریمی به اتفاق پسر عمه بابام یعنی آقای فتح الله محروسی به آبادان یا اهواز رفته بودند و مراحل انتقال بابای شهید را به اصفهان داده بودند، حالا یادم میاد من در آن سن کودکی بودم و روزها تا دیر وقت در خواب بودم تا اینکه یکی از آن روزها صبح، زن عموی مادرم زن عمو حیدر ملک حاجیه خانم صدیقه مزروعی مرا از خواب بیدار کرد و یک بلوز مشکی با گریه تن من نمود و من هم بعد از این رفتار متوجه شدم که بله دیگر بابای من شهید شده و من هم یتیم شده ام، و گریه ام گرفت. یتیمی درد بی درمان یتیمی

2- در هر صورت مراسم تشیع جنازه جسد پاک و مطهر آن بابای به معنای واقعی متدین و با تقوا در محلمون یعنی مارچین با خیل عظیم جمعیت بطرف مسجد بزرگ مارچین بدرقه شد و از آنجا جهت خاکسپاری آن بزرگوار به گلستان شهدای اصفهان منتقل شد و ما را هم با ماشینی به گلستان شهدای اصفهان بردند و مراسم خاکسپاری بابای آسمانی من که هنوز از مهر و محبت و حمایت ها و پشتبانی های او بهره ای نبرده بودم در خاک جای گرفت و من که کودکی بودم به من گفتند با پشت دستت خاک بریز و او در خاک رفت و ما را تا ابد داغدار و غصه دار خود نمود و خدا می داند از آن زمان تاکنون چه درد و زجرها و غم و غصه هایی بر ما تحمیل شده است، آخه من تازه داشتم متوجه ارزش وجودی و مهر و محبت و حمایت بابا میشدم، یادم میاد اون زمانی که با همون موتور 80 قوباغه ای حدود ساعت سه بعد از ظهر از بیمارستان خورشید می امد سر پیچ که به خونمون نزدیک میشد و من صدای موتورش را می شنیدم خوشحال میشدم که حالا که بابا اومد من مشکلات درسی ام را ازش می پرسم اون موقع ها در حیاط خونه پتوتی پهن میکردم و در آفتاب پاییزی تکالیف مدرسه را انجام میدادم. حالا تصور کن من تنها پسر و اولین فرزند خانواده با سه خواهر بودم که خواهر کوچکترم حدود دو سالش بود، و من که هنوز نیاز داشتم کسی کمکم کند و حامی و پشتیبان در مراحل مختلف زندگی باشد حالا از بهترین نعمت وجودی بابا بی بهره شدم و خواسته و ناخواسته مسئولیت سنگینی بر روی دوش کوچک من سوار شد.

یادم میاد دایی شکرلله خواهرکوچکم را در آغوش میگرفت و قصد داشت تا آنجا که ممکن است جای خالی بابا را برایش پرکند اما افسوس که هیچ کس نمی تواند جای خالی و آغوش پر مهر و محبت بابا را برای یتیم پر کند.

صمد، فریادگری در سکوت کویر, ۲۲.۰۴.۱۸ ۱۶:۱۲
Forwarded from صمد، فریادگری در سکوت کویر
خلاصه مراسم هفته و چهلم گذشت و دیگر نه از بابا خبری بود و نه دیگر از همان اقوام و خویشان وندان که در همان روزهای اول شهادت بابا جهت همدردی و همدلی منزل ما می امدند و میرفتند فقط من بودم و سه خواهر کوچکتر از خودم و مادر داغداری که هنوز در حال شیون و گریه های خود بود، می دیدم مادرم میرود سراغ صندوقچه لباسها و لباسهای بابا را جدا میکرد و صدای گریه ها و زاری ها و ضجه های او را ما می شنیدیم.

دیگر عصرها صدای موتور بابا که از سر کار می آمد شنیده نمی شد دیگر صدای صوت دلنشین قران و نمازش شنیده نمی شد ، دیگر برای خواندن نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء به مسجد بزرگ مارچین نمی رفت، دیگر نبود مرا سوار موتورش کند و برای انجام صله رحم سری به خانه اقوام بزند، دیگر نبود که خواهر کوچکم را در جلوی موتورش سوار کند و سری به خانه اقوام بزند و دیگر نبود و نبود که نبود


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  آقایان مسئول! برای این واردات یقه پاره کنید/ ۳۷ درصد اقلام وارداتی از آمریکا شامل کالاهای مصرفی نظیر رژلب و کود حیوانی+ نمودار

  همانطور که انرژی هسته ای را دادند، می خواهند موشک ها را هم بدهند/ ۲۰ بار وصیت نامه نوشتم و الان هم در خطر هستم

  شبکه عنکبوتی تونل‌سازان در سوریه بالاخره به بن‌بست رسید

  فرزند جانبازی که رو پای خود ایستاد

  دلنوشته ای به شهید فدایی حضرت زهرا(س)

  فرزند جانبازی که با شهادت از میان ما پر گشود

  «توبه نامه 62 بندی» دانش آموز شهید، سرلوحه جویندگان حق

  محمد مهدی همت و یک عکس تاریخی

  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

  ظهور محقق نمی شود مگر با بارها آزمایش

  به همین سادگی و صراحت

  ثواب مرگ بر آمریکا کمتر از صلوات نیست

  دعایمان کن

  عکس/ هم عهدی با 3نسل پیش

  سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد

  فوتوتیتر/ سخن امام خمینی (ره) درباره عدم وابستگی به شرق و غرب

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  دستور مهم اقتصادی رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور
7 نظر (فعال: 7 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    مسئولان از تنبلی، اشرافی‌گری و تکبر با مردم اجتناب کنند/ در مقابل برنامه دشمن پیوند با مردم را تقویت می‌کنیم
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  کدام دستگاه ها برای استخدام، با بنیاد شهید همکاری نمی کنند؟
7 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
    مجری زن دسته چندم رسانه ملی، قربانی یک عکاس شد
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  تهیه دستورالعمل برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی
6 نظر (فعال: 6 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)