خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو   |  دریافت اپلیکشن اندروید شهید خبر    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   آخرین مطالب  
  بیانات رهبر انقلاب درباره مرحوم آیت‌الله خوشوقت
  عمدة لنزن یدعو لإلغاء استقبال ترامب فی بریطانیا.
  برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در جوار شهدای تازه تفحص شده
  تیم ترامپ حقوق بشر را فدای قرارداد تسلیحاتی با بحرین می‌کند؟
  پرواز کوادکوپترها و هلی‌شات‌های شخصی و خصوصی در تهران ممنوع
  غربت وگمنامی ۴ ساله شهدای گمنام در یادمان شهدای دهدشت/کوتاهی مسئولین پوشیده نیست+تصاویر
  بأقلامهم
  تئاتر و سینمای دفاع مقدس دچار افت شده است
  دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران معرفی می شوند
  قاری قرآنی که رهبر معظم انقلاب به احترامش قیام کرد
  علت عصبانیت دولت بحرین از «نبیل رجب»
  تظاهرات ضد الفساد فی فرنسا.
  امام ما قهرمان بود
  کمپین«بایکوت اسرائیل»جواب داد
  نظامیان صهیونیست ۲۲ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند
  اسرائیل و آمریکا تهدیدات ایران را زیر نظر دارند
  اقدامات نیروهای مقاومت در مقابله با داعش ستودنی است
  آمریکایی‌ها در سوریه دست به اعزام نیروی نظامی نخواهند زد
  تیم مشترک آمریکا و اسرائیل درباره شهرک‌ها مذاکره می‌کنند
  تظاهرات در منطقه «بلاد القدیم» بحرین علیه آل‌خلیفه + تصاویر
  ۱۵ روستای دیگر موصل آزاد شد
  حجت الاسلام شهیدی:قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی می شود
  شب شعر «همه برای فلسطین» برگزار شد
  تحویل کامل صحن حضرت زهرا (س) در سال 97
  آخرین وضعیت ساخت در و پنجره‌های حرم‌های مطهر امامین جوادین (ع) و امامزاده سیدمحمد (ع)
  سجن مسؤول سابق فی الکویت قاتل مع داعش فی سوریا و العراق.
  فیلم/ رهبر انقلاب: اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند
  کمپین «همه برای فلسطین»
  ماجرای تکریم آیت‌الله خوشوقت توسط رهبر انقلاب
  خاک گهربار
- اندازه متن: + -  کد خبر: 144579صفحه نخست » اقتصاد مقاومتیسه شنبه، 26 بهمن 1395 - 20:50
یادداشت وارده / حجت الاسلام شهیدی پیگیری کند، چرا هیات مدیره جدید بانک دی معرفی نمی شوند؟
یادداشت وارده / حجت الاسلام شهیدی پیگیری کند، چرا هیات مدیره جدید بانک دی معرفی نمی شوند؟شهیدخبر: حال باید از حجت الاسلام شهیدی مطالبه کرد که چرا وزیر اقتصاد وبانک مرکزی هیات مدیره جدید بانک دی را معرفی نمی کند و اگر پیگیری شده، منافع چه کسانی مانع معرفی هیات مدیره جدید و انتصاب مدیرعامل به جای سرپرست موقت است؟
  

به گزارش شهیدخبر، درپی انتشار خبر با تیتر "سرپرست موقت وحذف خانواده های شهدای موفق / بانک دی با سرمایه های مادی ومعنوی ایثارگران چه می کند؟" و دریافت و انتشار جوابیه بانک دی، پیامها و اسناد متعددی توسط دلسوزان جامعه ایثارگری به شهیدنیوز ارسال شده که بر دغدغه های مدیریت سایت صحه می گذارد.

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در این پیامها، توجه دادن به نقش هیات مدیره بانک در تخلفات گذشته و کارشکنی در فعالیت ایثارگران شاغل در سطوح مدیریتی است. حال باید از حجت الاسلام شهیدی مطالبه کرد که چرا وزیر اقتصاد  وبانک مرکزی هیات مدیره جدید بانک دی را معرفی نمی کند و اگر پیگیری شده، منافع چه کسانی مانع معرفی هیات مدیره جدید و انتصاب مدیرعامل به جای سرپرست موقت است؟ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حتما عنایت دارد که بانک دی سرمایه خانواده شهدا و ایثارگران است نه حیاط خلوت باندهای اقتصادی و هرچه زودتر باید تکلیف آن روشن شود.

این پیام هاومستندات مخاطبین حاوی انبوهی از اطلاعات ،کدها ،مشخصات افراد وشرکت های زیادی است وهمانطور که درخبرهای قبلی خود برآن تاکید داشتیم به خاطر حفظ احترام و آبروی افرادو جلوگیری از حاشیه سازی برای بانک دی واز همه مهمتر بروز صدمات احتمالی به سهام این مجموعه که متعلق به جامعه ایثارگری وفرزندان شاهد است امکان انتشار آن بصورت کامل برایمان میسر نیست.

آنچه در ادامه می خوانید یکی از یادداشت های وارده است که با سانسور بخش های زیادی از آن منتشر می شود:

ضمن تشکر از شهید خبر که در راستای رسالت حرفه ای خود اقدام به انتشار جوابیه بانک دی نمود علاوه بر پاسخ ارائه شده توسط آن سایت وزین نکاتی به عرض میرسد.

۱- کدام هیئت مدیره از ایشان خواسته که بعنوان سرپرست بیآید. هیئت مدیره ای که یک نفرش مدیرعامل معزول بوده که بعدا دستگیر شد و یک نفرش جزء متهمین همین پرونده شعبه .......  بازپرسی دادسرای کارکنان دولت است و.........  یک نفرش بدلیل بیم از فرار ممنوع الخروج شد و دربه در دنبال رفع ممنوع الخروجی اش است در.............   و ۲ نفر دیگر هم که با بانک دی متولد شدند و با آن از بدو تولد محشورند و ان شاالله ..........  و گویا چوب را در هیئت مدیره می گذاشتند بهتر بود تا آنها چون در زمان مدیرعامل معرول اینان در عین سمت فقط نظاره گر بودند و لام تا کام حرفی نزدند و فقط حقوق و پاداش تپل گرفتند. پس یا شریک اعمال انجام شده اند یا بی لیاقتند و متوجه نیستند که در اطرافشان چه می گذرد و در هر دو صورت لیاقت تصدی پست هیئت مدیره را ندارند. آقای سرپرست به درخواست این هیئت مدیره آمده اند. جامعه هدف درخواست می کند که لطفا شرشان را کم کنند. چون ما مشکل کافی با این هیئت مدیره داریم شما دیگر سرجهیزیه این قوم هستید.

۲- از انتصاب آقای کریمی گفتید که اولا لیاقت ایشان بود و ثانیا سرپرست محترم که خود ... قبلی است اینجا هم ...کرد و یک همکار خود و ... را به عنوان هیئت مدیره جدید به برادرمان کریمی ... و ... آقای ... امروز در هیئت مدیره کارگزاری بورس همان فرد دم دستی آقای ... از متهمین پرونده فساد کلان در بانک دی نیست. او مثل زبل خان همیشه در صحنه نیست. یک روز در عماد. یک روز در اعتبارات. یک روز هم در کارگزاری بورس. نتیجه اینکه سرپرست همان ادامه ... مدیرعامل معزول است. جناب کریمی باید مواظب باشند. ...

۳- در سال ۹۳ مبلغ ...... میلیارد به شرکت ... تزریق شد از بانک با سود صفر درصد. عملکرد مدیرعامل قبلی علی رغم این پول دریافتی کلان شد ...... میلیارد تومان زیان. با آمدن مدیرعامل فعلی، بانک کل پرداخت پول را به شرکت قطع کرد. مطلق.

مدیرعامل فعلی که اصرار بر عزل او دارید با استفاده از املاکی که موجود بود در اموال شرکت و از محل فروش آنها گو اینکه این املاک را قبلا باقیمتهای نجومی خریده بودند هنر بخرج داد و ۱۰۴ میلیارد تومان سود نشان داد در پایان ۹۴. حالا این مدیرعامل ناکارآمد است به نظر شما. ... چرا الآن اصرار دارید عزلش کنید ... باید این کارهایتان را در همین سال مالی ببندید والا حساب باز می ماند و بند حسابرسی و سازمان بازرسی و ... .

۴- جناب ... بانک تجارت ...

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 64 نظر (فعال: 43 ، در صف انتشار: 1، غیر قابل انتشار: 20)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حسینی
| 1395/11/27 - 16:12 |     2     2     |
تاوقتی حسابهای مدیرعامل معزول و متخلف بانک دی بسته و پاکسازی نشود سرپرست معرفی شده از سمت همون مدیرعامل میماند . خدا خودش به داد بانک دی برسد ان شالله

ناشناس
| 1395/11/27 - 16:23 |     2     3     |
درودبرشهیدخبر که سرچشمه فساد رادربانک دی نشانه گرفته واقعأ اگرهیأت مدیره بانک سلامت وبی غل غش بوداین همه آشفتگی دربانک ایجادنمی شد

ناشناس
| 1395/11/27 - 16:47 |     6     2     |
مدیر محترم سایت
اجتنابنمایید. بس است واقعا به بانک آسیب می خورد. اندکی جلوتر بروید از حوزه مسئولیت و رسالت خود خارج خواهید شد.

مفسر
| 1395/11/27 - 17:35 |     2     2    
پاسخ: این همه دم فرو بستیم و نگفتند و نگفتیم چیزی از آسیب کم شد. دیگر صلح حسنی تمام شد. منبعد ظهر عاشوراست و جنگ حسینی. آزاد مرد باشید.
ناشناس
| 1395/11/27 - 19:46 |     2     0    
پاسخ: هرچه بگنددنمکش میزندوای به روزی که بگنددنمک...!!!؟؟؟
ناشناس
| 1395/11/28 - 14:13 |     0     0    
پاسخ: در گذشته فرزندان شهدا وکالت داده بودند تا هیئت مدیره بانک از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شود اما در حال حاضر خانواده شهدا خواستار انتخاب هیئت مدیره با رأی و نظر خود هستند
ناشناس
| 1395/11/28 - 14:18 |     0     0    
پاسخ: در گذشته فرزندان شهدا وکالت داده بودند تا هیئت مدیره بانک از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شود اما در حال حاضر خانواده شهدا خواستار انتخاب هیئت مدیره با رأی و نظر خود هستند

آرش
| 1395/11/27 - 17:31 |     1     1     |
رحمت واسعه الهی بر شهید خبر. حملات بر شما از این پس صدچندان خواهد بود. سرچشمه را زدید. آقایان مسئول که عنوانتان بعنوان کلمه مسئول یعنی کسی که مورد سوال واقع می شود و موظف به پاسخگوئی است پاسخ دهید به کجا می رویم. این افراد در بانک متعلق به جامعه هدف معزز چه کرده اند و چه می کنند. پاسخ پاسخ ...

جانباز
| 1395/11/27 - 17:38 |     2     1     |
درپاسخ کاربرمحترم بایدگفت همین چشم پوشی هااینافرادخاطی وچپاول گرراپرووبی پرواکرده آقا حقیقت این است که متخلفین برکناروبه سزای اعمالشان برسند وإلا دربرهمان پاشنه میچرخد وبانک بیشترمتضرر میشود جلوضررهرجابگیری منفعته آقاجون

ناشناس
| 1395/11/27 - 17:40 |     2     1     |
هیأت مدیره ای که عرزه مدیریت مدیرعامل رانداره یادزدِ یاشریک غافله اس،وقتی آب ازسرچشمه گل باشه انتظاری جد این نیست

ناشناس
| 1395/11/27 - 20:01 |     0     0    
پاسخ: عرضه
البته ببخشیدا


ناشناس
| 1395/11/27 - 18:35 |     1     1     |
سلام وتشکر از شهیدنیوز
واقعاً این نامه با این همه سانسور برای یافتن پازل هایش باید مثل استاد لانه جاسوسی کلی وقت گذاشت تا فهمید


ناشناس
| 1395/11/27 - 19:38 |     1     1     |
بهتر نیست فرزندان شهید برای یکبار هم شده دادخواستی تنظیم کنند و حق خود را بگیرند. تا کی می خواهید شاهد باشید حقتان را بخورند و شما دم نزنید.
این مسلک پدرانتان نیست.

امین
| 1395/11/27 - 19:56 |     2     0     |
آقامعنای.......... یعنی ماله کش
 یعنی جاده صاف کن 
یعنی محوکردن ده هاموردتخلف که میخواندزمان بخون وتوسط شرکت های افکاری بانک پرونده های تخلفات رامحوکنن ،
وإلا این چه تدبیری است که بعدازگذشت ٦ماه ازبازداشت آقای......... ریاست محترم .. ......... تصمیمی درمورداین بنگاه عظیم اقتصادی نگرفته است،
به خداخانواده شهداوجانبازان وایثارگران که بعضأ لنگ شهریه آموزش یاتأمین دروهای خودهستندواین بی تدبیری هاوریخت وپاش ها رامیبیندووازهمه بدترشاهدسکوت مسولیین هستند،فردای قیامت جلوشمامسولیین خواهندگرفت 
ومطمئن باشید که درمحضرعدل الهی پاسخی نخواهیدداشت


ناشناس
| 1395/11/27 - 21:19 |     2     1     |
آقادندون کرموراهرچه زودتربایندوانداخت توسطل آشغال والأبوش همه راگرفتارمیکنه

ناشناس
| 1395/11/27 - 21:22 |     2     1     |
یلدتونه توجبهه ها رزمندگان پوتین های نوشنوررمیاوردن بعدمیرفتن رو مین اون وقت اینها...!!!

زضا
| 1395/11/27 - 21:29 |     2     1     |
حاج آقای....... بترس ازخشم خاموش حسینیان که کأسه صبرشان ازاین همه بی عدالتی وغارت بیت المال لبریزشد!!

ناشناس
| 1395/11/27 - 21:58 |     2     1     |
آیااین مسولین شبها سرراحت بربالین میگذارند؟

ناشناس
| 1395/11/28 - 06:39 |     2     1     |
این آقایان یا شهیدنیوز را میخرند یا سرش را زیر آب میکنند
حال اگر در روزهای آینده شهید نیوز کوتاه آمد به احتمال او را هم .....
ویا اینکه بعد از مدتی مدیر مسئول با یک تصادف ساختگی ویا یک مریضی عجیب گم وگور شد بدانید که راه دوم را رفته اند
پس منتظر میمانیم

ناشناس
| 1395/11/28 - 06:54 |     1     2     |
حاج آقای شهیدی نسبت به صدور حکم مدیرعاملی برای سرپرست این بانک اقدام نمایند.



کسانی که شعار حمایت از ایثارگران می دهند و خود را در لاک دفاع از ایثارگران پنهان می کنند چه بسا هدفشان خیرخواهی نبوده و صرفا به دنبال سهم خواهی هستند و با شعارهای به ظاهر زیبا اهداف اقتصادی منفعت طلبانه را پیگیری می کنند.



مدیریت جدید بانک دی در زمان کوتاهی توانست خود را در قواره شرکتهای برتر ایران قرار دهد و با تخصصی ریشه دوانده در تعهد ، قادر شد با جلب اعتماد مشتریان ، سهامداران و حضور فعالانه در اقتصاد کشور ، ۸۲ پله ارتقاء یابد و از رتبه ۱۱۹ ، خود را به رتببه سی و هفتمین شرکت برتر و بزرگ ایران قرار دهد.



بانک دی که حضور مدیریتی ایثارگران در قسمت های مختلف آن مشهود است و مدیریت فعلی آن از جانبازان دفاع مقدس می باشد ، با گذر از دوران رکود گذشته و با هدف جلب رضایت سهامداران خود که ایثارگران عزیز جامعه هستند ، به دلیل منفی نبودن رتبه فروش و زیان ده نبودن ، در جمع ۱۰ شرکت پیشرو ایران نیز قرار گرفته و همچنین توانسته است در گروه بانکها و موسسات اعتباری ، سه پله ارتقاء یابد.



علاوه بر حضور ایثارگران در لایه های بالای مدیریتی این بانک ، مدیریت بخش های مهم زیر مجموعه بانک دی از جمله شرکت کارگزاری بانک دی در اختیار فرزندان شهدا می باشد.



درخواست ایثارگران از مدیریت فعلی بانک دی این است که این حرکت رو به رشد را در جهت افزایش توانگری سهامداران ادامه دهد و تسلیم سهم خواهان و شانتاژهای رسانه ای نشود.



درخواست فرزندان شهدا نیز از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ، نماینده محترم ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در جهت حمایت از روند رو به رشد بانک دی و تقویت سرمایه فرزندان شهدا دراین بانک ، نسبت به صدور حکم مدیرعاملی برای سرپرست این بانک اقدام نمایند.



جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس

خبرگزاری ایثارگران؛
یاداشت تعدادی از فرزندان شهدا؛
اهتمام ویژه بانک دی به حضور مدیریتی ایثارگران/مدیریت بانک دی تسلیم سهم خواهان نشود
http://isarkhabar.com/?p=16318

https://t.me/isarkhabar


همکار بیمه دی
| 1395/11/28 - 09:40 |     2     0    
پاسخ: بابا این ایثارخبر که برای آقای معلوم الحال........ است که روزگاری مدیر روابط عمومی بیمه دی بود و حالا داعیه دار مسند روابط عمومی دی است.
این آقای......... تخصص وسر رشته دارد در سرکار گذاشتن آدمها وحالا از این آقا دارد سوء استفاده میکند، وگرنه خانوادا های شهدا که خودشان دزدگیرهستند واگر واقعیت هابرملا شود این آقایان باید از ترس خانواده های شهدا وایثارگران فقط دنبال سوراخ موش باشند

مفسر
| 1395/11/28 - 12:49 |     1     1    
پاسخ: لطفا میشود این جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران را معرفی کنید که به نام آنان امضاء نمودید. اما و ... اما عاقلان دانند که نگارنده این خبر با چه منظوری اقدام به تنظیم خبر نموده. انشاالله که قولهائی که به شما دادند را جامه عمل بپوشند و شما مزد کاسه لیسی خود را بگیرید. قطعا در صورت دوام آوردن باند فوق در بنگاه دی زحمات شما مورد تفقد و نظر خواهد بود. انشاالله در روز قیامت خود پاسخگوی شهدا باشید. اجرکم عندالله

جانباز بی کس وکار
| 1395/11/28 - 09:09 |     1     1     |
چطوراگربخواهندبه جانبازیابچه شهیدوام یک میلیونی بدن ده تاضامن وسندمیگیرن ولی این همه تسهیلات کلان میلیاردی رابه چندنفرمعلوم الحال میدهند ویه وثیقه درست حسابی نگرفته اند.این یعنی موش وگربه باهم رفیقن آقا رفیق ،شماهم خودتو خسته نکن برادرعزیزشهیدنیوز دخل توراهم میارن ،دعواسرپول گنده است آقا گنده ترازاونی که توخیال من وتو نمیگنجه والا تغییرهیات مدیره وانتخاب مدیرعامل اینقدرکشش نمیدادن آقاجون آب ازسرچشمه گله ،ازسرچشمه

ناشناس
| 1395/11/30 - 09:40 |     0     1    
پاسخ: دقیقا این سوال منم هست

ناشناس
| 1395/11/28 - 14:10 |     2     0     |
دقیقا 5ماه پیش بود که .........  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از معرفی ........... به عنوان سرپرست بانک دی در اقدامی عجیب سه متهم را به عنوان هیئت مدیره بانک دی معرفی کرد

ناشناس
| 1395/11/28 - 14:22 |     2     1     |
بابا رسیدگی کنید به این آشفته بازار بانک دی

ناشناس
| 1395/11/28 - 15:09 |     1     3     |
اینها هم شهیدنیوز رو خفه میکنند و هر بچه شهیدی مثل لواسانی رو که مزاحم پاکسازی بشه. حالا ببینید ...
این خبر ها زور بیخود زدنه

ناشناس
| 1395/11/28 - 16:46 |     2     0     |
تا الان که هیئت مدیره هم داشته چه تاجی زده سرمون؟؟؟

زهرا
| 1395/11/28 - 17:48 |     2     1     |
نمیدونم چرا سوزن شهید نیوز روی بانک دی گیر کرده؟؟برید جاهای دیگه مملکت رو درست کنین بابا

ناشناس
| 1395/11/29 - 14:51 |     2     0     |
شماهم کلید کردید رو بانک دی

ناشناس
| 1395/11/29 - 22:05 |     2     0     |
انگار این کشور مشکل دیگه ای نداره که همه گیر دادن به بانک دی

ناشناس
| 1395/11/30 - 09:36 |     1     1     |
میدونید این شهید نیوز سال پیش از دریچه آگهی هایی که از بانک دی گرفته چقدر از بانک دی پول سلفیده؟!؟!
احتمالا مدیریت جدید مقدار باج شهید نیوز رو کم کرده یا قطع کرده، شهید نیوز هم قاطی کرده و پریده بهش!!!

ناشناس
| 1395/11/30 - 09:40 |     0     0     |
بانک دی بنیاد شهید و امور ایثارگران که سرمایه گذاری بسیاری برای آن صورت گرفته تا در قالب بانک به فعالیت بپردازد در خدمات رسانی به خانواده شهدا کوتاهی می کند!

این بانک که از عمرش چند سالی بیشتر نمی گذرد، تعداد دستگاه های خود پردازش در سطح شهر ها بسیار کم بوده و مهمتر از همه، در گلزار های شهدای سراسر کشور نیز هیچ دستگاه خودپردازی جهت رفع نیاز خانواده شهدا نصب نکرده است!

فرزند شهید
| 1395/11/30 - 11:50 |     1     1     |
این جمعی از فرزندان شهدا چقدر اطلاعاتشون دقیق و کامله،و بعیده که اگر واقعاً اینطور باشه اینجا این خواسته مطرح نمیشه.لطفاً خجالت بکشین، کم خوردین وظلم کردین؟ وجالبتر اینکه چرا جدیداً به اقدامات وچپاول های متداول در بانک دی توجه میشه و تا الان کجا بودید؟ مسئولین بی کفایت و..... جز گند زدن به سهام ایثارگران در بانک دی چه کار مثبتی انجام دادید؟ جز پرداخت وام های بسیار کلان به نزدیکان وآشنایان خودتون وبدون گرفتن وثیقه قانونی ودرست در مقابل سختگیری و کارشکنی در برابر وام های ناچیز 5 میلیونی ایثارگران آن هم در سطح محدود چه کار کردید؟شما حتی به فرزندان شاهد شاغل در سیستم بانک دی هم رحم نکردید وهر طوری که توانستید به آزار وسرکوبشان پرداختید.اگر خدا خداست حتما در مورد یتیمان آنهم یتیمان شهدا وتوهین ها وظلم هایی که شما رواداشتید حکم میکند.لعنت الله علی القوم الظالمین

ناشناس
| 1395/11/30 - 12:06 |     0     0     |
انتخاب طعنه دار این عکسو من نفهمیدم!

دختر شهید
| 1395/11/30 - 12:09 |     0     0     |
اگه بانک دی به عملکرد خودش اعتماد دارد دلیل این همه آشتفتگی چیست؟

ناشناس
| 1395/11/30 - 15:11 |     1     0     |
چرا وزیر اقتصاد وبانک مرکزی هیات مدیره جدید بانک دی را معرفی نمی کنند؟؟؟

ناشناس
| 1395/11/30 - 20:57 |     1     0     |
شهیدخبر شما اول جواب قرارداد 400 میلیونی خودت با کوثر که شهدای ایران عکسشو فرستاده جواب بده بعد دم از دلسوزی بزن

ناشناس
| 1395/12/1 - 09:36 |     0     0     |
بجای اینهمه بده و بستون زودتر تکلیف رو روشن کنین

فرزند شهید
| 1395/12/1 - 10:37 |     0     0     |
بانک دی تو اهداف اولیه اش قرار بود یکی از سه بانک خصوصی تراز اول باشه که شد! دیگه اعتراضتون چیه؟!!!!!!

ناشناس
| 1395/12/1 - 11:09 |     1     0     |
واااای همه خبراتون شده بانک دی که. کشتین مارو بابا

ناشناس
| 1395/12/1 - 20:06 |     0     0     |
همه جا دارن حق فرزندان شهدا رو میخورن اینم روش

ناشناس
| 1395/12/2 - 11:59 |     0     0     |
دقت کردین تازگیا خیلی نارضایتی بالا رفته اونقدر که حتی شهید نیوز مجیزگوی شهیدی یا همون شهیدی نیوز هم نمیتونه لاپوشونی کنه ؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   تلنگر  
  هیچ لکه ایی بر گردن شهید نمی نشیند جز لکه ایی از جنس ماه

  شرکت 9 گروه از مخالفان سوریه در مذاکرات آستانه

  فوتوتیتر/ خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست

  دیدار رئیس‌جمهور عراق با مسعود بارزانی

  عاشقانه‌های یک همسر جانباز اعصاب و روان

  مجید صالحی: فیلم «چراغ‌های ناتمام» را ادای دین به شهدا می‌دانم

  دیدار هئیت مدیره مجمع ملی فرزندان جانباز با تعدادی از آتشنشان های مستقر در پلاسکو

  شرط شهید شدن از نظر حاج قاسم

  فوتوتیتر/ اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است

  ظهور محقق نمی شود مگر با بارها آزمایش

  به همین سادگی و صراحت

  ثواب مرگ بر آمریکا کمتر از صلوات نیست

  دعایمان کن

  عکس/ هم عهدی با 3نسل پیش

  سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد

  فوتوتیتر/ سخن امام خمینی (ره) درباره عدم وابستگی به شرق و غرب

  فوتوتیتر/ هشدار رهبری درباره ی برنامه های دشمن در مورد بسیج

  زندگی همیشگی یک جانباز در بیمارستان

  شهید محسن خزایی کیست؟

  فوتوتیتر/ تذکر خاص رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان جوان

 
 
   پربحث ترین مطالب  
  پروژه بزرگ "چشم تهران" کور شد/ بانک دی حقوق سهامداران را از طریق قضایی استیفا کند
49 نظر (فعال: 21 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 28)
    سرپرست موقت وحذف خانواده های شهدای موفق / بانک دی با سرمایه های مادی ومعنوی ایثارگران چه می کند؟ + جوابیه بانک دی
129 نظر (فعال: 81 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 48)
  یادداشت وارده / حجت الاسلام شهیدی پیگیری کند، چرا هیات مدیره جدید بانک دی معرفی نمی شوند؟
64 نظر (فعال: 43 ، در صف انتشار: 1، غیر قابل انتشار: 20)
    باوضو،بسم الله وروضه شهادت دست بر بوم میبرم/یک روز هق هق گریه کردم وازشهیدکمک خواستم
33 نظر (فعال: 32 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 1)
  ترامپ زحمت ما را کم کرد / مردم پاسخ آمریکا را در 22 بهمن خواهند داد
37 نظر (فعال: 31 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 6)
    مردم با کسانی که روز عاشورا جوان بسیجی را با قساوت کتک زدند آشتی نمی‌کنند/مسئولین در حوزه اقتصاد چه اقدام و عملی کردند
42 نظر (فعال: 30 ، در صف انتشار: 3، غیر قابل انتشار: 9)
  حجت الاسلام شهیدی: دردوسال گذشته بازنگری قوانین جانبازان نخاعی راشروع کرده ایم
27 نظر (فعال: 24 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 3)
    دکتر روحانی: از دیدارخانواده‌های شهدا وایثارگران روحیه جدیدی برای تلاش و خدمت به دست می‌آوریم
23 نظر (فعال: 21 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 2)
  دو برادر؛ از دفاع مقدس تا دفاع از حرم
21 نظر (فعال: 19 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 2)
    بهترین موقعیت شغلی خارج ازکشور را رها کردم، تا باتولیدداخل محصولات به اقتصادمقاومتی رهبری لبیک بگوییم