خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  ورود سپاه به اغلب طرح‌ها با خواست مصرانه دستگاه‌های متولی است
  «قالیباف» رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی شد
  چه کسی جز نفوذی‌ها دوگانه «معیشت / بنیه دفاعی» درست می‌کند؟
  کنترل قیمت‌ها کار اصلی ما نیست، آبان ۹۸ هم تکرار می‌شود!
  "فدائی روحانی" دشمن روحانی شد
  کارت‌پستال استاد اصلاح‌طلب برای ترامپ
  غیر از برداشت از صندوق توسعه ملی دولت، تدبیر دیگری بلد نیست؟!
  مشکل اصلاح‌طلبان، کارنامه آنهاست نه ترامپ یا بایدن
  تحریف عقلانیت برای توجیه حماقت قطعنامه ۵۹۸ چه ربطی به مذاکره دارد!؟
  گفت و شنود/ نیّت کن!
  بیچاره خفاش شب
  پیامی که روحانی فرستاد
  مردم ایران را نمی‌شناسید
  پروژه جدید علیه دستگاه قضایی بعد از نوید افکاری
  آیت الله ممدوحی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت
  سپاه را نکوهش نکردید، ستودید
  شوخی حسن روحانی در جلسه‌ تصمیم‌گیری درباره‌ قطعنامه ۵۹۸
  اصلاحات پازل معاندان را تکمیل می‌کند؟
  روایت کرباسچی از دیدار با شیخ فتنه گر؛ کروبی همیشه دغدغه انقلاب و نظام را داشته!
  ادعای بامزه عضو شورای شهر تهران:رئیس جمهور زن لازم داریم
  جماعتی که از کربلا درس مذاکره گرفتند!
  ظریف: بازگشت به برجام، تنها گزینه رئیس جمهور آینده آمریکا است
  روایت جاسوسی منافقین از اسرای جنگی ایران
  زیباکلام: رویابافی نمی‌کنیم 80 هزار رای هم در تهران نداریم
  برجام چقدر در رشد اقتصادی کشور موثر بود؟
  هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی ملتی است که پیروزی‌شان را در تاریخ ماندگار کردند
  آرامش غرب آسیا در گروی اخراج تروریست‌های آمریکایی است
  چه بلایی برسر مراکز هویت‌ساز در جمهوری اسلامی افتاده است؟
  طرحی در شورای شهر برای بدنام کردن نهادهای حاکمیتی
  روایت عضو کارگزاران از رفتار بنی‌اسرائیلی اطلاح‌طلبان
  یادواره ها و خاطرات  

من آمریکا نمی‌آیم! من آمریکا نمی‌آیم!
شهید خبر: قاری، حافظ و معلم قرآن بود، هنگام پرواز با نوای قرآن به نبرد با دشمن می‌رفت و صوت تلاوتش پس از عملیات نشانه موفقیت عملیات و سلامتش بود. بارها تا مرز شهادت پیش رفت و نهایتاً در یک مأموریت به همرزمان شهیدش پیوست.
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 13:40

خنثی کردن خمپاره در قلب بیمار
شهید خبر: 40 سال از آن روزها می گذرد؛ روزهای موشک و دود، اشک و آه و خون، درگیری در مجنون و... آن روزها با همه آلامی که برای ملت ما بر جای گذاشت، مملو از صحنه های زیبا و شگفتی بود؛ شگفتی‌هایی که بخشی از آنها را مدیون زحمات پزشکان هستیم.
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 12:05

روایت حاج قاسم سلیمانی از شکل گیری تیپ نیروهای کرمان
شهید خبر: شهید قاسم سلیمانی می‌گوید: صحبت تشکیل تیپ و لشکر نبود. صحبت از تشکیل نیروهای کرمان بود. کلمه «ثارالله» را از همان خط ثارالله شوش گرفتیم. بسیار کلمه مبارک و ارزشمندی بود.
دوشنبه، 31 شهریور 1399 - 16:15

روایت یک مادر شهید از وداع با فرزندش
شهید خبر: عبدالرضا ساکش را بست و گفت: گریه نکن مادر راه رفتنی رو باید رفت. گفتی زن بگیر گفتم چشم و گرفتم حالا تو باید به قولی که دادی عمل کنی، خودت گفتی: اول زن بگیر بعد برو جبهه.
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 13:30

دو سیخ کوبیده برای ناهار
شهید خبر: در جبهه، همه رزمنده‌ها سلاح دستشان نبود. بعضی‌ها هم یک گردان راه انداخته بودند تا رزمنده‌ها را با غذای چرب و چیلی سورپرایز کنند. این گردان را یک سید اولاد پیغمبر (ص) کارگردانی می‌کرد و کارش، پختن چلوکباب برای رزمنده‌ها بود. اسمش: «گردان چلوکبابی‌ها»!
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 12:50

حضور فرزندان مقام معظم رهبری در جبهه‌ حضور فرزندان مقام معظم رهبری در جبهه‌
شهید خبر: مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: فرزندان آیت الله العظمی خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور داشتند در در حالی که در کمتر کشوری پیش می‌آید پسران رئیس جمهور به جبهه‌های جنگ بروند.
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 11:15

ربودن هواپیمای حامل مدیران نفتی
شهید خبر: مسئول فروش نفت ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: در طول جنگ خارک 2238 بار مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت. عراقی‌ها برای آموزش و تمرین خلبان‌هایشان، ماکتی به اندازه جزیره خارک احداث کرده بودند و اگر دیر میجنبیدیم فاتحه صادرات نفت را می‌خواندند.
یکشنبه، 30 شهریور 1399 - 09:40

حاج‌قاسم در ماه پایانی عمرش مکالمات بیسیم کدام عملیات را گوش می‌داد؟
شهید خبر: رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: ۷ مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۷۰ اثر جدید تحقیقاتی که در یک سال اخیر جمع‌آوری شده است با حضور فرمانده محترم کل سپاه رونمایی می‌کنیم.
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 13:50

شدیدترین زلزله‌ در ایران ثبت شد
شهید خبر: در ایران بعضی زلزله‌ها معروفند، بعضی نه! در میان زلزله‌های نامعروف، زلزله طبس ویژه است؛ «قدرتمندترین زلزله ثبت شده در ایران». ۲۵ شهریور ۱۳۵۷ در چند ثانیه طبس و اغلب روستاهای اطرافش به کلی ویران شدند و حدود ۲۰ هزار نفر جان باختند.
سه شنبه، 25 شهریور 1399 - 11:00

اولین یادواره حاج قاسم
شهید خبر: هدف از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، «گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت»، «معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور» و «صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب درس آموز» است.
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 - 10:55

سردار سلیمانی در بلوک زایمان
شهید خبر: پشت‌بام بیمارستان فوق تخصصی «نجمیه»هیئت عزاداری سیدالشهدا (ع)شده است. سفید پوشان کادر درمان هر صبح قبل از شروع کارشان، روی پشت‌بام سیاه‌پوش شده به روضه می‌روند. آن‌ها برای سلامت همه بیماران در روزهای تهدید به ویروس کرونا، مادران و نوزادان دست به دعا برمی‌دارند.
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 - 14:05

خاطرۀ رهبر انقلاب از روز ۱۷ شهریور سال ۵۷
شهید خبر: رهبر معظّم انقلاب فرمودند: به یکی از آقایان معروف که در قم بود، نامه‌ای نوشتم و این سیاست رژیم را برای آن آقا تشریح کردم و گفتم "اینها با این تدبیرِ خباثت‌آمیز می‌خواهند بهانه‌ای برای سختگیری بر مخلصان و عشّاق امام بزرگوار به دست آورند."
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 14:30

انتخاباتی که مردم عادی در آن حق رأی نداشتند!
شهید خبر: ۱۷ شهریور ۱۲۸۵ شمسی مظفرالدین شاه قاجار، نظام‌نامه نخستین انتخابات مجلس در ایران را امضا کرد؛ انتخاباتی که با معیارهای امروزی اصلا دموکراتیک نبود؛ ولی با معیارهای آن روزگار گامی بلند به سوی دموکراسی محسوب می‌شد!
سه شنبه، 18 شهریور 1399 - 11:55

یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود/ بسته‌های معیشتی و خدمات پزشکی جایگزین مراسم فیزیکی
شهید خبر: حاج کمیل مطیع‌دوست، مسئول ستاد برگزاری مراسم شهدای بخش کومله برنامه‌های این یادواره که از دیشب آغاز شده را اعلام کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های متفاوتی را درنظر گرفتیم.
شنبه، 15 شهریور 1399 - 15:00

اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی
شهید خبر: قاسم صادقی، آزاده ۸ سال دفاع مقدس می‌گوید: در آسایشگاه اسرای متنوعی از سلطنت طلب و گاردی تا بسیجی و ارتشی داشتیم. البته مخالفین نظام در اقلیت بودند.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 12:30

رشوه ۴۰ هزار پوندی انگلیس به یک شهید رشوه ۴۰ هزار پوندی انگلیس به یک شهید
شهید خبر: انگلیسی‌ها می‌گفتند دشمنِ قسم‌خورده ماست. راست هم می‌گفتند؛ به قرآن کریم قسم خورده بود که تا آخرین قطره خون با انگلیسی‌های متجاوز بجنگد. آخرسر وقتی شهید شد اهالی تنگستان یک سال و دلواری‌ها چند سال سیاه‌پوش قهرمانشان بودند.
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 - 11:25

امام در مراسم تشییع کدام شهید گریه کرد؟
شهید خبر: روز ۴ شهریور ۱۳۵۸ مهدی عراقی از مبارزان دوران پهلوی و عضو هیات‌های موتلفه اسلامی به همراه فرزندش حسام عراقی شهید شدند.
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 - 12:40

یادواره شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود
شهید خبر: امام‌جمعه دلوار گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ شهریور رزمایش قدرت دریایی است که با استفاده از شناورهای مردمی و با همکاری و ظرفیت منطقه دوم دریایی سپاه در جوار تپه رشادت، به شکل باشکوهی برگزار خواهد شد...
شنبه، 1 شهریور 1399 - 11:55

با چوب و چماق بسیجی و ارتشی را از هم جدا کردند
شهید خبر: قاسم صادقی، آزاده هشت سال دفاع مقدس می‌گوید:شش سال آخر اسارتم را مسئول کتابخانه بودم و برای ملزومات آن با صلیب سرخ در ارتباط بودم تا بحث فرهنگی اردوگاه را پیگیری کنیم.
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 13:10

از تاریخ عبرت نگیریم، تَکرار می‌شود!
شهید خبر: 28 مرداد سال 1332 در کشورمان اتفاقی افتاد که تا امروز بارها برای عبرت گرفتن از تاریخ به آن مراجعه کرده‌ایم،‌این مراجعه شاید تا سال‌های سال نیز تکرار شود؛ ماجرای مصدق و اعتمادی که به آمریکا کرد و سیلی آن را با طعم کودتا خورد.
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 - 13:10

پلنگ سیاه پهلوی در کودتای ۲۸ مرداد
شهید خبر: اشرف پهلوی قدرتمند ترین زن دوران پهلوی بود و زمانی که یکی از روزنامه نویسان فرانسوی به او لقب پلنگ سیاه داد او از این لقب استقبال کرد آن را متناسب با خلقیات خود می‌داند.
سه شنبه، 28 مرداد 1399 - 14:30

چه کسانی فاجعه سینما رکس را رقم زدند؟
شهید خبر: بیش از ۴ دهه از وقوع فاجعه آتش‌سوزی در سینما رکس آبادان می‌گذرد، اما همچنان برخی فاجعه‌ای را که توسط عوامل ساواک و رژیم پهلوی صورت گرفت، به انقلابیون نسبت می‌دهند. در سالگرد وقوع این فاجعه به بازخوانی و بررسی ادعاها در این خصوص پرداخته‌ایم.
سه شنبه، 28 مرداد 1399 - 07:20

اسامی آزادگان چگونه از رادیو اعلام می شد
شهید خبر: مدیر رادیو جبهه گفت: زمان آزادی اسرا و بازگشتشان به میهن تمام تلاشمان در رادیو این بود که بتوانیم با پخش برنامه های شاد، خوشحالیمان از بازگشت این عزیزان را نشان بدهیم.
دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 10:35

پنهانی خواندن قرآن در اسارت
شهید خبر: فرماندار خوشاب از پنهانی خواندن قرآن در اسارت می‌گوید.
دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 09:40

شما از پسر من خبر دارید؟ شما از پسر من خبر دارید؟
شهید خبر: مادرم تا آمدن آخرین اتوبوس امید آمدن رضا را داشت. با چه حالی یکی یکی از اسرا سراغ می گرفت. اتوبوس ها تمام شد و رضایی نیامد.
دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 09:15

رشادت و استقامت آزادگان از زیباترین آثار جاودان انقلاب است
شهید خبر: وزیر کشور به مناسبت سالروز ورود آزادگان تاکید کرد: رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.
دوشنبه، 27 مرداد 1399 - 08:40

یادداشت سید جمشید اوشال امیر خلبان آزاده و‌جانباز در سالروز ورود آزادگان
شهید خبر: آنهایی که ایثار ملت بزرگ ایران را به زیر سئوال میبرند، از جنس ملت بزرگ ایران نیستند همانند همان حباب های ضایعاتی بر روی آب هستند
یکشنبه، 26 مرداد 1399 - 22:25

چگونه آن 23 نفر صدام را ناکام گذاشتند چگونه آن 23 نفر صدام را ناکام گذاشتند
شهید خبر: یکی از آن «23 نفر» شرایط کنونی و کرونایی کشور را شبیه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد و باید با دشمن جنگید، و رزمندگان دفاع مقدس با این فضا ناآشنا نیستند، چرا که در آن زمان هم طعم قرنطینه را چشیده‌اند.
یکشنبه، 26 مرداد 1399 - 10:10

جدایی بحرین از ایران در مجلس شورای ملی فقط یک مخالف داشت!
شهید خبر: روزی که برای جدایی بحرین در مجلس شورای ملی رأی‌گیری می‌کردند، تنها یک نماینده، آن‌ هم از رهبران حزب پان‌ایرانیست، پشت تریبون قرار گرفت و در مخالفت با طرح دولت سخن گفت و خواستار استیضاح هویدا شد.
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 - 12:25

ماجرای شنیدنی هدیه‌ حاج قاسم به سلامی
ماجرای شنیدنی یک خبرنگار از هدیه خاص حاج قاسم به او را در این ویدئو خواهید دید.    
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 15:40

صفحه بعد
   تلنگر  
 
 
   پربحث ترین مطالب  
  مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی رهبر انقلاب/خطر جدی تحریف دفاع مقدس
3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    گردان‌هایمان به حرکت درآیند،منافع آمریکا درمنطقه رابه آتش می کشند/پیشمرگ و فدایی ملت ایرانیم
2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  در کشورهایی که حجاب الزامی نیست، گرایش به حجاب بیشتر است؟
2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    دود نزاع اصلاح‌طلبان در چشم مردم
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  دست های خالی آرام یک پدر
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    پیکر شهید بادپا به خاطر من بر نمی گردد
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  دانش‌‎آموزان ایرانی 3 مدال طلا و یک نقره در المپیاد جهانی کامپیوتر گرفتند
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    مطالبات رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
  ۳۰۰۰ روز صادرات نفت زیر آتش
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.
  حالتا زواج کل دقیقة فی هذا البلد العربی.
    ضمان هواتف آبل من 60 یوم الى سنة کاملة.
  روسیا تبحث مع اندونیسیا عقد لتورید غواصتی " فارشافیانکا"
    علماء اوکرانیون یبتکرون دواء للقضاء على السرطان.
  أبرز التطورات على الساحة السوریة 21/3/2017
    أغلى الماسة للبیع.
  الیابان تؤکد مشارکتها فی مناورات بحریة کبرى فی المحیط الهادئ.
    أفضل معلمة فی العالم ...کندیة.
  العثور على کنز فی نهر بالصین.
    الوکالة الدولیة للطاقة الذرّیّة تعلن عن زیادة کوریا الشنالیة لقدراتها النوویة بشکل نشط.
  تقنیة "لای_فای" بسرعة تفوق "وای_فای" ب 100 مرّة.
    حقائق صادمة عن شرب المیاه مع اللیمون.
  الهیئة الروسیة للتعاون الفدرالی لا تؤکد تسلیم الصین لمنظومات اس-400.
    7 علامات تدل على إصابتک بانهیار عصبی.
  دراسة تکشف أصح قلوب فی العالم.
    الجیش السوری یحبط هجوماً جدیداً للنصرة و فیلق الرحمن شرق دمشق.
  وزیر الطاقة اللبنانی للمیادین نت: لبنان لن یتراجع عن حقوقه النفطیة مهما کانت التهدیدات.
    بریطانیا تعلن عملیّة بدء الخروج من الإتحاد الاوروبی فی 29 آذار.
  الإمام الخامنئی یسمّی العام الإیرانی الجدید ب" الإقتصاد المقاوم...الإنتاج و فرص العمل."
    موقع والاه: الأسد یحاول تغییر قواعد اللعبة بمواجهة إسرائیل.
  هآرتس: قدرة المناورة الإسرائیلیة على الحدود مع لبنان و سوریا تتراجع.
    ماهی طائرة التجسس الصهیونیة 'سکای لارک' التی أسقطها الدفاع الجوی السوری فی ریف القنیطرة?