خانه   |  ارتباط با ما   |  جستجو    RSS   |  ارسال خبر   |  پیوندها   |  درباره ما  
  تازه ها:  
   سیاست  
  موافقت رهبر انقلاب با برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی
  چند نکته درباره توییت آقای سخنگو
  کاسبی با کرونا برای رفع حصر سران فتنه
  بعد از بحران کرونا شاهد شکل‌گیری نظام سیاسی جدیدی در جهان خواهیم بود
  حمله حامیان FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام
  پروانه سلحشوری: به کرونا هم مثل شهادت سردار سلیمانی اهمیت بدهید!
  جهش تولید و الزامات آن!
  قیافه وحشی غرب را بپوشانید غربگراها ناراحت می‌شوند
  کرونا و نبرد تمدنی
  عجله در برداشتن محدودیت‌ها کرونا و رکود را ماندگار می‌کند
  کرونا نقاب حقوق بشری امریکا را برداشت
  روشنفکرنماها هیچ تعلقی به کشور ندارند
  روزولت ماسک ندارد اما سردار سرِ شیفت است
  تشکر وزیر بهداشت از بسیج در راستای مبارزه با کرونا
  نقش آیت‌الله بروجردی در احیای حوزه علمیه
  آمریکا در عراق اقدام نظامی کند شکست بزرگی می‌خورد
  چگونه «ویروس دموکرات» رسانه‌های خارجی را رسوا می‌کند؟
  رابطه بین بی‌عملی و کرونای روحی
  کاش نیمی از غیرت مقامات لندن را دیپلمات‌های ما داشتند
  راهکار رهبر انقلاب برای تصمیم‌گیری‌ها در زندگی زناشویی
  عقده گشایی شبکه‌های معاند از اماکن مذهبی به بهانه کرونا
  استناد استفتاء مربوط به سفر در این ایام به رهبر انقلاب صحت ندارد
  محسن هاشمی: اصلاح‌طلبان قدر فرصت‌های خدمت را ندانستند
  آیا وزارت بهداشت ورود کرونا به ایران را دیر اعلام کرد؟
  سال آزمون‌های سخت
  از «سادات» خواندن ملکه انگلیس تا هتک حرمت حرم
  فتوای رجوی برای اموات کرونایی
  مدیر هتاک کانال اصلاح‌طلبان کیست و چه عقبه فکری دارد؟
  الگوی سلیمانی در تبدیل تهدید به فرصت
  ملکه انگلیس چه ارتباطی با هیئت امنای BBC دارد؟
  یادواره ها و خاطرات  

سی و هشتمین معراج پدر
شهید خبر: آنچه ماندگار است نظاره ی تو از آسمان هفتم به زمینی که زود ترکش کردی و تکه های وجودت را در این پایین به دست خدای آسمان سپردی
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 19:54

جنگ روانی به سبک سیگار بهمن صهیونیستی!
شهید خبر: تلویزیون روی شبکه ایران بود و رئیس شرکت دخانیات داشت از این می گفت که: "شرکت سوئیسی که سیگار بهمن را با برچسب "ساخت ایران" تولید می‌کند، برخلاف تعهدات و قراردادش، بدون اطلاع و اجازه ایران، سیگار بهمن را به کشورهای دیگر هم فروخته است."
شنبه، 17 اسفند 1398 - 15:30

علت مخالفت با اعزام یک شهید به سوریه
شهید خبر: فرمانده عملیات قرارگاه قدس سپاه پاسداران که چندین سال با شهید مایلی فعالیت می‌کرد، گفت: با توجه به بالا بودن حساسیت مناطق جنوب شرقی ایران به حاج احمد اجازه‌ی حضور داده نشد، اما شاگردانش به جمع مدافعان حرم پیوستند و شهید شدند.
شنبه، 17 اسفند 1398 - 14:35

رضاخان به انگلیس پیام داد: من چه کار کرده‌ام که می‌خواهید مرا بردارید؟!
شهید خبر: رضاخان به فروغی گفته بود: «تو که با انگلیسی‌ها ارتباط داری، از آن‌ها بپرس: من چه کار کرده‌ام که می‌خواهید مرا بردارید؟! فروغی هم وقتی که با سفیر صحبت می‌کند، به رضاخان می‌گوید تنها راه این است که تو بروی و پسرت بیاید»
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 17:00

ماجرای نامه یک دختر یتیم به امام خمینی(ره)
شهید خبر: زهرا دختر ۹ ساله‌ای است که پس از ۹۲ روز کار هدیه‌ای برای رزمندگان اسلام می‌فرستد.
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 - 15:30

دیوارنویسی‌های دهه ۶۰
شهید خبر: اغلب دیوارنویسی‌ها روی دیوار خانه شهدا انجام می‌گرفت. اگر در محله‌مان رزمنده‌ای به شهادت می‌رسید، بچه‌های بسیج محله فعال می‌شدند. (البته آن موقع همدلی بین مردم بیشتر بود و می‌توانم بگویم کل محله به تکاپو می‌افتادند) مردم و بسیجی‌ها، کوچه شهید را پر از گلدان می‌کردند. بعد پارچه‌نویسی می‌کردند و آن‌ها را به شکل اعلامیه در عرض کوچه یا خیابان منتهی به خانه شهید نصب می‌کردند
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 - 16:35

پرنده‌های گشتی شهید مایلی و ترس نفوذی‌ها
شهید خبر: فرمانده عملیات قرارگاه قدس سپاه پاسداران که چندین سال با شهید مایلی فعالیت می‌کرد، گفت: شهید مایلی به راحتی از مال و جانش می‌گذشت، این موضوع در ماجرای ورود به مباحث آموزشی پرواز با هواگرد فوق سبک "جایروپلن" آشکارا قابل مشاهده بود.
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 - 13:25

شگفتی ژاپنی‌ها از دیدن کلاس‌های درس در خط مقدم جبهه
شهید خبر: خیلی از بچه‌ها توانستند از این کلاس‌ها فارغ‌التحصیل شوند و دیپلم بگیرند. معلمان هم انصافاً از بهترین معلم‌های آموزش و پرورش بودند. یک فرق عمده این کلاس‌ها علاوه بر آنکه در خطوط مقدم و داخل سنگر‌ها برگزار می‌شد، این بود که اینجا معلم‌ها باید دنبال شاگردان می‌رفتند و آن‌ها را از سطح قرارگاه و پادگان و خط مقدم و... صدا می‌زدند و سرکلاس می‌آوردند
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 15:20

نام زهرا (س) رمز پیروزی
شهید خبر: درحالی‌که به‌تازگی میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) را پشت سر گذاشته‌ایم، نگاهی به دلدادگی و توسل رزمندگان و ملت ایران به ساحت حضرت زهرا (س) در دفاع مقدس می‌اندازیم.
دوشنبه، 12 اسفند 1398 - 15:10

روایت وزیر اسبق بهداشت از تأکید رهبرانقلاب برای حفظ سلامت مردم
شهید خبر: کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت در یادداشتی به بررسی پیام رهبر انقلاب و برخی از اقدامات و پیگیری‌های ایشان در جریان مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا پرداخت.
شنبه، 10 اسفند 1398 - 15:40

پاسخ یک شهید به موضوع مهاجرت از ایران پاسخ یک شهید به موضوع مهاجرت از ایران
شهید خبر: یکی از دلایلی که برای اخراج غفور جدی عنوان می‌شد، سفر‌های او به کشور امریکا بود. این مسئله در حالی طرح می‌شد که غفور به دلیل حضور اقوام همسرش در امریکا چاره‌ای جز سفر به این کشور نداشت.
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 14:50

یادواره شهدا در تراز انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری
شهید خبر: «یادواره تراز»، در معرفی و بیان ابعاد و شاخص‌های یادواره شهدا در تراز انقلاب اسلامی از منظر امام خامنه‌ای حفظه الله، به همت حجت الاسلام و المسلمین محمد صادقی سیروئی، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 11:40

خاطرات بامزه یک «پلیس» جدی!
شهید خبر: 15 سال در کار عملیاتی بوده؛ از جلب و دستگیری زنان متهم گرفته تا ورود به مخفیگاه. کتک هم خورده‌؛ اما هیچوقت باج نداده و نگذاشته جامعه ناامن شود به واسطه حضور هنجارشکنان. اولین پلیس زنی است که به عنوان معاون خدمات قضایی در کلانتری پایتخت منصوب شد. او کسی جز سرهنگ فاطمه محمدی نیست.
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 09:15

قلدری با ملت نوکری مقابل انگلستان
شهید خبر: یک روز پس از موفقیت رضاخان در انجام کودتا، آیرونساید در دفترچه یادداشت خود می‌نویسد: «رضاخان در تهران کودتا کرده و به قولی که به من داد وفادار مانده است. تصور می‌کنم همه مردم چنین می‌اندیشند که من کودتا را طراحی و رهبری کردم. اگر در معنای سخن دقیق شویم واقعاً من این کار را کردم.» با این وجود در اولین سالگرد کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ رضاخان با صراحت و افتخار مسئولیت آن کودتا را شخصاً بر عهده می‌گیرد!
یکشنبه، 4 اسفند 1398 - 14:40

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج ذبیح‌الله پیرحیاتی
شهید خبر: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج ذبیح‌الله پیرحیاتی، جانباز دفاع مقدس، روز ۸ اسفندماه در مسجد انصارالحسین (ع) برگزار می‌شود.
یکشنبه، 4 اسفند 1398 - 11:40

دست خالی و در شرایط محاصره مقابل لشکر دشمن ایستادگی کردیم
شهید خبر: من رشته ورزشی تکواندو کار می‌کردم و جوانی بلند قد و قوی هیکل و ورزیده بودم، ولی در بیمارستان بسیار نحیف و لاغر شده بودم. جراحات بدنم طوری نبود که با باند و گاز بسته شود. آن‌قدر وسیع بود که چیزی شبیه ملحفه را استریل می‌کردند و جای باند استفاده می‌کردند. شدت جراحات خیلی زیاد بود، عفونت داشت و شکمم همچنان باز بود. آنجا شرایطم طوری بود که امیدی به زنده ماندنم نبود
شنبه، 3 اسفند 1398 - 22:10

معنی گورستان تانک
شهید خبر: آرپی‌جی‌زن‌ها در طول دفاع مقدس، جایگاه ویژه‌ای در بین رزمنده‌ها داشتند. حسین مسلمان از رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در گفتگو با «جوان» به تعریف خاطراتی از آرپی‌جی‌زنی در جنگ می‌پردازد.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 14:30

جنگ از زاویه دید دشمن با نگاهی به ۳ کتاب از خاطرات نظامیان بعثی
شهید خبر: صدام در بازدید از قصرشیرین دستور انهدام شهر را صادر می‌کند و خطاب به فرمانده لشکرهایش می‌گوید: «می‌خواهم قصرشیرین به این شکل درآید.» کمی پس از رفتن او، یگان‌های مهندسی تمام شهر را ویران کردند و جز مسجد المهدی که به نام مسجد صدام نامگذاری شده بود، چیز باقی نگذاشتند.
شنبه، 3 اسفند 1398 - 13:55

خاطراتی از ماه‌های نخستین شروع جنگ
شهید خبر: من رشته ورزشی تکواندو کار می‌کردم و جوانی بلند قد و قوی هیکل و ورزیده بودم، ولی در بیمارستان بسیار نحیف و لاغر شده بودم. جراحات بدنم طوری نبود که با باند و گاز بسته شود. آن‌قدر وسیع بود که چیزی شبیه ملحفه را استریل می‌کردند و جای باند استفاده می‌کردند. شدت جراحات خیلی زیاد بود، عفونت داشت و شکمم همچنان باز بود. آنجا شرایطم طوری بود که امیدی به زنده ماندنم نبود
شنبه، 3 اسفند 1398 - 13:35

«بنا به فرمان همایونی!»
شهید خبر: با سقوط حکومت رضاخان، مردم بیزار از نوع حکومتش دیگر علاقه‌ای به ادامه شیوه او ندارند. مضافاً بر اینکه محمدرضا شاه جوان ویژگی‌های ضروری برای استبداد را نداشت. به همین دلیل اکثر نهاد‌هایی که در دوره رضاخان تعطیل شده بودند، مجدداً فعالیت خود را آغاز کردند و جانی دوباره گرفتند. اما این دوره گذرا بود و شاه پس از کودتای ۲۸ مرداد همه ابزار‌های استبداد را یکی پس از دیگری در اختیار گرفت و به سرعت تبدیل به یک دیکتاتور تمام‌عیار شد
شنبه، 3 اسفند 1398 - 13:10

واکنش حاج قاسم درباره فرزندم دلم را قرص کرد+فیلم
شهید خبر: تا محمد متین روی صندلی اول نشست یکی از برگزار کنندگان آمد جلو او را بلند کند و به عقب بفرستد. سردار با دیدن این صحنه ناراحت شد و گفت بچه شهید را از جایش بلند نکنید.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 11:20

از رای دهنده 9ساله تا 90ساله
شهید خبر: سید حمزه اسماعیلی از خانم 90 ساله‌ای می‌گوید که قبل از باز شدن درهای مسجد، برای رأی دادن آمده بود یا مرد میان‌سالی که برای نظارت بر هیئت نظارت به‌صورت خودجوش حوزه‌ها را به‌اصطلاح خودش چک می‌کرد.
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 - 11:20

روایت منبری معروف از گریه‌های حاج قاسم +فیلم
شهید خبر: شیخ حسین انصاریان با اشاره به اینکه حاج قاسم ۱۵ سال تمام سه شب احیا را پیش من بود گفت: آن گریه‌ها و ناله‌های سه شب احیا در وجود من به یادگار ماند.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 16:30

دومین سالگرد شهید حدادیان
شهید خبر: بزرگداشت دومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع ولایت و امنیت شهید محمدحسین حدادیان روز اول اسفندماه برگزار می‌شود.
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 - 14:20

رمز شکستن قفل و پیدا کردن شهید
شهید خبر: یک بار اتفاق افتاد که بچه ها چند روز مى گشتند و شهید پیدا نمى کردند. رمز شکستن #قفل و پیدا کردن شهید، نام مقدس #حضرت_زهرا (س) بود.
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 15:10

درگذشت فرزند سردار سلیمانی
شهید خبر: نصرالله جهانشاهی، پاسدار بازنشسته نیروی زمینی و راننده سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در گفتگویی به نکاتی پیرامون روحیات شهید سلیمانی در فضای کار، فرزندان حاج قاسم و ... اشاره کرده است.
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 15:40

«خاطراتی از دوران تبعید امام خمینی به عراق»
شهید خبر: امام بعد‌ها نقل کرده بودند: من به آیت‌الله حکیم گفتم که خوب است شما به میدان بیایید و سردمدار مبارزه با شاه بشوید. ایشان پاسخ داده بود مردم، ما را در این معرکه تنها می‌گذارند و فقط به دادن شعار اکتفا می‌کنند، امام گفته بودند: مردم شیعه و طرفدار مرجعیت هستند و در کنار مراجع خود خواهند بود. سپس تأکید کرده بودند که بنده اولین کسی هستم که در کنار شما خواهم بود...
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 17:20

شهیدی که جان حاج قاسم را نجات داد
شهید خبر: نیم‌ساعت در کوچه منتظر ماند تا مادر شهید موحدی کرمانی به خانه رسید. خودش پشت فرمان ماشین برادر شهید نشست و مادر را داخل برد و بعد هم ویلچر او را حرکت داد. داخل اتاق کنار مادر شهید، روی زمین نشست و گفت: «مادر! پسر شما جان مرا نجات داد...»
یکشنبه، 27 بهمن 1398 - 15:05

آمریکایی‌ها می‌گفتند تشیع نمی تواند!
شهید خبر: ۱۰۰ روز پس از گزارش سازمان امنیت ملی آمریکا مبنی بر اینکه مذهب تشیع در ایران توانایی ایجاد تغییراتی در روند استعماری غرب در منطقه و سرنگونی نظام شاهنشاهی پهلوی را ندارد، انقلاب اسلامی پیروز شد.
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 - 11:30

لایروبی با پیت‌حلبی
شهید خبر: دشمن در والفجر ۸ صددرصد غافلگیر شد. در این عملیات یک برگه تردد بیشتر نبود. یعنی از اهواز می‌خواستی راه بیفتی به منطقه بروی، تمام دژبانی‌ها و تمام ایست و بازرسی‌های لشکر تنها یک برگ تردد را می‌پذیرفتند که آن هم دست حاج قاسم بود. باید با آمبولانس هم تردد می‌کردیم. برگ تردد بعضی وقت‌ها روزانه تغییر می‌کرد و بعضی مواقع هفتگی؛ لذا امکان ورود نیرو‌های نفوذی وجود نداشت
دوشنبه، 21 بهمن 1398 - 17:25

صفحه بعد
   تلنگر  
 
 
   پربحث ترین مطالب  
  پیام دکتر قالیباف در پی شهادت فرزند شهید وریجی
1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
    ارتباط بین سیاست های نفتی بن سلمان و کرونا چیست؟
  ملکه انگلیس چه ارتباطی با هیئت امنای BBC دارد؟
    ترامپ: ارتش ما کسی را به کرونا مبتلا نکرده است
  الگوی سلیمانی در تبدیل تهدید به فرصت
    مخالفت گروه‌های شیعه عراق با نخست وزیری «الزرفی»
  مدیر هتاک کانال اصلاح‌طلبان کیست و چه عقبه فکری دارد؟
    واکنش وزیر خارجه انگلیس به مرخصی دو هفته‌ای نازنین زاغری
  ابتلای سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان به کرونا
    شکل گیری ائتلاف شبه کامل شیعی در عراق
 
   اخبار عربی  
  السلطات السعودیة تمتثل لقرار واشنطن فیما خصّ حظر السفر.
    للمرة الثانیة...فبرایر الماضی الأشد حرّاً على الإطلاق.
  حالتا زواج کل دقیقة فی هذا البلد العربی.
    ضمان هواتف آبل من 60 یوم الى سنة کاملة.
  روسیا تبحث مع اندونیسیا عقد لتورید غواصتی " فارشافیانکا"
    علماء اوکرانیون یبتکرون دواء للقضاء على السرطان.
  أبرز التطورات على الساحة السوریة 21/3/2017
    أغلى الماسة للبیع.
  الیابان تؤکد مشارکتها فی مناورات بحریة کبرى فی المحیط الهادئ.
    أفضل معلمة فی العالم ...کندیة.
  العثور على کنز فی نهر بالصین.
    الوکالة الدولیة للطاقة الذرّیّة تعلن عن زیادة کوریا الشنالیة لقدراتها النوویة بشکل نشط.
  تقنیة "لای_فای" بسرعة تفوق "وای_فای" ب 100 مرّة.
    حقائق صادمة عن شرب المیاه مع اللیمون.
  الهیئة الروسیة للتعاون الفدرالی لا تؤکد تسلیم الصین لمنظومات اس-400.
    7 علامات تدل على إصابتک بانهیار عصبی.
  دراسة تکشف أصح قلوب فی العالم.
    الجیش السوری یحبط هجوماً جدیداً للنصرة و فیلق الرحمن شرق دمشق.
  وزیر الطاقة اللبنانی للمیادین نت: لبنان لن یتراجع عن حقوقه النفطیة مهما کانت التهدیدات.
    بریطانیا تعلن عملیّة بدء الخروج من الإتحاد الاوروبی فی 29 آذار.
  الإمام الخامنئی یسمّی العام الإیرانی الجدید ب" الإقتصاد المقاوم...الإنتاج و فرص العمل."
    موقع والاه: الأسد یحاول تغییر قواعد اللعبة بمواجهة إسرائیل.
  هآرتس: قدرة المناورة الإسرائیلیة على الحدود مع لبنان و سوریا تتراجع.
    ماهی طائرة التجسس الصهیونیة 'سکای لارک' التی أسقطها الدفاع الجوی السوری فی ریف القنیطرة?
  قائد سرایا عاشوراء کاظم الجابری ل"العهد": الحسم النهائی لمعرکة الموصل بات وشیکاً جدّاً.
    الجیش السوری یسقط طائرة استطلاع إسرائیلیة فوق القنیطرة.
  الأف بی آی تؤکّد رسمیّاً التحقیق فی التدخّل المزعوم لروسیا فی الإنتخابات الامیرکیة.
    15 شهیداً على الأقل بانفجار سیارة مفخّخة فی بغداد.
  ترامب یلتقی العبادی: کان علینا ألّا ننسحب من العراق.
    إجتماع فی روما بشأن خطّة لوقف تدفّق المهاجرین من لیبیا.
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس